دانلود کنید: بازی Crazy Belts با امکان پرداخت درون برنامه ای از کافه بازار
سالانه حدود 25 میلیون کیف و چمدان در قسمت تحویل بار فرودگاه های سراسر جهان مفقود می شوند. اگر در مورد علت این اتفاق کنجکاوید، بد نیست سری به Crazy Belts زده و با همراهی چمدانی در ...
سالانه حدود 25 میلیون کیف و چمدان در قسمت تحویل بار فرودگاه های سراسر جهان مفقود می شوند. اگر در مورد علت این اتفاق کنجکاوید، بد نیست سری به Crazy Belts زده و با همراهی چمدانی در قسمت تحویل بار به اسم لوئی، تا حد زیادی به پاسخ این پرسش خود برسید.
در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.
روند بازی در Crazy Belts اینگونه است که از بالای صفحه، دائما تعدادی چمدان، کیف و ساک دستی با رنگ های مختلف روی ریل های متحرک می افتند. در این بازی شما در نقش مسئول قسمت بار، باید با تعیین جهت ریل هدف را با موفقیت به لوله همرنگ خود رسانده تا مرحله را به پایان برسانید. در هر مرحله بین 1 تا 3 ستاره را می توانید کسب کنید و برای ورود به دنیای بعدی، ستاره هایتان هم باید به حد مشخصی رسیده باشد.
مراحل اولیه بازی بسیار ساده و کودکانه اند، اما با پیشروی در بازی هم سرعت ریل ها و چرخ دنده ها بیشتر شده، هم فاصله افتادن چمدان ها کوتاه تر می شود؛ بنابراین رد کردن مراحل به کاری دشوار و طاقت فرسا تبدیل خواهد شد. 5 دنیای مختلف، از چین و دیوار بزرگ مشهورش گرفته تا مادرید را در بازی از نظر خواهید گذراند و مراحل گوناگون و البته چالش برانگیزی را در آن تجربه خواهید کرد.
همچنین با توجه به قرارداد کافه بازار با استودیوی سازنده Crazy Belts، کاربران اندرویدی این بازی قادرند تا محتوای فروشی را مستقیما به صورت ریالی از درون بازی خریداری کنند. این محتوای پولی شامل حذف تبلیغات، خرید قدرت های جدید و امکانات شخصی سازی می شوند. اگر خواستار سرگرمی خوبی برای آخر هفته تان هستید، Crazy Belts با گیم پلی مفرحش یکی از بهترین انتخاب های شما در iOS و اندروید خواهد بود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

فقط همین مشکلو داشتم که به لطف بازار حل شد!
خخخخخخ
جالبه مرسی
سواحل هاوایی و قناری هم میره یا نه؟!
ممنون . به نظر بازي خوبي مياد حالا دانلود كنيم ببينيم چجوريه. راستي دوستان كسي براي اندرويد استور ايراني بهتر از كافه بازار هست يا بنظرتون كافه بازارو نصب كنم؟
امید جان مبارکه.
حالا چه رنگی خریدی؟
32یا16؟
ممنون محمد جان رنگ سياهشو گرفتم 32گيگ :)
رفقا شماام نمیتونید با آی پی ایران وارد سایت انگولار بشید؟!!
http://angularjs.org/
من که می تونم
ممنون، ولی چرا گوگل اکثر صفحات توسعه نرم افزاری رو ایران بسته؟؟!!!!
من نمیتونم واردش بشم همینجوری لود میکنه اخرش ارور میده
شماام مشتری پارس آنلاین هستین؟
نه عزیز مخابرات
یه کمکی دوستان بکنند.گوشیمو (اکسپریا زد 3)روت کنم؟با چه برنامه ای روت کنم که آندروید 4.4.4 رو ساپورت کنه؟
خواهش میکنم کمکم کنید از بس این سوال پرسیدم خسته شدم!!!!
بزار اندروید L برای گوشیت بیاد اگه سونی امکاناتی که میخوایو اضافه نکرده بود اگه خواستی گوشی رو روت کن.
موفق باشی
حیف نیست گوشیت رو روت کنی.
اخه سعید جون یکی از ایرانیان دوربین سونی آینه که تو حالت سوپری اتو میتو عکس های با کیفیت 8 مگاپیکسل بگیری و یه برنامه ای هست که درحال 20 مگاپیکسل میشه بگیری ولی گوشی باید روت باشه!!!! البته این یکی از مشکلات بنده هست (فقط با همین بخش دوربین مشکل دارم بقیه جا ها خوبه تو گوشی).
ایرانیان=ایرادات
جااااااان ؟؟؟ :||
یه بار خودت بخون چی نوشتی
ببخشید غلط املایی من نیست این مال (اسمشو یادم نیست)که در نوشتن کمکت میکنه هست اینم رو عصابه
20 مگاپیکسل اگه سونی واجب میدید خودش باز میزاشتش حتما دلیلی برای این کار داشته در ضمن مگاپیکسل بیشتر فقط حجم عکس و فیلم رو بیشتر میکنه و سایز رو بزرگ تر همون حالت خودکار بهترین گزینه هست.
میتونی بری تو انجمن forum.and-roid.ir اونجا بری تو قسمت مخصوص به اکسپریا z3 روش روت کردن گوشیت هست.
ببین فک کنم ی چیزیو نمیدونی ! سونی رو مد اتو (auto) هشت مگاپیکسل عکس میگیره . ولی اگه مد رو بذاری رو منوال میتونی 20 مگا عکس بگیری . من رفیقام با زد و زد وان عکسای 13 و 20 میگیرن خیلی خوبه خیلیم بهتر از هشته . روت به هیچ وجه نکن . اگرم خواستی بکنی خودت نکن چون به نظر نمیاد بلد باشی ...
اولا که مگاپیکسل مربوط به عکس هست و ربطی به فیلم نداره که حجمشو بیشتر کنه . دوما به حرف سعید جان گوش نکن . هیچ عکاسی از مود اتو استفاده نمیکنه ، مد اتو بهترین نیست!بذار رو مد منوال . یادت باشه مگاپیکسل بالاتر هم خیلی کیفیت عکسو میبره بالاتر . دوربین موبایل خیلی تنظیمات پیچیده ای نداره که بخوای با مد منوالش گیج شی . فقط iso رو میتونی تغییر بدی . اونم الان بهت میگم چیه .
ISO بیانگر میزان تقویت سیگنال های رسیده از سنسور هست . فکر کن سیگنال صفر یعنی نقطه سیاه و سیگنال پر یعنی نقطه سفید . حالا زیاد کردن ISO چیکار میکنه؟ توی شرایط نوری ضعیف مثل شب یا توی خونه که سیگنال های اومده از سنسور ضعیفن باعث میشه سیگنال ها تقویت بشن و عکس روشن تر و به حالت طبیعی بیفته . تو روز ISO رو بذار روی کمترین حالت یعنی 100 . توی شب هم بکنش 800 ! موفق باشی.
خیلی ممنون از نظرت.بنده قبلا هم با برنامه هایی گوشیم رو میخواستم روت کنم اما روت نشد.