ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Samsung Electronics
تکنولوژی

اولین مرکز پاسخگویی به مشتریان سامسونگ در ایران راه‌ اندازی شد

بخش موبایل سامسونگ در طول سالیان گذشته فراز و نشیب های بسیاری را در کشورمان پشت سر گذاشته است. این بخش پس از سرمایه گذاری های بسیاری که در بازار ایران انجام داد، به علت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۵۲

بخش موبایل سامسونگ در طول سالیان گذشته فراز و نشیب های بسیاری را در کشورمان پشت سر گذاشته است. این بخش پس از سرمایه گذاری های بسیاری که در بازار ایران انجام داد، به علت تحریم ها و سیاست های دفتر مرکزی، مجبور شد برای مدتی فعالیت خود در ایران را متوقف نماید.

اما از چندی پیش، با سبک تر شدن تحریم ها، فعالیت بخش موبایل سامسونگ دوباره از سر گرفته شد. اکنون خبر می رسد که این شرکت کره ای برای ارتباط هرچه بهتر با مشتریان خود، اولین مرکز تماس خود را در ایران راه اندازی کرده است. جزییات این خبر را به نقل از دفتر روابط عمومی سامسونگ می توانید مطالعه نمایید:

سامسونگ الکترونیکس، از گشایش اولین مرکز تماس اختصاصی موبایل سامسونگ در تهران خبر داد. از این پس کاربران موبایل ها و تبلت‌ های سامسونگ می‌توانند با شماره  42132-021  تماس و از متخصصان کارآزموده و مجرب این مرکز راهنمایی بگیرند.

مرکز تماس مشتریان موبایل سامسونگ با هدف تحت پوشش قرار دادن طیف گسترده‌تری از مخاطبان و ارتقای سطح کیفی پشتیبانی، به صورت اختصاصی فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است. مدیر مرکز تماس مشتریان موبایل سامسونگ در این باره گفت: «این مرکز به طور اختصاصی برای کاربران دستگاه‌های موبایل سامسونگ و مطابق با استانداردها و شاخص‌های کیفی جهانی سامسونگ راه‌اندازی شده است. متخصصان این مرکز در دوره‌های آموزشی پیشرفته‌ای‌ شرکت کرده‌اند و علاوه بر دارا بودن دانش و تخصص حرفه‌ای به‌روز، با احترام، دقت و آرامش هر چه تمام‌ به سؤالات کاربران پاسخ خواهند داد و آن‌ها را راهنمایی خواهند کرد.»

به گفته الهه طاهری مدیر مرکز تماس مشتریان، راهنمایی‌های کارشناسان تنها به مشکلات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری احتمالی محدود نمی‌شود؛ بلکه کاربران دستگاه‌های موبایل سامسونگ می‌توانند هر گونه سؤال درباره انواع تلفن های همراه و تبلت‌‌های سامسونگ را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسند، تعمیرات خود را پیگیری و یا انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند. این مرکز از سیستم پیشرفته و اختصاصی مدیریت دانش سامسونگ بهره می‌گیرد و کارشناسان آن به طور مرتب آموزش می‌بینند و اطلاعات به‌روز فنی و نرم‌افزاری مورد نیاز را فرا می‌‌گیرند.

مرکز اختصاصی تماس مشتریان موبایل سامسونگ با شماره 42132-021 از شنبه تا چهارشنبه به جز روزهای تعطیل از ساعت 8:00 تا 17:00 و پنجشنبه‌ها از ساعت 8:00 تا 12:30 آماده ارائه مشاوره و پاسخ‌گویی تلفنی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (152 مورد)
  • Hamid Noban
    Hamid Noban | ۱۲ دی ۱۳۹۷

    سلام.من یه سوالی داشتم اگه زود جواب بدین ممنون میشم
    گوشیه من اثرانگشتش پشتشه و فقط برای لمس کرده ودکمه نیست.
    اگر محکم فشارش بدم خراب میشود یانه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی