ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه نهایی اپلیکیشن Zoe رسما برای اندروید عرضه شد؛ به زودی نسخه iOS نیز در دسترس خواهد بود

اچ تی سی در کنفرانس معرفی محصولات جدیدش که دقایقی قبل به اتمام رسید علاوه بر Desire EYE و دوربین RE، نسخه نهایی اپلیکیشن Zoe -که پیش از این در تابستان به صورت آزمایشی عرضه ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۷ مهر ۱۳۹۳ | ۰۱:۳۸

اچ تی سی در کنفرانس معرفی محصولات جدیدش که دقایقی قبل به اتمام رسید علاوه بر Desire EYE و دوربین RE، نسخه نهایی اپلیکیشن Zoe -که پیش از این در تابستان به صورت آزمایشی عرضه شده بود- را عرضه کرد. همچنین HTC در این مراسم خبر داد که این اپلیکیشن تا پایان سال برای آیفون نیز عرضه خواهد شد.

این اپلیکیشن، یک شبکه اجتماعی کوچک است که بر روی تصاویر تمرکز دارد. با کمک آن امکان مونتاژ تصاویر و ویدئوهای ثبت شده توسط تلفن هوشمند وجود دارد و همچنین امکان اشتراک گذاری آنها با دوستان نیز در نظر گرفته شده است.

این اپلیکیشن نخستین حرکت HTC در عرضه نرم افزاری برای تلفن های هوشمند و پلتفرم های اندروید و iOS است که البته مطمئنا با دوربین RE که امشب معرفی شد نیز سازگار خواهد بود.

به گفته اچ تی سی این شرکت در آینده اپلیکیشن های بیشتری را برای آیفون طراحی می کند؛ هر چند که زمان‌بندی و برنامه مشخصی برای این تصمیم اعلام نشده است.

نسخه ۱٫۰ اپلیکیشن Zoe هم اکنون از گوگل پلی برای ابزارهای اندرویدی قابل دانلود است و در آینده نزدیک برای آیفون ها نیز در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    با وجود شبکه های اجتماعی دیگه محکوم به شکسته

  • TROOL
    TROOL | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی