تماشا کنید: ویدیو های رسمی اپل برای معرفی iMac رتینا
همانطور که دیشب در دیجیاتو خواندید، اپل سرانجام نمایشگر رتینا خود را برای iMac نیز عرضه کرد تا بدین ترتیب بزرگترین نمایشگر خانواده رتینا در مجموعه تحت مدیریت تیم کوک، خلق شود. آی مک رتینا ...
همانطور که دیشب در دیجیاتو خواندید، اپل سرانجام نمایشگر رتینا خود را برای iMac نیز عرضه کرد تا بدین ترتیب بزرگترین نمایشگر خانواده رتینا در مجموعه تحت مدیریت تیم کوک، خلق شود. آی مک رتینا نمایشگری ۲۷ اینچی دارد و رزولوشن 5120x2880 را در برابر چشمان کاربر قرار می دهد.
در ادامه مطلب می توانید ویدیو های رسمی اپل در رابطه با آی مک جدید را مشاهده نمایید. در ویدیو اول مروری بر تاریخچه نمایشگر رتینا در محصولات مختلف اپل می شود و در ویدیو دوم نیز دن ریچیو، یکی از مدیران ارشد اپل، داستان چگونگی به وجود آمدن آی مک جدید را تعریف م کند.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iMac with Retina 5K display - The Evolution of Retina.mp4"]
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Introducing iMac with Retina 5K display.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دوستان اولا گوگل واسه نکسوزهای جدید کنفرانس نداشت و هنوزم اون محصولات دست کسی نرسیده اما برای دیشب کلی محصول معرفی شد و با معرفی همه قابلیتهای جدید به تفصیل و هزار تا hands on و preview خوب معلومه خبرهاش بیشتر از سه تا پست بلاگیه خبرهایی که دیجیاتو از نکسوز و لالیپاپ گذاشت از خود خبرهای گوگل هم بیشتر بپده اتفاقا
بربچ اگه اکسپریا زد ۳ رو از ترکیه بخوام بخرم چندی در میاد؟به صرفه هست؟
وای خدا...
از عصر دیروز داریم در مورد اپل میخونیم.
گوگل تبلت و گوشی معرفی کرد، این قد مانور ندادین روش.
کل ifa 2014 رو سر جمع نصف ۲ تا تبلت و یه آیمک پوشش ندادین، همه چی تا حدی خوبه ولی شما خیلی روی اپل مانور میدین!
دوستان امروز با یوسمیتی کار کردم (خودم نتونستم هنوز اپدیت کنم)
تغییرات بسیاری کمی داشته کلا فقط ظاهر تخت تر شده یه سری قابلیت ها اضافه شده که مثلا در حد اضافه شدن قابلیت ها در ۸.۱ ویندوز بود یه ذره کمتر.. من با مک بوک سال پیش امتحان کردم کند تر از قبل یه ذره شده بود در کل زیبا تر شده ولی تغییرات زیادی نداشته
کامیابی دیگه بسه.
و....همچنان منتظر ويديوي معرفي iPad Air 2
واقعا قيمتهاش ارزون شده نسبت به مشخصاتش !
مدل رتينا از iMac از گرافيكهاي AMD’s Radeon R9 M290X and R9 M295X را داره
R9 M290X در حد يك گرافيك دسكتاب R9 270X هستش
R9 M295X هم جديده كاملا ! و هنوز قدرتش مشخص نيست ولي قطعا بالا است ! ميگند در حد R9 285X هستش
AMD در وضوح بالا عملكرد بهتري نسبت به رقيبش داره
بربچ اگه اکسپریا زد ۳ رو از ترکیه بخوام بخرم چندی در میاد؟به صرفه هست؟
تیم تیم به فکر کوک کوک نیستن.
کافی بود این محصولات رو ماکروسافت زده بود ، دیجیاتو خبر زنده که هیچ ، اصلا نمی گفت اومدن این مخصولات یا نا !
يادتونه چند روز قبل دل يك نمايشگر 5K داده بود و كلي هم پز وضوح بالاش را ميداد
قيمت اون مانيتور دل هست 2500 دلار ! كه هم فيمت iMac retina هسش
حالا باز بريد بگيد اپل گرونه
مك ميني هست ٥٠٠ دلار ! از خيلي از برندها ارزونتر هست
من جدا نگران ميزان سود اپل هستم
تيم كوك زيادي دل رحمه !!
http://www.anandtech.com/show/8496/dell-previews-27inch-5k-ultrasharp-monitor-5120x2880
بريد ببينيد قيمت 2500 دلاري فقط براي يك نمايشگر 5K از برند DELL هستش
(((من جدا نگران میزان سود اپل هستم تیم کوک زیادی دل رحمه !!))) .
حالا شما نمیخواد نگران سود اپل باشی ، اپل خوب بلده با به کار بردن قطعات قدیمی در
آیدیوایس ها ( از جمله در آیفون ۵ سی ، آیپد مینی و آیپد مینی ۳ ) ، فروش آیفون ۵ سی با
بدنه ارزان تر به جای آیفون ۵ ، افزایش صد دلار برای افزایش حافظه ، افزایش قیمت
صد دلاری آیفون ۶ پلاس نسبت آیفون ۶ در حالی که قابلیت های بیشتری نسبت به آیفون
۶ تقریبا نداشت ( به جز لرزشگیر اپتیکال که تقریبا همه پرچمدار ها دارند ) و .... پول از
مردم بچاپه و سودش رو افزایش بده ;)
این دستگاه ها خیلی خوبن ولی اینقدر هم انقلابی نیستن که صفحه ی اول سایت رو اینجوری پر کردن.
من این وسط فقط با ایمک حال کردم.
ببخشید که آیپد جدید نمیتونه پرواز کنه.
ببخشید که واسه یه تاچ ایدی ۱۰ دلاری میخواد ۱۰۰ دلار بکنه تو پاچمون!(مینی)
ببخشید که مینی ۲ ۱۰۰ دلار ارزون تر شد.
اها پس کنفرانس ارزون شدن محصولات قبلی بود؟
وقتی آیپد ایر ۲ ۱۶ گیگابایتی نسخه Cellular از نکسوس ۹ ، ۳۲ گیگابایتی 4g گرون تره در حالی که از نظر مشخصات تقریبا یکسان اند و فرق زیادی ندارند (فقط آیپد سنسور اثر انگشت داره و نکسوس هم در عوض از بلندگو های boomsound بهره میبره ) دلیلی نداره که اینقدر بهش توجه بشه .
چیز دزدی مسلماً ارزون تره.
جانم؟!؟
دوست عزیز صرفا جهت اطلاعتون میگم اکثر قابلیت های مک اواس قبلا تو لینوکس ها بوده
اکثر قابیلت های ای او اس جدید ها هم تو اندروید بودن
بعد الان نکسوس دزدی کرده؟!
ببین دوست من حرف شما در ظاهر شاید درست باشه ولی در باطن اصلا درست نیست ! شما رو ارجاع میدم به مقایسه نکسوس 7 با ایپد مینی سال قبل که تقریبا هر سایتی که مقایسه کرده بود میگفت با وجود قیمت بالاتر آیپد مینی بازم ارزش خریدش بالاتره ! دلایل هم باتری ، کیفیت ساخت ، خنک موندن حین کار و سرعت بیشتر بود !!
نکسوس ۷ برای این ساخته شده بود که در کنار اینکه ارزان باشه قابلیت های خوبی هم ارائه بده و در نتیجه نه از پردازنده های جدید مثل اسنپدراگون ۶۰۰ و ۸۰۰ استفاده کرده بود و نه بدنه با کیفیت در اون استفاده شده بود . اما نکسوس ۹ کاملا فرق داره . یکی از قوی ترین پردازنده های موبایل رو داره و بدنه باکیفیت تر و بلندگو های boomsound و ...
سیستم عاملش هم از هر نظر کامل هست . به نظر میاد که نکسوس ۹ ارزش بیشتری داشته باشه :)
امير حسين جان
ديجياتو اين همه داره زحمت مي كشه تا ما رو از آخرين اخبار مطلع كنه . بعد فكر نمي كنيد با ديدن اين نظر شما خستگي تو تن آقاي قاسمي و تيمشون مي مونه ؟ از قديم گفتند : صلاح ملك خويش خسروان دانند . ما از ديجياتو كه طلبكار نيستيم . همين كه اخبار رو پوشش مي دهند كلي به ما لطف مي كنند .
با احترام
من که مشکلی نمیبینم شما از پوشش ندادن خبر ها گویا خوشحال تر میشی
متین جان به نظرم الان مشکل همون تبعیض قائل شدن بین اپل و بقیه برند هاست مثلا اخبار نکسوس ها همون شب تموم شد ولی الان فردای کنفرانس اپل هنوز داریم اخبار اونو میبینیم در کل من با این قضیه اخبار اپل زیاد باشه مشکل ندارم تا وقتی که اخبار بقیه برند ها کامل پوشش داده بشه
واقعا موضوع قابل بحثی هست راستم میگن در این مورد نسبت اخبارای اپل به سایر برندا خیلی بیشتره اما دلیل نمیشه که خبر ها به خوبی پوشش داده نشدن ولی راست میگی من راجع به نکسکس 9 تاحالا کمتر از ایپد مینی 3 خوندم تو سایت :-)
هرچیزی مهمتره اخبار هم در موردش بیشتره. هنوز اینو نفهمیدی؟
ببخشید مهمترین بودنو شما تعیین نمی کنید محبوب تر بودن و اجتماع تعیین میکنه طبق نظر اجتماع اپل برند محبوبیه... ولی اکثریت همیشه حق نیست همونطور که در مورد مرگ دنیس ریچی و استیو جابز تو یه هفته اتفاق افتاد
دوست من پوشش وحشتناک بالای محصولات اپل در مقایسه با محصولات سری نکسوس و سرفس مایکروسافت اینه که اپل واسه ی این محصولاتش یه کنفرانس بزرگ برگذار میکنه ، همه اهالی تٍک رو دعوت میکنه بعد هم میگه بیاید برید باهاشون کار کنید ، ولی مثلا گوگل بصورت آنلاین با چند تا پست وبلاگی محصولاتش رو معرفی کرد ، یا مایکروسافت ، اون هم توی یه مراسم کوچیک که دو نفر نشسته بودن حرف میزدند ، اگر باز هم قانع نشدید کافیه به سایت های معتبر تکنولوژی مراجعه کنید و تعداد پست ها رو مقایسه کنید
امیدوارم که جو خوبی که بر دیجیاتو حاکم هست همینجور دوستانه بمونه
از همه ی نویسنده های عزیز و دوستداشتنی دیجیاتو هم ممنونم