ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

windows 9
تکنولوژی

ارتقا به ویندوز ۹ برای کاربران ویندوز ۸ رایگان خواهد بود

مایکروسافت قصد دارد فردا مصادف با ۳۰م سپتامبر (هشت مهر) ماه در رویدادی که فقط خبرنگاران دارای دعوتنامه ی ویژه ی این شرکت، مجاز به حضور در آن هستند، برخی از قابلیت های جدید نسخه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ مهر ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

مایکروسافت قصد دارد فردا مصادف با ۳۰م سپتامبر (هشت مهر) ماه در رویدادی که فقط خبرنگاران دارای دعوتنامه ی ویژه ی این شرکت، مجاز به حضور در آن هستند، برخی از قابلیت های جدید نسخه ی آتی سیستم عامل محبوب دسکتاپش موسوم به ویندوز که در حال حاضر با اسم رمز Threshold شناخته می شود را معرفی و رونمایی کند.

خبر برگزاری رویداد یاد شده نیز نتوانسته است جلوی درز شایعات پیرامون امکانات جدید این سیستم عامل را بگیرد و تا کنون شاهد لو رفتن قابلیت هایی مانند مرکز اعلانات جدید و همینطور دسکتاپ های مجازی بودیم و اکنون با اخباری که از منابع حاضر در کشور اندونزی می رسد به نظر می آید مایکروسافت سیاست های ویژه ای را در رابطه با کاربران پیشین سیستم عامل دسکتاپش اتخاذ نموده است.

بر مبنای گزارش پورتال خبری Detik حاضر در اندونزی، مدیر دفتر مایکروسافت در این کشور طی مصاحبه ای اعلام کرده است کاربران ویندوز هشت قادر خواهند بود سیستم عامل کامپیوترهای خود را بدون پرداخت هیچ هزینه ی خاصی به نسخه ی بعدی این محصول نرم افزاری ارتقا دهند.

تا پیش از این شایعات و گمانه زنی هایی پیرامون مسئله ی یاد شده وجود داشت ولی این اولین باری است که یکی از افراد دارای سمت رسمی در این شرکت به صراحت در مورد آن سخن به میان آورده و شایعات یاد شده را تائید نموده است.

حدود یک ماه قبل WZOR (منبع روسی که در لو دادن اخبار پیرامون مایکروسافت تبحر دارد) از برنامه ی ویژه ی مایکروسافت جهت ارتقا کاربران فعلی ویندوز XP به ویندوز ۹ اطلاع داده بود و اعلام کرده بود این :.8*رکت بسته های ویژه یی را برای ترغیب کاربران یاد شده به استفاده از نسخه ی آتی سیستم عاملش ارائه خواهد نمود. باید منتظر ماند و دید بر مبنای اخبری که فردا از رویداد مایکروسافت منتشر خواهد گشت شایعات مورد اشاره تا چه حد رنگ واقعیت را به خود خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۸ مهر ۱۳۹۳

    امیدوارم ویندوز 9 انتظارات کاربران 7 و XP رو براورده کنه.

  • A"hmadrez"A
    A"hmadrez"A | ۸ مهر ۱۳۹۳

    كلا مايكروسافت اينده رو داره.....

  • sackboy
    sackboy | ۷ مهر ۱۳۹۳

    ایول خبر! خیلی خوشحال شدم. این ویندوز 8 واقعا یه سری چیزاش رو اعصابم بود. از وقتی هم که به 8.1 آپدیتش کردم مشکلام کمتر که نشد هیچی، بیشتر هم شد. علتشم اینه که حتی بعضی از کمپانی های مطرح هم 8.1 رو یه نسخه ی فرعی می دونستن و compatibility ی نرم افزارشون روی 8.1 براشون مهم نبود!
    حالا این جور که بوش میاد ویندوز 9 خیلی اوضاع بهتری داره.
    تازه من کلی داشتم حرص می خوردم که این ماکروسافت نامرد آخرشم یه استارت درست و حسابی نذاشت واسه وین 8. همین طوری یه چی کرد تو پاچمون، آخرشم دکمه ی استارتشو گذاشت واسه 9! ولی حالا که فهمیدم اینجوریه خیلی خوشحال شدم! :)

    بالاخره از شر این 8 لعنتی خلاص می شم! :)
    آخرین خاطره ی خوبی که از مایکرو دارم وین 7 نه. امیدوارم این یکی هم خوب باشه.

  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۷ مهر ۱۳۹۳

    مایکروسافت, باید مثل اپل سیستم عامل خودش رو "رایگان" بیرون بده وگرنه کسی از گردونه رقابت حذف میشه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی