یوتیوب به دنبال سرویس پخش موسیقی اینترنتی و راه های کسب درآمد تازه
مدیر عامل یوتیوب، سوزان وجسیسکی، در طی کنفرانس Code Mobile اعلام کرد که این شرکت در حال ایجاد یک سرویس پخش موسیقی اشتراکی از طریق اینترنت است و به احتمال بسیار زیاد تا پایان سال آن ...
مدیر عامل یوتیوب، سوزان وجسیسکی، در طی کنفرانس Code Mobile اعلام کرد که این شرکت در حال ایجاد یک سرویس پخش موسیقی اشتراکی از طریق اینترنت است و به احتمال بسیار زیاد تا پایان سال آن را رو نمایی خواهد کرد.
البته پیش از این در ماه ژوئن این خبر اعلام شده بود و تاییدیه وجسیسکی آنچنان خبر سورپرایز کننده ای نبود. طبق گزارشات منتشر شده قبلی، این سرویس Youtube Music Key نام دارد و با سرویس فعلی پخش موسیقی گوگل، Play Music ادغام خواهد شد.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
وجسیسکی گفت شرکت اش هنوز مشغول کار به روی جزئیات این پروژه است اما او به اجرا شدن آن در آینده نزدیک بسیار خوشبین بود و البته هیچ تاریخ مشخصی را هم مشخص نکرد. سرویس YouTube Music Key از سال ۲۰۱۳ در حال آماده سازی بود و اکنون به مراحل پایانی نزدیک می شود.
مدیرعامل این شرکت گفت که یوتیوب در حال آماده سازی یک بستر جدید کسب درآمد است و تحقیقات در رابطه با راه های مختلف این موضوع ادامه دارد. یکی از این راه حل ها احتمال دریافت حق اشتراک از کاربر و به طبع آن، حذف تبلیغات خواهد بود.
به هر حال باید فعلا منتظر ماند و دید یوتیوب چه برنامه ای برای حضور در عرصه پخش موسیقی اینترنتی دارد اما به نظر می رسد غول پخش ویدیوی آنلاین بتواند در این حوزه هم خوش بدرخشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
وقتی نمیشه دید و واسه ما ح...ه چه فایده ای واسه ما داره!!
پخش موسيقي اشتراكي !!
چشم و دلم روشن !!! ميخوان صنعت موسيقي را نابود كند !
با اپل لجبازي ميكني حالا اومدن ميخوان خواننده و موسيقي ساز و ... را بدبخت كنند !! وا مصيبتا !! واي بر گوگل !!
این کار میتونه سبب گسترده تر شدن پر مخاطبی و در آمد بیشتر یوتیوب باشه.
بزرگترین سایت اشتراک ویدیو داره از بهترین خصوصیتش کسب درآمد میکنه ، این عالیه
واقعا محرومیم ، هرچند ، هرکی که براش مهم باشه بالاخره راه رسیدن به خدا رو پیدا میکنه . (از رضا مارمولک اقتباس کردم)
یوتیوب؟ چی هست ؟ سایته؟ یا نرم افزار؟ می شه توضیح بدین ؟؟؟؟ من زدم youtube.com یه سایت ایرانی باز شد به اسم "پیوندها" ...
اون مال از ما بهترونه :(
ما ادمایی بی جنبه هستیم ! باید بیان پیوندها رو بزارن وگرنه واسه محیط اجت*ماعی خطر محصوب میشیم
بچه های ما ما*هو*اره نمیبینن پاستوریزن یو* تیو*ب ببینن گمراه میشن
میدونی چی میگم !
سایتی است زیبا ، ولی نه برای ما ،