ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راز ساعت هوشمند ساخته شده از e-paper سونی فاش شد [تماشا کنید]

کمی قبل تر در بین خبرها شنیدیم سونی قصد دارد ساعتی هوشمند که به صورت کامل از e-paper ساخته شده است را تولید نماید و صفحه نمایش و بند آن قادر خواهند بود در واکنش به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ آذر ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

کمی قبل تر در بین خبرها شنیدیم سونی قصد دارد ساعتی هوشمند که به صورت کامل از e-paper ساخته شده است را تولید نماید و صفحه نمایش و بند آن قادر خواهند بود در واکنش به ژست های حرکتی فردی که آن را به مچ دستش بسته، پاسخ های متفاوتی را ارائه نماید.

بر مبنای آنچه تا کنون اعلام شده بود ایده ی نسل بعدی ساعت های هوشمند سونی بسیار جذاب و خارق العاده به نظر می رسید، اما مسلماً همه ی ما مشتاق بودیم تا اطلاعات بیشتری را در مورد e-paper و گجت تازه ای که بر اساسش تولید شده است کسب نماییم. و ظاهراً اکنون این انتظار به پاین رسیده است زیرا مشخص گشته که ساعت مورد بحث تولید شده و حتی در معرض دید عموم قرار داشته ولی هیچکس نمی دانسته که سونی یکی از سرمایه گذارن پروژه ی FES Watch است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وال استریت ژورنال در گزارشی آورده استارتاپ Fashion Entertainment که تلاش داشته به جذب سرمایه عمومی برای تولید یک ساعت هوشمند متفاوت بپردازد، اکنون یکی از زیر مجموعه های سونی به حساب می آید و در حال طراحی و آزمایش کردن نسل جدیدی از محصولات الکترونیکی است.

ساعت تولید شده توسط این گروه بسیار سبک و نازک بوده و در کنار انعطاف پذیری نسبتاً قابل توجه اش ظاهری ساده، جذاب و مینیمال را ارائه می نماید. همچنین این گجت دارای تجهیزات الکترونیکی پیچیده ای در مقیاس خودش نیست و می تواند تقریباً ۶۰ روز را با یک باتری نسبتاً کوچک دوام بیاورد.

ساعت FES تنها یکی از دستاوردهای استارتاپ یاد شده به حساب آمده و سونی قصد دارد با سرمایه گذاری قابل توجه بر روی تکنولوژی و ماده ی e-paper ابزارهای پوشیدنی بسیار متفاوت و گسترده ای را به وسیله ی آن تولید کرده و وارد بازار نماید.

ژورنال در گزارش خودش می افزاید این زیر مجموعه ی جدید برند ژاپنی، خودش را تنها به تولید ساعت هوشمند محدود نکرده است، آنها محدوده وسیعی از ابزارهای پوشیدنی مانند کلاه، کفش و... را در دست طراحی و توسعه دارند و با توجه به علاقه مندی اهالی کشور آفتاب تابان به تنوع در ابزارهای پوشیدنی احتمال می رود سونی با استارتاپ مورد بحث بتواند موفقیت های قابل توجهی را به دست آورد.

detailimg29_3_verge_super_wide

detailimg29_4_verge_super_wide

detailimg29_5_verge_super_wide

detailimg29_6_verge_super_wide

detailimg29_7_verge_super_wide

detailimg29_8_verge_super_wide

detailimg29_9_verge_super_wide

 

detailimg29_10_verge_super_wide

 

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/FES-Watch-Hands-On1.mp4"]

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Fes-Watch-Hands-on2.mp4"]

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/e-bow-tie.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • island
    island | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    خیلی خوشم اومد!
    دوست دارم بتونم بخرمش :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی