ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت کلاینت ایمیل Acompli را خرید

چندی پیش شایعه ای مطرح شده بود که مایکروسافت کلاینت ایمیل محبوب و قدرتمند Acompli را خریده و امروز این شرکت خبر مربوطه را تایید کرد. این خبر می تواند برای بسیاری از افراد خوشحال کننده ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۱ آذر ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۲

چندی پیش شایعه ای مطرح شده بود که مایکروسافت کلاینت ایمیل محبوب و قدرتمند Acompli را خریده و امروز این شرکت خبر مربوطه را تایید کرد. این خبر می تواند برای بسیاری از افراد خوشحال کننده باشد چرا که Acompli یکی از قوی ترین و بهترین کلاینت های ایمیلی است که برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اقدام اخیر مایکروسافت یکی دیگر از نشانه های علاقه و تمرکز مدیر عامل فعلی مایکروسافت، ساتیا نادلا مبنی بر حرکت به سوی تکنولوژی های میان پلتفرمی است. یکی از نویسندگان Verge، کیسی نیوتون Acompli را با عبارت "آوتلوکی برای آیفون که مایکروسافت آن را نساخته" توصیف می کند.

معاون ارشد مدیر بخش Outlook مایکروسافت در رابطه با این خبر گفت:

ما بسیار خرسندیم که یک اپلیکیشن قدرتمند و موفق را با تیم Outlook در کنار خود خواهیم داشت. هدف ما عرضه اپلیکیشن های خارق العاده چند پلتفرمه است که پشتیبانی از اکثر سرویس های ایمیلی که کاربران امروزه از آنها استفاده می کنند، را دارا باشد.

به گفته مدیر عامل Acompli، ژاویر سولترو توسعه این اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و iOS ادامه خواهد یافت. او در ادامه به Recode گفت:

اپلیکشن و حساب کاربری شما به ادامه فعالیت خواهد پرداخت و تیم ما، به بهبود نمودن سریع و اضافه کردن قابلیت های جدید در طی بازه های ۲ هفته ای می پردازد.

طبق گزارشات دریافتی، Recode اولین خبر را در این رابطه منتشر کرد که این خرید امروز نهایی خواهد شد و مایکروسافت بالغ بر ۲۰۰ میلیون دلار برای Acompli خواهد پرداخت.

اپلیکیشن Acompli به دلایلی همچون پشتیبانی از سرویس Microsoft Exchange، امکان ترکیب بسیار خوب با تقویم و دسترسی ساده به آخرین ایمیل ها و مخاطبین نزد کاربران بسیار محبوب شده. Acompli یکی از حرفه ای ترین و برترین کلاینت های ایمیل است که ارتباط بسیار خوبی با سرویس Microsoft Exchange دارد.

Acompli در واقع معادل Microsoft Outlook در موبایل است.

همچنین این اپلیکیشن همانند نسخه دسکتاپ Outlook، مخاطبین، تقویم و ایمیل را در یک رابط کاربری قرار می دهد و به خوبی این قابلیت را به کاربر می بخشد که در یک محیط به مدیریت ملاقات ها و ارتباطات خود بپردازد.

این خبر در حالی منتشر شده که چند ماه پیش مدیر عامل Acompli، ژاویر سولترو استراتژی مایکروسافت در قبال سرویس آفیس برای آیپد را آنالیز کرده بود و به نبود Outlook برای این سیستم عامل اشاره می کند. او در همان زمان از مایکروسافت بابت پیشبرد آهسته حضور بیشتر در iOS گله کرد.

برنامه های مایکروسافت برای Acompli هنوز کاملا مشخص نیست، اما به احتمال بسیار زیاد او این سرویس را با office 365 ترکیب خواهد کرد. این شرکت اخیرا تیم OneDrive را زیر مجموعه بخش آفیس نمود و همچنین این قسمت را ملزم به فعالیت در بخش موبایل و اپلیکیشن های iOS و اندروید کرد.

Acompli قدم منطقی بعدی این شرکت برای پیش برد برنامه کاری Office است و به مایکروسافت این قدرت را می دهد تا یک اپلیکیشن چند پلتفرمه بسیار کارا را در آینده معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    جالب بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی