ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Star Wars:Galactic Defense؛ نبرد دوباره فرمانروایان کهکشان

سری بازی های جنگ ستارگان همواره از بهترین بازی های استراتژی روی پلتفرم های موبایل بوده اند. نسخه پیشین بازی با عنوان Star Wars:Commander، با استقبال میلیون ها گیمر از سراسر دنیا مواجه شد و همین، باعث شد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

سری بازی های جنگ ستارگان همواره از بهترین بازی های استراتژی روی پلتفرم های موبایل بوده اند. نسخه پیشین بازی با عنوان Star Wars:Commander، با استقبال میلیون ها گیمر از سراسر دنیا مواجه شد و همین، باعث شد که در فاصله ای کوتاه از عرضه نسخه قبلی، شاهد عرضه نسخه جدید آن برای پلتفرم های موبایل باشیم.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

"جنگ ستارگان: دفاع عظیم" هم رویه نسخه قبلی خود را پیش گرفته و باز هم یک استراتژی مالتی پلیر است. در این نسخه علاوه بر جنگیدن در سپاه روشنایی در کنار قهرمانانی مثل ارباب یودا، قادرید نقش آفرینی در سپاه تاریک و در صف یاران دارث ویدر را هم تجربه کنید. در هر جبهه که باشید، از اسلحه و سبک مبارزه متفاوتی برای پیشروی در جنگ استفاده خواهید کرد.

در هر طرف که باشید، باید پایگاه خود را از صفر بسازید و با وارد شدن به نبردهای بزرگ، قلمرو خود را گسترده تر کنید. هر چقدر که بیشتر در دل مبارزات رفته و شجاعت بیشتری به خرج دهید، تجربه تان بالاتر رفته و در نتیجه نیرومندترین فرمانده کهکشان خواهید شد.

Star Wars 1

هیچ چیز در بازی های جنگ ستارگان، لذت مبارزات آنلاین را ندارد و در این نسخه هم از نبردهای بزرگ با بازیکنان سراسر دنیا لذت خواهید برد. به غیر از مبارزه، قادرید برای خود در بازی دوستانی جمع کرده و با آنها به تبادل منابع و ثروت هم بپردازید. اگر روزمرگی حسابی کلافه تان کرده، بیکار ننشینید و همین حالا این بازی زیبا را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید.

Star Wars ™: Galactic Defense

Star Wars ™: Galactic Defense

سازنده: .DeNA Corp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 134 / 110 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۱۱ آبان ۱۳۹۳

    ممنون بابت اطلاع رسانی.................
    بازی جالبی نیست خوشم نیومد! :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی