ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Bat Dude؛ وقتی شوالیه تاریکی به تارزان مبدل می شود

بتمن ذاتا یک کاراکتر جدی است. مرگ تراژیک والدین او و گذشته تاریکش، شهر پر از جرم و جنایت گاتهام که در آن بزرگ شده و تهدیداتی که پشت سر گذاشته، از او شخصیتی محکم، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ مهر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

بتمن ذاتا یک کاراکتر جدی است. مرگ تراژیک والدین او و گذشته تاریکش، شهر پر از جرم و جنایت گاتهام که در آن بزرگ شده و تهدیداتی که پشت سر گذاشته، از او شخصیتی محکم، خشن، خونسرد و غیر قابل نفوذ ساخته. همه این عوامل دست به دست هم داده تا کسی جرأت شوخی کردن با او را نداشته باشد. با این حال، سازندگان بازی Bat Dude چنین نظری ندارند و اتفاقا شوخی با او را بسیار سرگرم کننده و مفرح میدانند.

در Bat Dude شما کنترل بتمنی دست و پاچلفتی را در دست دارید. شوالیه تاریکی پرابهتی که همیشه در ذهن داشتیم، در این بازی متکی به یاری شماست؛ اگر به موقع به دادش نرسید، با سقوطی طولانی و نهایتا مرگی دردناک روبرو خواهد شد. گیم پلی Bat Dude بدین صورت است که شما باید تا جایی که می توانید، بتمن را بین زمین و آسمان نگه دارید و در عین جلو رفتن و عبور از موانع، مانع سقوطش شوید.

این پیشروی شما با کمک طناب صورت می گیرد. بتمنی که زمانی با بال های خفاشی بزرگش، کل شهر گاتهام را به سرعت باد در می نوردید، حالا در این بازی باید مثل تارزان با طناب از ساختمانی به ساختمان دیگر بپرد! در مسیر، دشمنانی هم وجود دارند که گاتهام را در معرض خطر قرار داده اند. مثلا هر چند لحظه یکبار، یک هواپیما از جلویتان می گذرد که با آویزان شدن از آن، موجب سقوطش شده و به مسیر خود ادامه دهید.

Bat Dude 2

همان طور که متوجه شدید، در Bat Dude با گیم پلی فانتزی و کژوالی طرف هستیم. دیگر خبری از مبارزات پر زد و خورد معروف بازی های بتمن نیست و تنها تلاشتان باید این باشد که در عین پیشروی، از سقوط بتمن جلوگیری کنید. هر چقدر مسافت بیشتری طی کنید، در Leaderboard بازی مقام بالاتری کسب کرده و باید سعی کنید تا رکوردتان را روز به روز افزایش دهید. Bat Dude از این حیث واقعا سرگرم کننده و جالب طراحی شده، و باید بگوییم تا حدودی هم اعتیادآور است. با وجود حجم پایین بازی، Bat Dude از نظر گرافیکی در عین سادگی، جذاب و دلچسب است و گیمر را به ادامه آن ترغیب می کند.

بازی Bat Dude فعلا برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده، اما در صورت استقبال احتمال عرضه آن برای iOS و ویندوزفون هم می رود. پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب و سرگرم کننده را به هیچ وجه از دست ندهید.

Bat Dude

Bat Dude

سازنده: Christmas Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۸ مهر ۱۳۹۳

    بازی جالبی نبود! (نظر شخصی)

  • TROOL
    TROOL | ۷ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه دانلود شد

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۶ مهر ۱۳۹۳

    آخی بتمن ، امیدوارم به پلنگ صورتی و اسپایدرمن تبدیل نشه که تمام ابهتش میره زیر سوال

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی