ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصویر به بیرون درز پیدا کرده از تبلت نکسوس ۹

بعد از چندین ماه شایعه پیرامون تبلت بعدی نکسوس به نظر می آید تصویری که در بالا مشاهده می نمایید اولین عکسی است که از این محصول بر روی اینترنت منتشر شده است. تصویر یاد شده توسط ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

بعد از چندین ماه شایعه پیرامون تبلت بعدی نکسوس به نظر می آید تصویری که در بالا مشاهده می نمایید اولین عکسی است که از این محصول بر روی اینترنت منتشر شده است. تصویر یاد شده توسط @upleaks در اختیار عموم قرار گرفته و بر مبنای آن می توانیم برند نکسوس را بر پشت تبلت مشاهده کنیم در حالی که در پایین آن نیز لوگوی معروف HTC قرار گرفته است.

در گوشه ی بالا سمت چپ دوربین پشتی تبلت تعبیه گشته که به یک فلش LED مجهز است و در کنار آن چند سوراخ دیده می شود که کاربرد آنها هنوز مشخص نیست. در پایین محصول مذکور نیز همانطور که انتظار می رود پورت میکرو USB قرار گرفته و البته هر چند این موضوع ربطی به تصویر منتشر شده ندارد ولی حدس بر این است که نکسوس ۹ به همراه اندروید L نسل بعدی سیستم عامل مبتنی بر موبایل گوگل عرضه خواهد گردید.

پشت این گجت نیز ظاهراً همانند نسل های پیشینش دارای پلاستیکی مات بوده و در مجموع می توان گفت تغییر عمده ای در طراحی ظاهری آن صورت نپذیرفته است. شایعات پیش تر منتشر شده حکایت از این داشتند که نکسوس ۹ به چیپ تگرا K1 انویدیا مجهز خواهد بود و البته تا کنون سخنی از تاریخ رسمی عرضه ی آن به بازار به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۲۱ مهر ۱۳۹۳

    عالیه!

  • LG Forever
    LG Forever | ۱۴ مهر ۱۳۹۳

    گوگل و اچ تی سی چی بشه :))))))))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی