ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

نمایش عملکرد کورتانا در ویندوز ۱۰ [تماشا کنید]

چند ماه است که مایکروسافت نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ را منتشر کرده و گهگداری خبرهایی در رابطه با قابلیت های جدید و امکانات این نسخه از سیستم عامل خبرهایی منتشر می شود. پیش از ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند ماه است که مایکروسافت نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ را منتشر کرده و گهگداری خبرهایی در رابطه با قابلیت های جدید و امکانات این نسخه از سیستم عامل خبرهایی منتشر می شود.

پیش از این به اطلاع شما رسانده بودیم که مایکروسافت قصد دارد دستیار صوتی محبوب ویندوز فون، یعنی کورتانا را در ویندوز ۱۰ هم قرار دهد. حال ویدیویی منتشر شده که عملکرد نسخه بسیار ابتدایی کورتانا در ویندوز ۱۰ را نشان می دهد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در این ویدیو که توسط یکی از نویسندگان وب سایت WinBeta تولید شده، گفته می شود که کورتانا در ویندوز ۱۰ هنوز تکامل ویندوز فون را ندارد و حتی احتمال می رود تا عرضه نسخه نهایی دچار باز طراحی های ظاهری گردد.

اما آنطور در ویدیو دیده می شود، این دستیار محبوب در همین وضعیت هم قادر است برخی امور ساده مثل تماس در اسکایپ، هواشناسی، یادآوری و غیره را به انجام برساند.

پیشنهاد می کنیم تماشای ویدیوی نمایش عملکرد کورتانا در ویندوز ۱۰ را از دست ندهید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Windows-10-Pre-Release-Cortana-on-Desktop.mp4"]

TC
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • RAPture
    RAPture | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    ویندوز 10 قهرمان همیشه با ما بمان.
    واقعن مایکی می تونه دوباره بشه همون مایکی که اوایل دهه ی 2000 شده بود قوی و حسادت برانگیز.(البته الانشم خوبه ولی اون موقع بی نظیر بود)

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    عاشق طراحی کورتانا ام!!
    امیدوارم کورتاناایی که تو کامپیوتر دارم همون کورتاناایی باشه که تو گوشیمه(هماهنگی!!)!!!

  • mohsen
    mohsen | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    بچه ها ببخشید جاش اینجا نیست
    ولی دوستم میخوای جی 3 برداره
    مشکل خاصی نداره ؟ لگی هنگی ؟ باطری چیزی ؟
    دوربینش که نسبت به بقیه پرچمدارا ضعیف تره !
    چون مانیتورش QHD هست باطریش چجوره ؟ و رمش

    • kamyab98
      kamyab98 | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

      گوشی خیلی خوبی ه
      ایراد زیاد مهمی نداره فقط تو بخش باتری زیاد خوب عمل نکرده
      بقیه ایراد هایی هم که بهش میگیرن معمولا به خاطر جنس بدنشه که طرح فلز ه اما پلاستیکیه یا سایز بزرگ برای نمایشگره

  • kamyab98
    kamyab98 | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    خیلی هم عالی امیدوارم به زودی شاهد پشتیبانی از زبان فارسی در دستیار های صوتی باشیم...

  • mohsen
    mohsen | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    صداش خیلی نرم و روونه
    اگه مایکروسافت بتونه یه هماهنگی اساسی بین گوشی و موبایلش بزاره خیلی خوب میشه
    مثلا اس ام اس و زنگ که میاد رو دکستاپ نشون بده
    برنامه های کاری که رو گوشی تنظیم شده رو دکستاپ هم بیاد
    و چیزای اینجوری
    و یه سری برنامه های مشترک
    انتظار اینکه همه چیزای دکستاپ رو گوشی هم اجرا بشه واقعا غیر قابل اجراست !! یه سیستم 10 سانتی در 20 سانتی با یه گوشی فسقلی قدرت عمل بیشتری داره

    • kamyab98
      kamyab98 | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

      کاشکی برای همه پلتفرم ها بزاره!
      ماکروسافت مثل اپل انحصار طلب نیست امکانش هست برای همه پلتفرم ها اینکارو بکنه...

      • mohsen
        mohsen | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

        نه دیگه فک نمیکنم بخواد تک دلش رو خراب کنه
        مگه اینکه فقط برا گوشیا ارائه کنه که اونم بعیده

        • kamyab98
          kamyab98 | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

          من بعد از xamarin همچین کاری رو از ماکروسافت دور از ذهن نمیبینم

    • غلامرضا
      غلامرضا | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

      با سلام یه جورائی این هماهنگی در بین گوشی وپی سی وجودارد ولی به تکمیلی ios نیست من لومیا 630 دارم در تنظیمات پس زمینه هر رنگی را برای کاشیها انتخاب میکنم چنانچه از طریق وای فای به اینترنت متصل شوم بعد چند دقیقه رنگ محیط مترو دکستاپم به همان رنگ در می اید البته با ید خاطر نشان کنم که حساب مایکروسافت یا همان ادرس ایمیل هات میل داشته باشید لیکن مایکروسافت باید هرچه سریعتر ارتباط گوشی ودکستاپ را بهبود دهد ایا کس از دوستان دارای گوشی وینفون متوجه این کار شده یا خیر لطفا اطلاع رسانی کنید.

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    هلو مای فریندزززززززززززز

    • Kiomars shady
      Kiomars shady | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

      هلو ماى برااااااا

      • TROOL
        TROOL | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

  • Kiomars shady
    Kiomars shady | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    خيلى خوب و باحاله
    فرض كن رو پى سى كورتانا
    به نظرم از مال وينفون بايد قدرتمند تر بشه

    • mohsen
      mohsen | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

      موتور جستجوش که یکیه فک نمیکنم برتری خاصی داشته باشه چون جفتشون رو اینترنته

      • Kiomars shady
        Kiomars shady | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

        اره ميدونى من بد گفتم منظورمو
        منظورم اين بود كه يعنى كارهاى بيشترى انجام بده
        بالاخره دستت تو دسكتاب بازتر از وينفونه
        بتونه در مورد كپى پيست و اينام كار كنه عالى ميشه
        مثلا بگى همه اطلاعات فلان فلشو تو فلان درايو كپى پيست كن اسم فايلشم بزار فلان
        عجب فلان فلانى شد :D

        • mohsen
          mohsen | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

          دستیار صوتیه ها کارگر صوتی نیستا :D

    • ITMaster
      ITMaster | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

      من فلسفه اینکه مایکروسافت میخواد کورتانا رو روی ویندوز دسکتاپ بیاره رو نمی فهمم!! این دستیارهای صوتی کارکرد و فلسفشون اینه که در شرایطی به کمک کاربر بیان که کاربر امکان تماس لمسی زیاد با گجت رو نداشته باشه و بتونه با حرف زدن با اون به خواستش برسه. چنین شرایطی هیچوقت برای یک دسکتاپ و کاربر پشتش اتفاق نمی یوفته بنابراین این امکان روی دسکتاپ بی خاصیت و بی معنیه! فرض کنید ملت نشستن توی یک اداره و بجای اینکه با موس کیبورد و با کامپیوتر کار کنن، با اون هی حرف میزنن!!!

  • Hossein_Ataei
    Hossein_Ataei | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    مایکروسافت دیگه به زیبایی سیستم عاملش اهمیت نمیده!
    با کارایش کار ندارم کورتانا عالیه، ولی این چیه ساخته الان؟!

    • Kiomars shady
      Kiomars shady | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

      دقت كنى برادر نوشته اين نسخه نهايى نيست :)
      احتمالا ظاهرشو عرض كنه

  • علی امیری
    علی امیری | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    ایشون صاحب صدای کورتانا هستن:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Jen_Taylor

    • Kiomars shady
      Kiomars shady | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

      عجب كارنامه پربارى!

    • محمد|Dante
      محمد|Dante | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

      حنجره براش مونده آیا !؟

      • علی امیری
        علی امیری | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

        بی گمان بله.

  • TROOL
    TROOL | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    مطلب خوبی بود

    • Hossein Za
      Hossein Za | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

      خخخخ :D
      اینم تو پتنتت سیو شده؟ :D
      کلا نمیدونم چرا چند روزه گیر دادام به تو؟?؟?؟?؟ :D

      • TROOL
        TROOL | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

        داشمی مشکلی نیست تا چند روز دیگه هر چی دوست دارین بگین حالشو ببرین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی