ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو تبلت یوگا ۲ را رسما معرفی کرد؛ ویدیو پروژکتوری کوچک در دستان شما

نسل اول تبلت یوگا به علت نمایشگر ضعیف و رابط کاربری سنگین، هرگز نتوانست موفقیت چشم گیری را برای لنوو به همراه بیاورد، اما اکنون این شرکت چینی قصد دارد تا با نسخه دوم این ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۸ مهر ۱۳۹۳ | ۱۱:۱۲

نسل اول تبلت یوگا به علت نمایشگر ضعیف و رابط کاربری سنگین، هرگز نتوانست موفقیت چشم گیری را برای لنوو به همراه بیاورد، اما اکنون این شرکت چینی قصد دارد تا با نسخه دوم این تبلت، اشتباهات گذشته خود را جبران نماید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با تبلت های جدید لنوو آشنا شویم.

convertibletablet-yogatablet2-tilt-s-13-mwv-a-h-1405200288vi-1-w600

تبلت یوگا ۲ در چند مدل عرضه می شود که یکی از آن ها Yoga Tablet 2 Pro نام دارد. این تبلت اندرویدی از نمایشگری ۱۳ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ برخوردار است و در داخل خود از یک ویدیو پروژکتر کوچک نیز بهره می برد. با استفاده از این ویدیو پروژکتور کاربر قادر است تا محتوای مورد نظر خود را در ابعادی ۵۰ اینچی بر روی دیوار به نمایش در آورد.

در داخل این تبلت لنوو از پردازنده Atom اینتل استفاده کرده و تلاش نموده با قراردادن یک رم ۲ گیگابایتی در مجموعه، تجربه ای روان از اندروید را برای کاربران بر جای گذارد. دوربین پشتی تبلت ۸ مگاپیکسلی است و اسپیکر های دوگانه آن نیز قدرتی ۱.۵ واتی دارند.

yogatabletpro06-1-w600

حافظه دستگاه ۳۲ گیگ است، که البته کاربر می تواند به وسیله حافظه جانبی Micro-SD تا ۶۴ گیگابایت دیگر را نیز به آن اضافه کند. طبق اعلام لنوو باتری این دستگاه می تواند تا ۱۵ ساعت شارژ را در اختیار شما قرار دهد.

اما اگر حاضر نیستید ۵۰۰ دلار برای این تبلت عجیب هزینه کنید، بد نیست بدانید که لنوو این دستگاه را در مدل های ۸ و ۱۰ اینچی نیز به بازار عرضه می کند. نکته جالب اینکه این دو مدل هم با اندروید ۴.۴ و هم با ویندوز ۸.۱ در دسترس هستند. لذا بسته به اینکه طرفدار کدام سیستم عامل هستید، می توانید مدل مناسب یوگا ۲ را برای خود انتخاب نمایید.

yogatabletpro07-1-w600

لنوو در مدل قبلی یوگا از پردازنده MediaTek استفاده کرده که به مشکلاتی را از لحاظ عملکرد برایش به همراه آورد. اما اکنون کلیه تبلت های یوگا ۲ به پردازنده اتم اینتل مجهز شده اند؛ پردازنده ای که امید می رود عملکرد روان تری را برای این خانواده به همراه آورد. رزولوشن نمایشگر مدل ۸ اینچی ۱۹۲۰ × ۱۲۰۰ است که در مقایسه با کیفیت ۱۲۸۰ × ۸۰۰ نسل قبلی پیشرفت مهمی به حساب می آید.

متاسفانه لنوو در بخش نرم افزار تغییرات چندانی را اعمال نکرده و هنوز هم شاهد یک رابط کاربری بسیار سنگین بر روی اندروید هستیم. رابطی که اندروید را در برخی جهات شبیه به iOS می کند و تجربه مناسبی را در اختیار کاربر قرار نمی دهد.

yogatabletpro09-1-w600

مدل های اندرویدی یوگا ۲ در مقایسه با نمونه های ویندوزی قیمتی ارزان تر دارند. یوگا ۲ هشت اینچی با سیستم عامل اندروید ۲۵۰ دلار و یوگا ۲ ده اینچی نیز ۳۰۰ دلار ارزش گذاری شده اند. این در حالیست که نمونه های ویندوزی به ترتیب ۳۰۰ و ۴۰۰ دلار برای کاربران هزینه دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • رامین فروشنده
    رامین فروشنده | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    با پروژکتورش میشه فیلم سه بعدی نگاه کرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی