همه چیز درباره آیفون ۱۱

مایکروسافت کارمندان بخش تحقیق و توسعه اکس باکس را در چین اخراج می کند

در جریان سومین موج اخراج کارمندان مایکروسافت طی یک هفته گذشته، نیروهای بسیاری در بخش های مختلف مثل تیم های فروش تبلیغات بین الملل از کار بیکار و بخش هایی چون استودیو سرگرمی های اکس باکس هم بسته شدند. اما تیشه ی ساتیا نادلا هنوز ریشه ی بخش های اضافه را نزده.

در گزارشی که 31 اکتبر روزنامع چینی شنژن بیزینس منتشر کرد، مشخص شد که مایکروسافت 80 نفر از کارمندان بخش تحقیق و توسعه اکس باکس وان را اخراج و این دپارتمان را به طور کل تعطیل کرده است.

برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.

این گروه سخت افزاری که از سال 2005 در شهر جنوبی شنژن چین برای بخش های تولیدی اکس باکس و سرفس فعالیت می کردند، بدون اخطار قبلی اخراج شده اند. گفته شده که مدیر منابع انسانی، بی وقفه و پس از جلسه جمعه فرمان را اجرا کرده است. به عنوان امتیاز برای قطع همکاری، بسته ای 2560 دلاری به انضمام یک ماه حقوق اضافه به کارمندان پیشنهاد شده که بسیاری از آن ها، مبلغ را رد کرده اند.

بیشتر از 60 درصد کارکنان به صورت مستقیم با کمپانی کار نمی کنند و از طریق آژانس های کار به دپارتمان های مایکروسافت پیوسته اند. منبعی که نمی خواهد نامش فاش شود می گوید: "بسیاری از ما حتی شب گذشته اضافه کاری داشتیم. اما امروز صبح که به دفتر آمدیم، کارت ورودمان غیر قابل استفاده بود. کارت کارمندان آژانس هم امروز بعد از ظهر مصادره شد."

اگر نیروهای کار از امضای قرارداد قطع همکاری امتناع بورزند، مایکروسافت باید مطابق قانون کشور چین عمل کند و جریمه های سنگینی در انتظارش خواهد بود. روزنامه شنژن می گوید تا به حال هیچ یک از کارمندان، قرارداد را امضا نکرده اند.

براساس گزارش های پیشین، ساتیا نادلا در تلاش است که مجموعا 18 هزار شغل را در سراسر جهان از بین ببرد.

منبع:
Microsoft-News ، ZDNET
مستر بلیط خرید بلیط هواپیما
برچسب ها

مطالب مرتبط

صنعت بازی در سال 2017؛ نگاهی به عملکرد ایکس باکس وان

ایکس باکس وان حالا چهار ساله شده و عملکردش در سال چهارم حضورش در بازار در عین حال که غافلگیرکننده نبود، امیدوارکننده بود. آگاهی از عملکرد تجاری کنسول مایکروسافت کار سختی است، زیرا این کمپانی از سال 2015 تصمیم گرفت که آمار فروش را منتشر نکند، اما فیل اسپنسر بارها به وضوح گفته که موفقیت... ادامه مطلب

تحقق یک رویا؛ مایکروسافت چگونه اکس باکس لایو را پدید آورد؟ [قسمت سوم و پایانی]

دنیای پیرامون ما پر از چیزهای عجیب است. از لحاظ تاریخی، کم پیش نیامده که انسان در مقاطعی مشخص، به عوامل کنجکاوی خود نگاه کند و در تلاش باشد تا پاسخی برای آن بیابد. چرا خورشید، ماه را دنبال می کند؟ چرا آتش از آسمان به زمین فرو می ریزد؟ چرا تمام تلاش ها به... ادامه مطلب

ایکس باکس هنوز جلو می رود؛ رشد نرم افزاری، رکود سخت افزاری

شرکت مایکروسافت طی بیانیه ای گزارش مالی ماه چهارم سال جاری و پایان سال 2016 را منتشر کرد. طبق این گزارش، درآمد حاصل از بخش سخت افزار کنسول ایکس باکس کاهش پیدا کرده؛ در حالی که در بخش نرم افزار رشد متعادلی مشاهده می شود.طی این مدت، بخش گیمینگ شرکت مایکروسافت رشد 3 درصدی را... ادامه مطلب

نسل هفتم یا هشتم؛ برنده واقعی بازار فروش کدام است؟

تیم وی جی چارتز در بین اهالی صنعت بازی نام شناخته شده ای است. این گروه تحلیلی با بررسی برخی از آمارهای میدانی و البته اندکی پیشبینی های اقتصادی، به یکی از معدود تیم های دنیای هنر هشتم بدل شده است که در زمینه تحلیل اقتصادی حرفی برای گفتن دارد.با این حال و با وجود... ادامه مطلب

هدست واقعیت مجازی مایکروسافت در E3 2015 معرفی خواهد شد [شایعه]

سایت Digitimes در گزارشی به نقل از یکی از منابع تامین کننده ی قطعات سخت افزاری مایکروسافت آورده که این کمپانی قصد دارد در مابین روزهای ۱۶ و ۱۸ ژوئن سال آینده و در طی نمایشگاه E3 عاقبت هدست واقعیت مجازی خودش را که به شکل ویژه جهت استفاده به همراه کنسول ایکس باکس طراحی شده... ادامه مطلب

چرخه حیات آشنای کنسول های بازی در حال تغییر است

در سال های گذشته کنسول های بازی در حال حرکت به سمت اوج خود بوده اند. حال که بیشتر بازیکنان کنسولی شاهد رقابت سنگینی با پلتفرم پی سی هستند، به نظر اتفاقی در حال انجام است که منجر به تغییر الگوی چرخه حیات 5 الی 7 ساله ی کنسول ها می شود. در واقع با... ادامه مطلب

نظرات ۳۱

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x