وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: ساعت ۲۰:۳۰، مراسم معرفی آیپد های جدید اپل [تمام شد]
بالاخره ۱۶ اکتبر مصادف با ۲۴ مهر ماه فرا رسید و اندکی دیگر اپل قرار است طبق شایعات شنیده شده مدل های جدیدی از تبلت معروفش موسوم به آیپد را معرفی نماید. تا کنون گمان ...
بالاخره ۱۶ اکتبر مصادف با ۲۴ مهر ماه فرا رسید و اندکی دیگر اپل قرار است طبق شایعات شنیده شده مدل های جدیدی از تبلت معروفش موسوم به آیپد را معرفی نماید. تا کنون گمان می رود برند یاد شده قرار است به معرفی آیپد ایر ۲ و آیپد مینی ۳ بپردازد و هر دوی این تبلت ها به تاچ آی دی مجهز شده اند و در راستای پیشتیبانی از سرویس پرداخت اپل، چیپ NFC نیز بر روی آنها سوار گشته است.
همچنین برخی انتظار دارند امروز آی مک های جدید مجهز به صفحه نمایش رتینا رونمایی شوند و آنهایی که خوش بین تر هستند معرفی مک بوک های ایر و مک بوک پروهای جدید را نیز محتمل می دانند.
دیجیاتو مانند همیشه این مراسم را از طریق وبلاگ نویسی زنده لحظه به لحظه پوشش خواهد داد و از شما دعوت به عمل می آوریم تا با ما همراه باشید.
جهت اطلاع از آدرس صفحه ی مرتبط به وبلاگ نویسی زنده لطفاً اندکی قبل از آغاز مراسم مجدداً به این مطلب رجوع فرمائید.
http://live.digiato.com/newipad
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بچه من یه حرف زدم تو یه سایته دیگه گفتن نژاد پرسته از این حور حرفا دیگه تو اون سایت نمیرم
اعصابم خوررد شد
۲ ساعت دیگه...Yosemite...اشک شوق... :(
خيلي هيجان دارم . اميدوارم شايعاتي كه در مورد آيپد هاي جديد وجود داشت حقيقت داشته باشند . و تيم كوك نوآوري هايي كه گفته بود را به نمايش بگذارد .
ای بابا یه حرف زدیم گفتن نژاد پرسته بچه ها توی یه سایته دیگه
دیگه تو اون سایت نمیرم چی کار کنم ؟
به نظرتون این ایپد خم می شه یا نه ؟؟؟!!! :)))))
امیدوارم شبیه ایفون 6 نباشه
بفرما بعضی از بچه ها زود قضاوت کردن !! او دیجیاتو همیشه پوشش داره ! کارش درسته
دوست من هرکس میخواد سایتشو اینجا تبلیغ کنه میگه نمیدونم فلان سایتم وبلاگ نویسی داره لینک،هم،میده شاید دوتا مخاطب جمع کرد
به امید نوآوری که تو دنیا خشکیده :(
دیجی جان یه سوال دارم
آیا گوگل مراسمی نداشت برای معرفی اندروید 5 یا شما نتونستید پوشش بدید یا نخواستید پوشش بدید؟
گوگل مراسم نداشته دوست من ، چندتا کلیپ و چندتا پست برای معرفی دوایس های جدید بوده همین و اونو هم دیجیاتو عالی پوشش داد
خواستم بگم لینک لایو بلاگ نیست که دیدم نوشتید کمی بعد مراجعه کنید ، ساعت چند شروع میشه،که دوباره سربزنیم
10 صبح به وقت محلی
8 و نیم به وقت ایران
سپاس دوست من
اینم وبلاگ نویسی ، دیجیاتو یه دونه ای ، اونم واسه نمونه ای
http://live.narenji.ir/ipad2013
هیییییییییی یادش بخیر نارنجیمون
"از اینکه امشب با نارنجی همراه بودید متشکریم. صفحه اصلی نارنجی را برای اخبار و مطالب تکمیلی از دست ندهید."
عاقا درسته دیجیاتو اومد که جای نارنجیو بگیره.. ولی هنوز دلم خیلی واسه نارنجی تنگ میشه :(
منم امشب با خودم گفتم برم کنفرانسو با تلویزیون ببینم که تو هیستورش ادرس نارنجی رو دیدم ماله کنفراس 2013 بود هییییی دلم خیلی گرفته