ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

مقایسه بین نکسوس ۹ از گوگل، آیپد ایر از اپل و Galaxy Tab S 8.4 از سامسونگ

کسانی که اخبار را دنبال می کردند به یقین از معرفی نکسوس ۹ که توسط HTC تولید خواهد شد شوکه نشده اند و مسلماً امروز پانزدهم اکتبر منتظر این اتفاق بودند. شایعات و البته اخبار ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ | ۲۱:۵۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کسانی که اخبار را دنبال می کردند به یقین از معرفی نکسوس ۹ که توسط HTC تولید خواهد شد شوکه نشده اند و مسلماً امروز پانزدهم اکتبر منتظر این اتفاق بودند. شایعات و البته اخبار به بیرون درز پیدا کرده پیرامون تبلت یاد شده به حدی بود که اکثریت علاقه مندان دنیای تکنولوژی در مورد وجود این گجت و صحت کمپانی تولید کننده اش اطمینان پیدا کرده بودند.

تبلت جدید گوگل دارای صفحه نمایش ۸.۹ اینچی، پردازنده ی ۲ هسته ای با سرعت پردازش ۲.۳ گیگاهرتز، چیپ انویدیا K1 و ۲ گیگابایت حافظه ی رم است. در ادامه ی مطلب می توانید قیاسی مابین نکسوس ۹ و دو تبلت دیگر قدرتمند حال حاضر بازار یعنی آیپد ایر و Galaxy Tab S 8.4 را مشاهده فرمایید.

1 2 4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • • iWinRoid •
    • iWinRoid • | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

    چه رقابتی بشه امسال ! آیپد و vs A8x نکسوس و Tegra K1
    iOS 8 vs Android L !
    خیلی خوشحالم که اندروید کم کم داره نقص و مشکلاتش رو برطرف میکنه که باعث محبوبیت بیشتر میشه :smile:

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

    Nexus 9 خیلی خوبه اما خیلی دوست داشتم htc sense داشت / widget هایی که خود htc درست می کنه اصلا گیر نمی یاد مثلش هیچ جا / مثلن یه hands on از flyer ببینید تا متوجه حرفم بشید / البته به نظرم htc sense جدید نسبت به نسخه های قدیمیش بدتر شده

    • kamyab98
      kamyab98 | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

      خب شما اشتباه دوست داشتی :D
      فلسفه نکسوس ها اندروید خالصه دیگه...

      • Divan Greedy
        Divan Greedy | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

        اندرویید خالص هم خیلی جاها و خیلی وقت ها ویژیگی های جدیدی و ظاهر تازه ای بهش اضافه شده/ اما مطمئنم این چیزی که گفتم یه رویا بود واسه nexus / امیدورام با اومدن nexus 9 خود htc هم دوباره شروع به تولید تبلت بکنه

  • بهنام
    بهنام | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

    چه قد خوشگلن هم نکسوس 6 هم 9 !! من عاشق شدم !!! فقط یه سوال !! قیمت نکسوس 6 چقده ؟!

  • kamyab98
    kamyab98 | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

    این سامسونگ تو صفحه نمایش تب اس چه کرده که هنوز رقیب نداره...
    ---
    مقایسه زیاد جالبی نیست
    تب اس واسه ۴ ۵ ماه پیشه
    فردا هم ایپد جدید میاد

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

    فردا باید ایر ۲ رو ببینم !! این طوری نظر خاصی ندارم !!

  • iGALAXY
    iGALAXY | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

    مثل اینکه گوگل مجبور شد نسبت تصویر رو به 4:3 تغییر بده چون می خواست کار رو برای دولوپر ها راحت کنه ! دیگه تمام تبلت ها با این نسبت تصویر ساخته میشن چه اندرویدی چه ویندوزی و چه اپلی !
    در ضمن بعضی ها دارن به وضوح روانی و عقده ای بودن خودشون رو توی توئیتر ثابت می کنن! توئیت هایی که ایشون دادن اگه به عنوان کامنت توی دیجیاتو میومد 100تا منفی می خورد !

    • Divan Greedy
      Divan Greedy | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

      نیماست دیگه کاریش نمی شه کرد ، بعضی ها انگار به دنیا اومدن که با چشم بسته از یه برند دفاع کنن / اما توهین نکن متعصب بودن جرم نیست بیماریه

  • LG Forever
    LG Forever | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

    وای همشون عالین لامصبا ... ولی نکسوس خیلی بیشتر به دلم میشینه

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

    هر سه عالي هستند . اما من آيپد اير رو ترجيح مي دم . البته نمي توان از زيبايي اندرويد ال و طراحي اچ تي سي هم گذشت .

    • عبود قاسمی
      عبود قاسمی | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

      فامیل جان من با اینکه آیفون دارم ولی اگر بخوام یکیو انتخاب کنم تب اس رو انتخاب میکنم ، واقعا چیزه خوبیه ، هم ظاهری و هم سخت افزاری و هم اینکه نیاز به یک دیوایز اندرویدی دارم.
      اصلا به حاشیه تب اس و نکسوس نگاه کن!

      البته ناگفته نمونه آیپدهای جدید بیاد شاید نظرمو عوض کردند.

    • اشکان
      اشکان | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

      آخه آیپد ایر با تبلت اچ تی سی 530 دلار تفاوت قیمت داره... ولی فرقی باهم ندارن.
      یعنی شما میتونی 2 تا تبلت نکسوس بگیری و بعد 130 دلارم بزاری جیبت
      یا میتونی با 1068 دلار هردو نکسوسو بگیری بجای یه آیپد ایر
      این ظلمه :D

  • AZ
    AZ | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

    دلم نمیخاست گوگل کاری کنه که نکسوز ها حافظه ی جانبی بخورن.واس امنیتش و پراکنده شدن فایل ها

    • عبدالله
      عبدالله | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

      مگه حافظه جانبی می خوره؟

      • AZ
        AZ | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

        Nexus 9 حافظه ی جانبی میخوره

        • عبدالله
          عبدالله | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

          خدا کنه اینطور باشه. ولی جی اس ام نوشته بود نمی خوره. شما کجا دیدین؟

          http://www.gsmarena.com/htc_nexus_9-5823.php

          • عبدالله
            عبدالله | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

            چه جالب الان متوجه شدم تو این مطلب نوشته می خوره. اگه اینطور باشه که عالیه. یعنی از نظر من

        • عبدالله
          عبدالله | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

          فون آرنا هم نوشته حافظه جانبی نمی خوره. اینطوری دیگه 16 گیگش ارزش نداره. کاش این 16 گیگ کلا دیگه شرکتها نمی زدن. خیلی کمه. اینترنت درست حسابی هم نداریم که بخوایم از فضای ابری استفاده کنیم

  • saeed
    saeed | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

    بگو بین به بهتر چه حق انتخابی هست.

    • kamyab98
      kamyab98 | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

      ولی خدایی من از این تصمیم نمیترسم :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی