ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی اولین و بزرگترین تولید کننده ی پانل تلویزیون های UHD در جهان است

تحقیقی که نتایج آن اخیراً منتشر شده می گوید LG بزرگترین تولید کننده ی پانل های LCD، حالا و پس از ۲۲ ماه فعالیت، در عرصه ی تولید پانل های UHD هم عنوان اول را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ آبان ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۵

تحقیقی که نتایج آن اخیراً منتشر شده می گوید LG بزرگترین تولید کننده ی پانل های LCD، حالا و پس از ۲۲ ماه فعالیت، در عرصه ی تولید پانل های UHD هم عنوان اول را به خود اختصاص داده و سایر رقبایش را پشت سر گذاشته است. بر مبنای تحقیق یاد شده کمپانی مذکور با تولید و عرضه ی ۵۷۸.۰۰۰ پانل UHD تا ماه اکتبر سال جاری ۲۸.۱ درصد از سهام این بازار را در اختیار گرفته که سبب برتریش نسبت به سایرین گشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اصلی ترین رقیب ال جی در رابطه با تولید پانل های UHD کمپانی تایوانی Innolux است که با در اختیار داشتن ۲۴ درصد سهام بازار جایگاه دوم را به خود اختصاص داده و جایگاه سوم نیز به دیگر برند کره ای یعنی ساموسنگ با سهم ۲۰.۲ درصد رسیده است.

تا ماه اکتبر نزدیک به ۲.۰۵ میلیون پانل UHD در سراسر جهان تولید شده است ولی با این وجود کماکان تلویزیون های LCD یکی از محبوب ترین گزینه های خریداران به حساب می آیند.

Innolux تا پیش از این با عرضه ی پانل های UHD به تولید کنندگان عمدتاً چینی و آمریکایی تلویزیون، بازار مرتبط را کاملاً در انحصار داشت. اما تحقیقات جدید نشان می دهد شرایط فرق کرده و دو برند ساکن کره جنوبی توانسته اند بخش عمده ای از سهم این شرکت را تصاحب نمایند.

با افزایش محبوبیت تلویزیون های گرانقیمت UHD در جهان و بدل شدن آن به دومین بازار رو به رشد مرتبط به بخش نمایشگرهای ال جی، این کمپانی تصمیم گرفته است برای تولید بیشتر پانل های مرتبط به این محصولات خط تولید جدیدی را در شهر گوانگ ژو چین راه اندازی نماید. هدف اصلی از این اقدام غول تکنولوژی کره ای تامین آسان تر نیاز کارخانه جات تلویزیون سازی چینی است.

یکی از سخنگویان ال جی در همین رابطه گفته: "ما عاقبت موفق شدیم با بکارگیری تکنولوژی انحصاری M+ خود  در پانل های UHD تولیدیمان که یک نوآوری در چیدمان پیکسل ها و رندر تصاویر را ایجاد نموده است از سایر رقبا پیشی بگیریم".

تا ماه اکتبر نزدیک به ۲.۰۵ میلیون پانل UHD در سراسر جهان تولید شده است ولی با این وجود کماکان تلویزیون های LCD یکی از محبوب ترین گزینه های خریداران به حساب می آیند. ال جی در حال حاضر سرمایه گذاری بسیار سنگینی را بر روی تلویزیون های OLED خود انجام داده است، تکنولوژی که به عقیده ی این کمپانی می تواند در سال های پیش رو LCD ها را بازنشسته نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • مهران
    مهران | ۳ فروردین ۱۳۹۴

    بعد ی مورد دیگه دوستان هی میگید این برند خوبه اون بده اینکار واقعا در حد یک بچه سیزده سالس نه شماها، مثلا تو همین موبایل طرفدارای سامسونگ سونی اچ تی سی خراب میکنن اپل میاد سامی خراب میکنه و سونی اینام هر دورو اشتباهه،این مدلها سونی سامسونگ و الجی اچتیسی و اپل و نوکیا( مایکروسافت) جز پر فروشان در دنیا اگر سامسونگ پر فروش دلیل زر بهتر بودنش نیست تو موبایل بخاطر اینکه تنوعش در انواع قیمت زیاده و تاثیر گذاره و اگر اپل بعد سامی بخاط این که رو اوپراتور های جان قرارداد داره به اضای فروش یا رنت سیم کارت گوشی باید فروخته بشه به مصرف کننده،بهد اپل با اندرویدیا مقایسه نکنید دو مقوله جدان از هم ، همه برندا ایراداتی دارن مزایایی دارن،مثلا سونی از نظر سطح بورد سازی و صفحه نمایش و دوربین و صدای بصورت هندزفری و بعضی مورد دیگه سامسونگ بخاطر صفحه و قراردادش با شرکت ژینک پانساونیک بخاطر سطح وای فای چیزای دیگه اینطوری دو برند مقایسه میکنن نه اینکه من سامسونگ دارم فقط این هوبه بعد بیام توی سایتای دیگه بدروغ کامنت بیخود بزارم در صورتیکه یک بارم از اون محصول استفاده نکردم حتی عکسشم ندیدم و دیگران دچار تردید تو خرید کنم،یکم اپدیت باشید کامنتای کشورای امریکا ژاپن حتی خود کره ببینید

  • مهران
    مهران | ۳ فروردین ۱۳۹۴

    دوستان بزرگترین مشکلتان این است اطلاع در مورد هیچ چیزژ ندارید و بصورت تعصبی بخاطر داشتن فلان چیز از ی برند رو اون برند حساس میشید و بقیرو خراب میکنید رفتارتان عین جهان سومی هاس البته جهان سومی ایران انتظاری بیشتر از این نیست، لازم به ذکر است که صفحه نمایش را با پانل اشتباه نگیرید جفتشون ی مفهوم داره منظور از پنل قسمتی که تصویر شکل میگیره نه قسمت بک لایت یا منبع نور یا بخش خازن های تغذیه، در این امر IPS با الجی و اینولوکس شارپ و jdc پیشتازن و همینطور سامسونگ با پنل amoled ( تکنولوژی شرکت سونی که در شراکت سونی با سامسونگ‌ به سامسونگ اهدا شد و سامسونگم سنگ تمام گذاشت انصافا) بخاطر اینکه برای تولید پنل باید یک کمپانی خط تولید اضافه کنه که مقرون بصرفه نیست مثل اپل که قرارداد میبنده و تحت لایسنس در شرکت چینی این کمپانی ها میسازه، بعدش همین سامسونگ تلویزیون هاش همه ساخت مالزی با پنل چین هستن و الجی هم به همین صورت و سونی در مدل های همرده سامی و الجی با پنل الجی یا شارپ و در مدل حرفه ای با پنل خود سونی ژاپن عرضه کیشن در کل دنیا و همین ایران

  • sam
    sam | ۳۰ آبان ۱۳۹۳

    تو نمایشگر هیچ شرکتی حریف الجی نمیشه ، خیالتون جمع باشه ... بعد الجی سونی هم عالیه ، نمایشگرای سامسونگ کیفیت به مراتب پایین تره و فقط اشباح رنگ داره که بیشتر مردم فکرمیکنم کیفیت توی اشباح رنگه درصورتی که این کاملا اشتباست ... با اشباح رنگ بعضی ضعف های نمایشگر از بین میره ولی کیفیت همونه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی