ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Halo با عقربه های فیزیکی و نمایشگر شفاف لمسی

ساعت های هوشمند به دو دسته تقسیم شده اند: انواع اولیه آن به شکل مربع و دسته دوم با نمایشگری گرد. اما حالا نمونه جدیدی در دسته دوم ساخته شده که با عقربه های فیزیکی، ظاهری کاملا ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

ساعت های هوشمند به دو دسته تقسیم شده اند: انواع اولیه آن به شکل مربع و دسته دوم با نمایشگری گرد. اما حالا نمونه جدیدی در دسته دوم ساخته شده که با عقربه های فیزیکی، ظاهری کاملا مشابه ساعت های معمولی دارند، اما یک نمایشگر لمسی به روی آن مخفی شده است.

کمپانی سازنده این محصول Longshine Technologies است و توانسته ساعت هوشمندی تولید کند که در نگاه اول کاملا مشابه یک نمونه معمولی است ولی یک نمایشگر شفاف لمسی به روی آن قرار دارد. این کمپانی در اصل یک طراح سخت افزار است که برای دیگر شرکت ها اقدام به طراحی ساخت محصول می کند. حال دو نمونه از این ساعت هوشمند با نام های Halo 1 و Halo 2 را طراحی کرده است.

هر دو دارای قطعات و عقربه های فیزیکی سوئیسی یا ژاپنی هستند اما شیشه محافظ آنها محلی است که این ساعت ها را متمایز می کند. یک لایه نمایشگر لمسی OLED شفاف در آنجا قرار دارد. این یک تکنولوژی نسبتا جدید است که با صفت "خارق العاده" فاصله زیادی دارد. چرا که رزولوشن این نماشگر شفاف تنها ۹۶ در ۹۶ پیکسل است و از ۲۵۶ رنگ پشتیبانی می کند. به دلیل لمسی بودن این شیشه، هیلو ۱ و ۲ می توانند عملکردی همانند ساعت های هوشمند اندروید پوشیدنی یا تایزن داشته باشند.

gsmarena_002

در واقع، این دو ساعت هوشمند دارای سیستم عامل اندروید به شدت شخصی سازی شدهٔ نان زنجبیلی (نسخه ۲.۳) هستند که نقش یک پلتفرم پوشیدنی را در آن ایفا می کنند. هر دو ساعت به وسیله بلوتوث به تلفن های هوشمند متصل می شوند، منتها نسخه دوم با پشتیبانی از سیم کارت، توانایی برقراری تماس را هم دارد و درگاه آن هم در بند آن قرار دارد.

هر دو دستگاه از پردازنده اینتل مدل XMM 2231 برخوردارند که سرعت پردازشی معادل ۳۰۰ مگاهرتز دارد. از دیگر مشخصات فنی این محصولات می توان به ۵۱۲ مگابایت رم، ۴ گیگابایت فضای داخلی، باتری ۲۴۰ میلی آمپری (هیلو ۱) و ۳۵۰ میلی آمپری (هیلو ۲) اشاره کرد. ساعت های هوشمند هیلو ۱ و ۲ می توانند با یک بار شارژ حداقل ۳ روز شما را همراهی کنند که البته این موضوع را مدیون نمایشگر همیشه فعال عقربه های فیزیکی آن هستیم.

در آخر لانگ شاین تکنولوژیز اعلام کرده که به احتمال زیاد با دریافت گواهینامه های IP53 یا IP54، این ساعت های هوشمند را در برابر آب مقاوم خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۱۹ مهر ۱۳۹۳

    زشته یکم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی