ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اشتراک مایکروسافت در اینستاگرام و کمپینی برای بهره وری بیشتر

روز چهارشنبه یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در عرصه ی تکنولوژی به شبکه ی اینستاگرام پیوست. مایکروسافت قصد دارد از اشتراک خود برای به تصویر کشیدن افراد در حرفه های مختلف بهره گیرد. غول تکنولوژی ساکن ردموند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ آبان ۱۳۹۳ | ۲۳:۳۰

روز چهارشنبه یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در عرصه ی تکنولوژی به شبکه ی اینستاگرام پیوست. مایکروسافت قصد دارد از اشتراک خود برای به تصویر کشیدن افراد در حرفه های مختلف بهره گیرد.

غول تکنولوژی ساکن ردموند هدف از حضور خودش بر روی شبکه ی اشتراک گذاری تصاویری همانند اینستاگرام را، ارائه ی عکس هایی از مردم عادی در حرفه های گوناگون عنوان کرده که برای پیش بردن کارهای مرتبط به شغل خود از تکنولوژی های مایکروسافت استفاده می کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

البته این شرکت ظاهراً قصد ندارد به تعدادی تصاویر تبلیغاتی و یا اتفاقی بسنده نماید و در راستای پیش بردن هدف مورد اشاره، جاستین باستین، عکاس حرفه ای را استخدام کرده تا ضمن سفر به چندین قاره، به تهیه تصویر از مردم شهرهای کشورهای مختلف در حین کار کردن با تکنولوژی های مایکروسافت به منظور به دست آوردن بهره وری بیشتر بپردازد.

10748342_771879459547248_662622794_n

از جمله اولین تصاویر پست شده دراشتراک کمپانی مورد اشاره می توان به تصویر دکتر Ben Starnes ساکن شهر سیاتل اشاره داشت که با بهره گیری از پرینترهای سه بعدی تحولی بزرگ در جراحی های عروقی به وجود آورده است، البته هنوز در مورد اینکه وی از کدامیک از تکنولوژی های ردموندی ها استفاده می نماید توضیحی درج نشده است و احتمالا طی روزهای آینده شاهد تصاویر و توضیحات بیشتری در مورد او خواهیم بود.

مایکروسافت عنوان "ماموریتی برای اختراع دوباره بهره وری" را برای کمپین تبلیغاتی مبتنی بر اینستاگرام خود برگزیده و برای این کمپین نیز از هشتگ #DoMore یا "بیشتر انجام دهید" استفاده کرده است.

بر مبنای اظهارات شرکت مذکور این کمپانی جامعه ای ۱۰۰ میلیونی نفری از کاربران را در شبکه های اجتماعی دارد که تنها ۱۰ میلیون نفر از آنها در فیس بوک حاضر هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۵ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی