ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد ایر ۲ معرفی شد

آیپد ایر 2 در مراسم امشب اپل معرفی شد. محصولی که نسخه اول آن به دلیل سبک تر بودن بسیار محبوب بود و حالا به گفته اپل، وزن آن از قبل هم سبک تر شده است. ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۴ مهر ۱۳۹۳ | ۲۱:۱۳

آیپد ایر 2 در مراسم امشب اپل معرفی شد. محصولی که نسخه اول آن به دلیل سبک تر بودن بسیار محبوب بود و حالا به گفته اپل، وزن آن از قبل هم سبک تر شده است.

آیپد ایر ۲ همان صفحه نمایش ۹.۷ اینچی را دارد و نسبت به قبل ۱۸ درصد نازک تر شده و به ۶.۱ میلیمتر رسیده است.

DSC_0404

اپل این محصول را طوری طراحی کرده که هیچ فضایی در میان شیشه و بدنه وجود نداشته باشد و به نوعی بدنه را به یکپارچه کرده است.

پردازنده به کار رفته در این محصول از نوع A8X بوده که نسبت به قبل ۴۰ درصد سریعتر است و از معماری ۶۴ بیت بهره می برد. از نظر گرافیکی هم ۱۸۰ برابر بهتر از قبل عمل می کند. آیپد ایر ۲ هم به چیپ حرکتی M8 مجهز شده و بدین ترتیب تمام حرکات شما را درک و ثبت می کند.

در ادامه مطلب توضیحات بیشتری را می خوانید.

DSC_0448

باتری آیپد ایر ۲ تا ۱۰ ساعت شما را همراهی می کند که نسبت به قبل پیشرفت محسوسی به حساب می آید. اما نکته ای که در آیپد ایر ۲ بسیار جذاب است، پیشرفت دوربین و استفاده از لنز ۸ مگاپیکسلی iSight است. این دوربین ۱.۱۲ میکرون پیکسلی از گشادگی f/2.4 بهره می برد و قادر به فیلم برداری ۱۰۸۰ پی است.

DSC_0461

به وسیله دوربین این دستگاه شما می توانید تصاویر پانورامای ۴۳ مگاپیکسلی بگیرید و فیلم های خود را به صورت TimeLapse و اسلوموشن ضبط کنید.

DSC_0492

اما دوربین دوم آیپد ایر ۲ هم نسبت به قبل بهتر شده. به گفته ی اپل یک دوربین FaceTime HD جدید در جلوی دستگاه با سنسوری به روز تر قرار گرفته که گشادگی f/2.2 دارد و می تواند ۸۱٪ نور بیشتری را جذب کند.

وای فای آیپد ایر ۲ نسبت به قبل ۲.۸ برابر سریع تر شده و تا ۸۶۶ مگابیت سرعت خواهد داشت و تا ۱۵۰ مگابیت سرعت تحت شبکه LTE خواهد داشت.

DSC_0502

و بالاخره ویژگی که مدتها در انتظار آن نشسته بودیم. آیپد ایر ۲ هم به سنسور اثر انگشت اپل، TouchID مجهز است و شما تمام امکاناتی که پیش از این در آیفون در اختیار داشتید را در این محصول هم خواهید داشت.

آیپد ایر ۲ در سه ظرفیت ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه می شود که نسخه وای فای آنها به ترتیب ۴۹۹، ۵۹۹ و ۶۹۹ دلار و نسخه Cellular آنها، به ترتیب ۶۲۹، ۷۲۹ و ۸۲۹ دلار خواهد بود. این محصول در سه رنگ نقره ای، خاکستری فضایی و طلایی از فردا پیش فروش و در هفته آینده به بازار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • سمانه
    سمانه | ۳ دی ۱۳۹۳

    با سلام. بسیار عالی .دمشون گرم..

  • TROOL
    TROOL | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • saeed
    saeed | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    این ایپد ایر 2 انصافا بر خلاف ایفون ها جا برای ایراد نگذاشت.

    اون ایفون که اینقدر بهش حمله شد تو فروش ترکوند این ایپد دیگه چکار می کنه.

  • ali_smt
    ali_smt | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    منتظر می شم عکس العملارو بعد از عرضه میسنجم بعد ببینم باید بگیرم یا نه

  • m
    m | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    میخرمش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی