این طرفدار بی نظیر، از ۱۴ سالگی کامپیوتر های اپل را جمع آوری کرده است
زمانی که Mark Peck، یکی از طرفداران سرسخت اپل و محصولاتش، ۱۴ ساله بود، جمع آوری کامپیوتر های ساخت این شرکت را آغاز کرد. جهت شریک شدن این مجموعه ی بی نظیر با تمام دنیا، وی ...
زمانی که Mark Peck، یکی از طرفداران سرسخت اپل و محصولاتش، ۱۴ ساله بود، جمع آوری کامپیوتر های ساخت این شرکت را آغاز کرد.
جهت شریک شدن این مجموعه ی بی نظیر با تمام دنیا، وی وبسایتی با نام The Apple Museum راه اندازی کرد. از موارد استثنایی موجود در این کلکسیون، می توان به یک نسخه از مکینتاش اولیه با امضای استیو جابز و استیو وزنیاک اشاره کرد.
Peck در ایمیلی به نشریه Business Insider گفت: من بخش عمده این مجموعه را، از طریق افراد و فروشندگانی که قصد خلاصی از آن ها را داشتند، به صورت رایگان یا با قیمتی خیلی پایین به دست آوردم.
برای مشاهده این مجموعه ی قیمتی، می توانید به وبسایت The Apple Museum مراجعه کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
کار خیلی خوبی کرده.دمش هم گرم
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
ما که امروز کلن تو صف تایید موندیم ولی بازم دیجیاتو رو عشقه
فک نکنم حتی خود استیو هم همچین تعصبی رو محصولاتشون داشته بوده باشه
فک کنم جمله بندیت ایراد داره!
دوستان 3تا از مشکلات رو حل کردم http://14kala.com
وقتی میری روی نوع کالا واسه خودش هی باز و بسته میشه(حل شد)
سه رقم جدا کردن اعداد در صفحه اول
سرعت مربوط به تصاویر که خیلی اول بزرگ نشون میاد
داداش "ایکسپریا "جالب نیست "اکسپریا "درسته... اون اسلاید ها اگه مثل مال دیجیکالا نبود و متفاوت بود به نظرم بهتر بود.. تو فایرفاکس نسخه موبایل خیلی ناجوره سایت و ثبات نداره (حتما برای دستکتاپ و موبایل کاملاً بهینه کن ظاهر و سایز بندی ها رو).... این اسمش هم به نظرم اگه همین اول بیشتر روش بررسی کنی بهتر باشه، یعنی متفاوت باشه با تلفظ راحت تر،،، سایه دیگری نباشه،، به نظرم همین واژه "کالا "دیجی کالا رو تداعی میکنه... موفق باشی
قدرت مك ها ى ما رو ميروسونه تجربه اى خاص نه به درد نخور مثل ويندوز
راستي ديجى فروش آيفون جديد به بالاى ٧٠ ميليون رسيد شما كه جفنگيات جا به جا شدن سلفى را پوشش داديد اينم پوشش بديد
مرسی همبورگرخوار.
وظيفست
قدرت مک ها ى ما رو میروسونه تجربه اى خاص نه به درد نخور مثل ویندوز
این جملت موجی از خنده و شادی رو تو خانواده بوجود آورد .....
ممنون
عجب آدم بیکاری بوده
اگه اینا رو به طرفدارا و عاشقان اپل بفروشه میلیاردر میشه!
و به نظرم آدم بی کاری نبوده. به قول ترول آینده نگر بوده :)
عجب طرفدار پولدار و بیکاری بوده!!!
چه طرفداری ها پیدا میشه بخدا
معما حل شد!
http://www.engadget.com/2014/06/06/this-is-the-truth-behind-webdriver-torso/
کدوم معما؟؟؟
http://www.pazhohane.ir/2541/%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%D9%88%D8%AA%DB%8C%D9%88%D8%A8
این معما!
فقط اپل میتونه چنین طرفدارایی داشته باشه.
منظورت بره هست؟
منظورت همون بره هست؟
فردا میره این دستگاهو به کلکسیونر ها میفروشه میلیاردر میشه
-----------------------------------------------
شب همگی خوش
ترول جان خودمونیم کامنتا بدون تو حال نمیدنااااااا
فدایی داری دوستان هستن جای خالی منو پر میکنن
-------------------------------------------------------
اصلن خوابم نمیاد مثه اینکه امشبم جغد شدم
شما همیشه جغد بودی :-D
یک دستکاب خلوت
http://upload7.ir/imgs/2014-12/53766440042023175322.png
------------------------------------------------------------------------------
الان تو خوابم فقط امیدوارم درست نوشته باشم
باز مال تو که خوبه این مال منه
http://8pic.ir/images/x4cg7ol7o5p8yih3wmdy.png