ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

این طرفدار بی نظیر، از ۱۴ سالگی کامپیوتر های اپل را جمع آوری کرده است

زمانی که Mark Peck، یکی از طرفداران سرسخت اپل و محصولاتش، ۱۴ ساله بود، جمع آوری کامپیوتر های ساخت این شرکت را آغاز کرد. جهت شریک شدن این مجموعه ی بی نظیر با تمام دنیا، وی ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ | ۲۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

زمانی که Mark Peck، یکی از طرفداران سرسخت اپل و محصولاتش، ۱۴ ساله بود، جمع آوری کامپیوتر های ساخت این شرکت را آغاز کرد.

جهت شریک شدن این مجموعه ی بی نظیر با تمام دنیا، وی وبسایتی با نام The Apple Museum راه اندازی کرد. از موارد استثنایی موجود در این کلکسیون، می توان به یک نسخه از مکینتاش اولیه با امضای استیو جابز و استیو وزنیاک اشاره کرد.

Peck در ایمیلی به نشریه Business Insider گفت: من بخش عمده این مجموعه را، از طریق افراد و فروشندگانی که قصد خلاصی از آن ها را داشتند، به صورت رایگان یا با قیمتی خیلی پایین به دست آوردم.

برای مشاهده این مجموعه ی قیمتی، می توانید به وبسایت The Apple Museum مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • bahram (در فراق زاخار)
    bahram (در فراق زاخار) | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

    کار خیلی خوبی کرده.دمش هم گرم
    ـــــــــــــــــــــــــــــــ
    ما که امروز کلن تو صف تایید موندیم ولی بازم دیجیاتو رو عشقه

  • شهریار
    شهریار | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

    فک نکنم حتی خود استیو هم همچین تعصبی رو محصولاتشون داشته بوده باشه

    • bahram (در فراق زاخار)
      bahram (در فراق زاخار) | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

      فک کنم جمله بندیت ایراد داره!

  • سیب کوچولو
    سیب کوچولو | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

    دوستان 3تا از مشکلات رو حل کردم http://14kala.com
    وقتی میری روی نوع کالا واسه خودش هی باز و بسته میشه(حل شد)
    سه رقم جدا کردن اعداد در صفحه اول
    سرعت مربوط به تصاویر که خیلی اول بزرگ نشون میاد

    • ali.n
      ali.n | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

      داداش "ایکسپریا "جالب نیست "اکسپریا "درسته... اون اسلاید ها اگه مثل مال دیجیکالا نبود و متفاوت بود به نظرم بهتر بود.. تو فایرفاکس نسخه موبایل خیلی ناجوره سایت و ثبات نداره (حتما برای دستکتاپ و موبایل کاملاً بهینه کن ظاهر و سایز بندی ها رو).... این اسمش هم به نظرم اگه همین اول بیشتر روش بررسی کنی بهتر باشه، یعنی متفاوت باشه با تلفظ راحت تر،،، سایه دیگری نباشه،، به نظرم همین واژه "کالا "دیجی کالا رو تداعی میکنه... موفق باشی

  • چاقالوی همبرگر خور
    چاقالوی همبرگر خور | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

    قدرت مك ها ى ما رو ميروسونه تجربه اى خاص نه به درد نخور مثل ويندوز
    راستي ديجى فروش آيفون جديد به بالاى ٧٠ ميليون رسيد شما كه جفنگيات جا به جا شدن سلفى را پوشش داديد اينم پوشش بديد

    • برّه
      برّه | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

      مرسی همبورگرخوار.

      • چاقالوی همبرگر خور
        چاقالوی همبرگر خور | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

        وظيفست

    • mohammadmj
      mohammadmj | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

      قدرت مک ها ى ما رو میروسونه تجربه اى خاص نه به درد نخور مثل ویندوز


      این جملت موجی از خنده و شادی رو تو خانواده بوجود آورد .....
      ممنون

  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

    عجب آدم بیکاری بوده

    • bahram (در فراق زاخار)
      bahram (در فراق زاخار) | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

      اگه اینا رو به طرفدارا و عاشقان اپل بفروشه میلیاردر میشه!
      و به نظرم آدم بی کاری نبوده. به قول ترول آینده نگر بوده :)

  • دانیال
    دانیال | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

    عجب طرفدار پولدار و بیکاری بوده!!!

  • سیب کوچولو
    سیب کوچولو | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

    چه طرفداری ها پیدا میشه بخدا

  • علیرضا حسینی
    علیرضا حسینی | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

    معما حل شد!

    http://www.engadget.com/2014/06/06/this-is-the-truth-behind-webdriver-torso/

    • دانیال
      دانیال | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

      کدوم معما؟؟؟

      • علیرضا حسینی
        علیرضا حسینی | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

        http://www.pazhohane.ir/2541/%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%D9%88%D8%AA%DB%8C%D9%88%D8%A8

        این معما!

  • برّه
    برّه | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

    فقط اپل میتونه چنین طرفدارایی داشته باشه.

    • R
      R | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

      منظورت بره هست؟

    • R
      R | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

      منظورت همون بره هست؟

  • TROOL
    TROOL | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

    فردا میره این دستگاهو به کلکسیونر ها میفروشه میلیاردر میشه
    -----------------------------------------------
    شب همگی خوش

    • دانیال
      دانیال | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

      ترول جان خودمونیم کامنتا بدون تو حال نمیدنااااااا

      • TROOL
        TROOL | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

        فدایی داری دوستان هستن جای خالی منو پر میکنن
        -------------------------------------------------------
        اصلن خوابم نمیاد مثه اینکه امشبم جغد شدم

        • دانیال
          دانیال | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

          شما همیشه جغد بودی :-D

    • سیب کوچولو
      سیب کوچولو | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

      یک دستکاب خلوت
      http://upload7.ir/imgs/2014-12/53766440042023175322.png
      ------------------------------------------------------------------------------
      الان تو خوابم فقط امیدوارم درست نوشته باشم

      • TROOL
        TROOL | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

        باز مال تو که خوبه این مال منه
        http://8pic.ir/images/x4cg7ol7o5p8yih3wmdy.png

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی