ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

50 میلیون تلفن لومیا فعال شده است

مایکروسافت اخیرا همایشی در آلمان برگزار کرده و در طول این مراسم اعلام نموده که 50 میلیون تلفن لومیا اکتیو شده اند و 560 هزار نفر در حال توسعه برنامه برای ویندوزفون هستند. هم اکنون 320 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

مایکروسافت اخیرا همایشی در آلمان برگزار کرده و در طول این مراسم اعلام نموده که 50 میلیون تلفن لومیا اکتیو شده اند و 560 هزار نفر در حال توسعه برنامه برای ویندوزفون هستند. هم اکنون 320 هزار اپلیکیشن روی ویندوزفون استور قرار گرفته که این تعداد در دسامبر سال گذشته 200 هزار عدد و دسامبر سال 2012 هم 120 هزار اپلیکیشن بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با دیجیاتو همراه باشید.

آیا ویندوزفون استور به پای اپ استور یا گوگل پلی می رسد؟ شاید زود باشد در مورد آن صحبت کنیم. اپل با اپ استور حالا بازاری که زمانی متعلق به اندروید بود را قبضه کرده. در مارس سال 2010، اپ استور بیش از 170 هزار اپلیکیشن داشت و همزمان این رقم برای اندروید 30 هزار اپلیکیشن بود.

این مقیاس 5.5 به 1 حالا از بین رفته و هر دو فروشگاه بیش از یک میلیون اپ روی خود دارند. مهم ترین موضوع در این بین، تعداد دستگاه های به فروش رفته است. برنامه نویس ها علاقه بسیاری برای کار روی سیستم عامل هایی دارند که مخاطبین بیشتری دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط AdDeplex، سازمان تبلیغاتی ویندوزفون، 90 درصد تلفن هایی که از این سیستم عامل بهره می برند، لومیا ها هستند؛ که این مسئله به راحتی بیان می کند مجموعا 55 میلیون دستگاه ویندوزفونی در سراسر جهان به فروش رفته است.

مایکروسافت با برند لومیا، حالا 90 درصد اکوسیستم ویندوزفون را در اختیار دارد و خوب می داند که چگونه روی سیستم عامل خود مدیریت داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • parazit
    parazit | ۱ آذر ۱۳۹۳

    ویندوز هنوز کامل نشده مشکلاتی مانند ضعف در شبکه های اجتمایی . بلوتوسش مثل اندروید کامل نیست . فایل منیجر حرفه ای نداره . نداشتن پلیر خوب . کابل otg ساپرت نمیکنه . دسکتاب پنجره ای و خسته کننده اون . در صد سهامش در جهان . و باید همیشه گوش به زنگ و منتظر اپدیت های اون بشی ببینم محدودیت های اون حل بشه یا نه . ..و اما مزایای اون روان بودن ان . فروشگاه سالم نرم افزاری . بهتر شدن اون در اینده با اپدیت های 1001 شب اون . :) و از دادن مرحومه مغفوره نوکیا :( . اصلا دوستان هر گوشی که دوست دارین و با اون راحتین بخرین چون که گذشته ها گذشت و اینده معلوم نیست که بیاید .

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۹ آبان ۱۳۹۳

    ویندوز فون پیشرفتشو قطعا مدیون نوکیاست. کاشکی نوکیا مجدا با ویندوزفون برگرده.

  • mofasser
    mofasser | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    در اینده خبرهای بیشتری از مایکروسافت خواهیم شنید و این برای مصرف کننده خیلی خوبه و این موضوع زمانی جذاب تر میشه که سهم سیستم عامل مایکروسافت بسیار نزدیک به 2 سیستم عامل دیگر بشه

  • علیرضا
    علیرضا | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    سلام به همه، خواستم ببینم اخرین اپدیتی که واسه لومیا ۸۳۰ اومده چیه؟ من خریدم Denim بود

  • TROOL
    TROOL | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی