ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی احتمالی سرفس ۳ و سرفس مینی طی هفته های آینده

سرفس پرو ۳ -که پیش از این بررسی اختصاصی آن را در دیجیاتو مطالعه کرده اید- از زمان معرفی تا کنون، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و خریداران و منتقدان زیادی را به تحسین ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۱۴ مهر ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

سرفس پرو ۳ -که پیش از این بررسی اختصاصی آن را در دیجیاتو مطالعه کرده اید- از زمان معرفی تا کنون، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و خریداران و منتقدان زیادی را به تحسین وا داشته است. اما بسیاری از کاربران قادر -یا مایل- به خرید دستگاهی با قیمت و اندازه سرفس پرو نیستند. برخی از مشتریان چیزی به صرفه تر و کوچک تر نیاز دارند و به نظر میرسد مایکروسافت هم این را فهمیده است.

سرفیس ۲ می توانید به خوبی پاسخگوی این نیاز ها باشد، اما با توجه ۱ ساله شدن این تبلت، به نظر می رسد باید منتظر مدلی جدید بود. به گفته اخبار تکنولوژی TK، محصول جایگزین این تبلت ویندوزی، به همراه سرفس مینی از راه خواهد رسید.

Screen Shot 2014-10-06 at 17.57.54

به نقل منابع مختلف، سرفس ۳ و مینی قبل از تعطیلات معرفی خواهند شد و تولید مدل کوچک تر در مقایسه با دیگری، بزرگ تر خواهد بود.

اوایل تابستان، منابع مختلف خبر از توسعه تبلت سرفس ۳ به دست مایکروسافت و انتشار آن در همان ماه دادند،  و گزارش های منتشر شده در ماه جولای نیز سنَدی بر این موضوع بود.

انتظار می رود سرفس ۳، باریک تر و سبک تر از مدل پیشین بوده و از پایه ای قوی به همراه پشتیبانی از قلم مخصوص بهره مند باشد.

می دانیم که مایکروسافت، هنوز در حال آماده سازی دستگاه مذکور جهت معرفی است. منابع خبرگزاری TK ضمن تایید این موضوع، اعتقاد دارند که اجزای بخش جلوی دستگاه بدون تغییر باقی مانده اند. معرفی در ماه اکتبر، به مایکروسافت زمان کافی جهت عرضه دستگاه قبل از حراج های تعطیلات را خواهد داد.

البته هنوز هیچ گزارش یا مدرکی برای اثبات اینکه مایکروسافت قصد دارد امسال نسخه کوچک تر تبلت محبوبش را به فروش برساند در دست نیست. در واقع، برخی منابع خبر از تعلیق سرفس مینی برای مدتی نامحدود خبر داده و اظهار داشته اند که هیچ گاه به شکل فعلی اش فروخته نخواهد شد. محدودیت های سخت افزاری، باتری ضعیف و البته نبود نسخه لمسی Office، از جمله دلایل تعلیق این دستگاه هستند.

با اینکه مطمئن هستیم سرفس ۳ در کنفرانس بعدی مایکروسافت معرفی شود، احتمالا سرفس مینی به این زودی از سایه ها بیرون نیامده و پنهان باقی خواهد ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۵ مهر ۱۳۹۳

    ویندوز 10+سرفس= انقلابی در تبلت و لب تاب های ویندوزی

  • MeysaM
    MeysaM | ۱۴ مهر ۱۳۹۳

    من که لپ تاپمو (Vaio s) فروختم، یه تبلت ویندوزی ایسوس هم فروختم، پولامو جمعو جور کردم سرفیس پرو بخرم ...
    یهو دیجیاتو خبر از سی پی یو های جدید با مصرف کمتر و قدرت بیشتر و بدون نیاز به فن و هزار و یک خوبی دیگه گذاشت!!!
    من موندم و یه لپ تاپ قورازه و هر شب فکر کردن که چیکار کنم بالاخره.
    یه جورایی منتظر سرفیس پرو 4 ام ....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی