ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: ساعت ۲۰:۳۰، مراسم معرفی آیپد های جدید اپل [تمام شد]

بالاخره ۱۶ اکتبر مصادف با ۲۴ مهر ماه فرا رسید و اندکی دیگر اپل قرار است طبق شایعات شنیده شده مدل های جدیدی از تبلت معروفش موسوم به آیپد را معرفی نماید. تا کنون گمان ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ | ۱۸:۲۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بالاخره ۱۶ اکتبر مصادف با ۲۴ مهر ماه فرا رسید و اندکی دیگر اپل قرار است طبق شایعات شنیده شده مدل های جدیدی از تبلت معروفش موسوم به آیپد را معرفی نماید. تا کنون گمان می رود برند یاد شده قرار است به معرفی آیپد ایر ۲ و آیپد مینی ۳ بپردازد و هر دوی این تبلت ها به تاچ آی دی مجهز شده اند و در راستای پیشتیبانی از سرویس پرداخت اپل، چیپ NFC نیز بر روی آنها سوار گشته است.

همچنین برخی انتظار دارند امروز آی مک های جدید مجهز به صفحه نمایش رتینا رونمایی شوند و آنهایی که خوش بین تر هستند معرفی مک بوک های ایر و مک بوک پروهای جدید را نیز محتمل می دانند.

دیجیاتو مانند همیشه این مراسم را از طریق وبلاگ نویسی زنده لحظه به لحظه پوشش خواهد داد و از شما دعوت به عمل می آوریم تا با ما همراه باشید.

جهت اطلاع از آدرس صفحه ی مرتبط به وبلاگ نویسی زنده لطفاً اندکی قبل از آغاز مراسم مجدداً به این مطلب رجوع فرمائید.

 

http://live.digiato.com/newipad

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • mogtaba_nasiri
    mogtaba_nasiri | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    بچه من یه حرف زدم تو یه سایته دیگه گفتن نژاد پرسته از این حور حرفا دیگه تو اون سایت نمیرم
    اعصابم خوررد شد

  • Robot Chicken
    Robot Chicken | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    ۲ ساعت دیگه...Yosemite...اشک شوق... :(

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    خيلي هيجان دارم . اميدوارم شايعاتي كه در مورد آيپد هاي جديد وجود داشت حقيقت داشته باشند . و تيم كوك نوآوري هايي كه گفته بود را به نمايش بگذارد .

  • mogtaba_nasiri
    mogtaba_nasiri | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    ای بابا یه حرف زدیم گفتن نژاد پرسته بچه ها توی یه سایته دیگه
    دیگه تو اون سایت نمیرم چی کار کنم ؟

  • سروش
    سروش | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    به نظرتون این ایپد خم می شه یا نه ؟؟؟!!! :)))))
    امیدوارم شبیه ایفون 6 نباشه

  • بهنام
    بهنام | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    بفرما بعضی از بچه ها زود قضاوت کردن !! او دیجیاتو همیشه پوشش داره ! کارش درسته

    • عــــــامـــــــــر
      عــــــامـــــــــر | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

      دوست من هرکس میخواد سایتشو اینجا تبلیغ کنه میگه نمیدونم فلان سایتم وبلاگ نویسی داره لینک،هم،میده شاید دوتا مخاطب جمع کرد

  • iGALAXY
    iGALAXY | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    به امید نوآوری که تو دنیا خشکیده :(

  • علی
    علی | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    دیجی جان یه سوال دارم
    آیا گوگل مراسمی نداشت برای معرفی اندروید 5 یا شما نتونستید پوشش بدید یا نخواستید پوشش بدید؟

    • عــــــامـــــــــر
      عــــــامـــــــــر | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

      گوگل مراسم نداشته دوست من ، چندتا کلیپ و چندتا پست برای معرفی دوایس های جدید بوده همین و اونو هم دیجیاتو عالی پوشش داد

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    خواستم بگم لینک لایو بلاگ نیست که دیدم نوشتید کمی بعد مراجعه کنید ، ساعت چند شروع میشه،که دوباره سربزنیم

    • وحید
      وحید | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

      10 صبح به وقت محلی
      8 و نیم به وقت ایران

      • عــــــامـــــــــر
        عــــــامـــــــــر | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

        سپاس دوست من

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    اینم وبلاگ نویسی ، دیجیاتو یه دونه ای ، اونم واسه نمونه ای

    • عــــــامـــــــــر
      عــــــامـــــــــر | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

      http://live.narenji.ir/ipad2013

      هیییییییییی یادش بخیر نارنجیمون

      • kamyab98
        kamyab98 | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

        "از اینکه امشب با نارنجی همراه بودید متشکریم. صفحه اصلی نارنجی را برای اخبار و مطالب تکمیلی از دست ندهید."
        عاقا درسته دیجیاتو اومد که جای نارنجیو بگیره.. ولی هنوز دلم خیلی واسه نارنجی تنگ میشه :(

        • Amir Reza
          Amir Reza | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

          منم امشب با خودم گفتم برم کنفرانسو با تلویزیون ببینم که تو هیستورش ادرس نارنجی رو دیدم ماله کنفراس 2013 بود هییییی دلم خیلی گرفته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی