نوستالژی؛ با اسپیروگراف های مجازی بازی کنید
اگر کار زیاد کلافه تان کرده، می توانید چند دقیقه ای با آفریدن یک اثر هنری کوچک استرس و فشار را از خودتان دور کنید. اسپیروگراف های برنامه نویس و موسیقی دان آقای "ناتان فرندز" ...
اگر کار زیاد کلافه تان کرده، می توانید چند دقیقه ای با آفریدن یک اثر هنری کوچک استرس و فشار را از خودتان دور کنید.
اسپیروگراف های برنامه نویس و موسیقی دان آقای "ناتان فرندز" شدیدا اعتیاد آور است. اسپیروگراف، یکی از اسباب بازی های آشنای دوران کودکی، ابزاری است که قدرت کشیدن اشکال هندسی بسیار زیبا، منظم و مهندسی شده را حتی به یک کودک با توانایی هنری صفر می دهد. با برداشتن هر کدام از چرخ دنده ها و انتخاب هر کدام از سوراخ های این وسیله می توان شکلی متفاوت و جالب ایجاد کرد. حالا شما این خط کش ها را که امروزه بسیار کمیاب شده اند، در سایت اسپیروگراف مجازی دارید. با چندین چرخ دنده متفاوت، پس زمینه و قلم های رنگی گوناگون.
اسپیروگراف آقای فرندز یک خوبی دیگر هم در مقایسه با نوع آنالوگش دارد، دستتان خط نمی خورد و خرابکاری نمی شود. برای پاک کردن اثر هنری تان تنها لازم است یک دکمه را فشار دهید، خط کش و چرخ دنده هایش نمی شکند، و علاوه بر این ها می توانید آثار هنری بقیه افراد را نیز در قسمت گالری ببینید. در ادامه مطلب نیز تعدادی از این آثار آورده شده است. اگر اثری خلق کردید با دیجیاتو به اشتراک بگذارید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




ما پست ساعت ۶ صبح و ۷ صبح میخوابم خب چیکار کنیم دوس داریم اخه خیلی باحاله ساعت ۷ صبح هم دیجیاتو پست بده
چ آثار زیبایی ، اسم نوستالژی ک میاد یه حس خوب بهم دس میده
من که اسمشو الان فهمیدم
جغد:-D
دانلودش کن باحاله جغد
http://www.aparat.com/v/eZWUH
http://www.aparat.com/v/23K61
دانلودش کردم!
لایک داری داداش!:like:
در جواب به:davood_beykzadeh
من 4 ماهه 1520 دارم! خداییش با اینکه ویندوزفون کمی و کاستی هایی داره ولی این 3 چیزش عالیه:
1-دوریبن
2-صفحه نمایش
3-باطری
ایقد دووووووووووووووووووسش داشتم اینارو
بهشون میگفتیم اقلیدس :-D
"یک کودک با توانایی هنری صفر"
من با اینا شکل می کشیدم کلی حس هنرمند بودن بهم دست می داد. الان این جمله رو خوندم نابود شدم، له له!
جالبش اینه که با این همه خاطره اسمشو نمیدونستم :D
خانوم تهرانی یعنی من الان با این پست رفتم به سال 1381
این اسپیروگراف از نوستالژی هم اونور تره برام مرسی عالیه مثه همیشه مرسی
یعنی خراب این نوستالژی شدم چه اشکالی باهاش میکشیدم یادش بخیر
اگه تا 80 سال عمر کردمو الزایمر نگرفتم بر میگردم این پست رو میخونم
اووووو
اصلا یادم نبود اینا رو!
دیدمش له شدم تو خاطرات :دی