ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تماشا کنید: ویدیو های رسمی اپل برای معرفی iMac رتینا

همانطور که دیشب در دیجیاتو خواندید، اپل سرانجام نمایشگر رتینا خود را برای iMac نیز عرضه کرد تا بدین ترتیب بزرگترین نمایشگر خانواده رتینا در مجموعه تحت مدیریت تیم کوک، خلق شود. آی مک رتینا ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که دیشب در دیجیاتو خواندید، اپل سرانجام نمایشگر رتینا خود را برای iMac نیز عرضه کرد تا بدین ترتیب بزرگترین نمایشگر خانواده رتینا در مجموعه تحت مدیریت تیم کوک، خلق شود. آی مک رتینا نمایشگری ۲۷ اینچی دارد و رزولوشن 5120x2880 را در برابر چشمان کاربر قرار می دهد.

در ادامه مطلب می توانید ویدیو های رسمی اپل در رابطه با آی مک جدید را مشاهده نمایید. در ویدیو اول مروری بر تاریخچه نمایشگر رتینا در محصولات مختلف اپل می شود و در ویدیو دوم نیز دن ریچیو، یکی از مدیران ارشد اپل، داستان چگونگی به وجود آمدن آی مک جدید را تعریف م کند.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iMac with Retina 5K display - The Evolution of Retina.mp4"]

 

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Introducing iMac with Retina 5K display.mp4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • عرفان
    عرفان | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    دوستان اولا گوگل واسه نکسوزهای جدید کنفرانس نداشت و هنوزم اون محصولات دست کسی نرسیده اما برای دیشب کلی محصول معرفی شد و با معرفی همه قابلیتهای جدید به تفصیل و هزار تا hands on و preview خوب معلومه خبرهاش بیشتر از سه تا پست بلاگیه خبرهایی که دیجیاتو از نکسوز و لالیپاپ گذاشت از خود خبرهای گوگل هم بیشتر بپده اتفاقا

  • گراندوم
    گراندوم | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    بربچ اگه اکسپریا زد ۳ رو از ترکیه بخوام بخرم چندی در میاد؟به صرفه هست؟

  • Era
    Era | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    وای خدا...
    از عصر دیروز داریم در مورد اپل میخونیم.
    گوگل تبلت و گوشی معرفی کرد، این قد مانور ندادین روش.
    کل ifa 2014 رو سر جمع نصف ۲ تا تبلت و یه آیمک پوشش ندادین، همه چی تا حدی خوبه ولی شما خیلی روی اپل مانور میدین!

  • kamyab98
    kamyab98 | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    دوستان امروز با یوسمیتی کار کردم (خودم نتونستم هنوز اپدیت کنم)
    تغییرات بسیاری کمی داشته کلا فقط ظاهر تخت تر شده یه سری قابلیت ها اضافه شده که مثلا در حد اضافه شدن قابلیت ها در ۸.۱ ویندوز بود یه ذره کمتر.. من با مک بوک سال پیش امتحان کردم کند تر از قبل یه ذره شده بود در کل زیبا تر شده ولی تغییرات زیادی نداشته

    • گوسپند
      گوسپند | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

      کام‌یابی دیگه بسه.

  • سينا
    سينا | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    و....همچنان منتظر ويديوي معرفي iPad Air 2

  • M7M
    M7M | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    واقعا قيمتهاش ارزون شده نسبت به مشخصاتش !
    مدل رتينا از iMac از گرافيكهاي AMD’s Radeon R9 M290X and R9 M295X را داره
    R9 M290X در حد يك گرافيك دسكتاب R9 270X هستش
    R9 M295X هم جديده كاملا ! و هنوز قدرتش مشخص نيست ولي قطعا بالا است ! ميگند در حد R9 285X هستش
    AMD در وضوح بالا عملكرد بهتري نسبت به رقيبش داره

    • گراندوم
      گراندوم | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

      بربچ اگه اکسپریا زد ۳ رو از ترکیه بخوام بخرم چندی در میاد؟به صرفه هست؟

  • گوسپند
    گوسپند | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    تیم تیم به فکر کوک کوک نیستن.

  • مهدی
    مهدی | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    کافی بود این محصولات رو ماکروسافت زده بود ، دیجیاتو خبر زنده که هیچ ، اصلا نمی گفت اومدن این مخصولات یا نا !

  • M7M
    M7M | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    يادتونه چند روز قبل دل يك نمايشگر 5K داده بود و كلي هم پز وضوح بالاش را ميداد
    قيمت اون مانيتور دل هست 2500 دلار ! كه هم فيمت iMac retina هسش
    حالا باز بريد بگيد اپل گرونه
    مك ميني هست ٥٠٠ دلار ! از خيلي از برندها ارزونتر هست
    من جدا نگران ميزان سود اپل هستم
    تيم كوك زيادي دل رحمه !!

    • M7M
      M7M | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

      http://www.anandtech.com/show/8496/dell-previews-27inch-5k-ultrasharp-monitor-5120x2880
      بريد ببينيد قيمت 2500 دلاري فقط براي يك نمايشگر 5K از برند DELL هستش

    • محمد
      محمد | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

      (((من جدا نگران میزان سود اپل هستم تیم کوک زیادی دل رحمه !!))) .
      حالا شما نمیخواد نگران سود اپل باشی ، اپل خوب بلده با به کار بردن قطعات قدیمی در

      آیدیوایس ها ( از جمله در آیفون ۵ سی ، آیپد مینی و آیپد مینی ۳ ) ، فروش آیفون ۵ سی با

      بدنه ارزان تر به جای آیفون ۵ ، افزایش صد دلار برای افزایش حافظه ، افزایش قیمت

      صد دلاری آیفون ۶ پلاس نسبت آیفون ۶ در حالی که قابلیت های بیشتری نسبت به آیفون

      ۶ تقریبا نداشت ( به جز لرزشگیر اپتیکال که تقریبا همه پرچمدار ها دارند ) و .... پول از

      مردم بچاپه و سودش رو افزایش بده ;)

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

    این دستگاه ها خیلی خوبن ولی اینقدر هم انقلابی نیستن که صفحه ی اول سایت رو اینجوری پر کردن.
    من این وسط فقط با ایمک حال کردم.

    • گوسپند
      گوسپند | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

      ببخشید که آیپد جدید نمیتونه پرواز کنه.

      • kamyab98
        kamyab98 | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

        ببخشید که واسه یه تاچ ایدی ۱۰ دلاری میخواد ۱۰۰ دلار بکنه تو پاچمون!(مینی)

        • گوسپند
          گوسپند | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

          ببخشید که مینی ۲ ۱۰۰ دلار ارزون تر شد.

          • kamyab98
            kamyab98 | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

            اها پس کنفرانس ارزون شدن محصولات قبلی بود؟

      • محمد
        محمد | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

        وقتی آیپد ایر ۲ ۱۶ گیگابایتی نسخه Cellular از نکسوس ۹ ، ۳۲ گیگابایتی 4g گرون تره در حالی که از نظر مشخصات تقریبا یکسان اند و فرق زیادی ندارند (فقط آیپد سنسور اثر انگشت داره و نکسوس هم در عوض از بلندگو های boomsound بهره میبره ) دلیلی نداره که اینقدر بهش توجه بشه .

        • گوسپند
          گوسپند | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

          چیز دزدی مسلماً ارزون تره.

          • kamyab98
            kamyab98 | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

            جانم؟!؟
            دوست عزیز صرفا جهت اطلاعتون میگم اکثر قابلیت های مک اواس قبلا تو لینوکس ها بوده
            اکثر قابیلت های ای او اس جدید ها هم تو اندروید بودن
            بعد الان نکسوس دزدی کرده؟!

        • بهنام
          بهنام | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

          ببین دوست من حرف شما در ظاهر شاید درست باشه ولی در باطن اصلا درست نیست ! شما رو ارجاع میدم به مقایسه نکسوس 7 با ایپد مینی سال قبل که تقریبا هر سایتی که مقایسه کرده بود میگفت با وجود قیمت بالاتر آیپد مینی بازم ارزش خریدش بالاتره ! دلایل هم باتری ، کیفیت ساخت ، خنک موندن حین کار و سرعت بیشتر بود !!

          • محمد
            محمد | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

            نکسوس ۷ برای این ساخته شده بود که در کنار اینکه ارزان باشه قابلیت های خوبی هم ارائه بده و در نتیجه نه از پردازنده های جدید مثل اسنپدراگون ۶۰۰ و ۸۰۰ استفاده کرده بود و نه بدنه با کیفیت در اون استفاده شده بود . اما نکسوس ۹ کاملا فرق داره . یکی از قوی ترین پردازنده های موبایل رو داره و بدنه باکیفیت تر و بلندگو های boomsound و ...
            سیستم عاملش هم از هر نظر کامل هست . به نظر میاد که نکسوس ۹ ارزش بیشتری داشته باشه :)

    • فاميل دور
      فاميل دور | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

      امير حسين جان
      ديجياتو اين همه داره زحمت مي كشه تا ما رو از آخرين اخبار مطلع كنه . بعد فكر نمي كنيد با ديدن اين نظر شما خستگي تو تن آقاي قاسمي و تيمشون مي مونه ؟ از قديم گفتند : صلاح ملك خويش خسروان دانند . ما از ديجياتو كه طلبكار نيستيم . همين كه اخبار رو پوشش مي دهند كلي به ما لطف مي كنند .
      با احترام

    • متین هستم(یه بنده خدای سابق)
      متین هستم(یه بنده خدای سابق) | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

      من که مشکلی نمیبینم شما از پوشش ندادن خبر ها گویا خوشحال تر میشی

      • kamyab98
        kamyab98 | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

        متین جان به نظرم الان مشکل همون تبعیض قائل شدن بین اپل و بقیه برند هاست مثلا اخبار نکسوس ها همون شب تموم شد ولی الان فردای کنفرانس اپل هنوز داریم اخبار اونو میبینیم در کل من با این قضیه اخبار اپل زیاد باشه مشکل ندارم تا وقتی که اخبار بقیه برند ها کامل پوشش داده بشه

        • متین هستم(یه بنده خدای سابق)
          متین هستم(یه بنده خدای سابق) | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

          واقعا موضوع قابل بحثی هست راستم میگن در این مورد نسبت اخبارای اپل به سایر برندا خیلی بیشتره اما دلیل نمیشه که خبر ها به خوبی پوشش داده نشدن ولی راست میگی من راجع به نکسکس 9 تاحالا کمتر از ایپد مینی 3 خوندم تو سایت :-)

        • گوسپند
          گوسپند | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

          هرچیزی مهمتره اخبار هم در موردش بیشتره. هنوز اینو نفهمیدی؟

          • kamyab98
            kamyab98 | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

            ببخشید مهمترین بودنو شما تعیین نمی کنید محبوب تر بودن و اجتماع تعیین میکنه طبق نظر اجتماع اپل برند محبوبیه... ولی اکثریت همیشه حق نیست همونطور که در مورد مرگ دنیس ریچی و استیو جابز تو یه هفته اتفاق افتاد

        • محمد محمدى
          محمد محمدى | ۲۵ مهر ۱۳۹۳

          دوست من پوشش وحشتناک بالای محصولات اپل در مقایسه با محصولات سری نکسوس و سرفس مایکروسافت اینه که اپل واسه ی این محصولاتش یه کنفرانس بزرگ برگذار میکنه ، همه اهالی تٍک رو دعوت میکنه بعد هم میگه بیاید برید باهاشون کار کنید ، ولی مثلا گوگل بصورت آنلاین با چند تا پست وبلاگی محصولاتش رو معرفی کرد ، یا مایکروسافت ، اون هم توی یه مراسم کوچیک که دو نفر نشسته بودن حرف میزدند ، اگر باز هم قانع نشدید کافیه به سایت های معتبر تکنولوژی مراجعه کنید و تعداد پست ها رو مقایسه کنید

          امیدوارم که جو خوبی که بر دیجیاتو حاکم هست همینجور دوستانه بمونه
          از همه ی نویسنده های عزیز و دوستداشتنی دیجیاتو هم ممنونم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی