تخفیف مخابرات برای تماس با عراق
بنا بر اعلام مخابرات، تماس های تلفن ثابت به شبکه موبایل عراق از تاریخ 20 آذر تا 30 دی ماه، 20 درصد کاهش یافت. محمدرضا بیدخام معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این ...
بنا بر اعلام مخابرات، تماس های تلفن ثابت به شبکه موبایل عراق از تاریخ 20 آذر تا 30 دی ماه، 20 درصد کاهش یافت.
محمدرضا بیدخام معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: در آستانه اربعین و به منظور تسهیل ارتباطات زائران عتبات عالیات از تاریخ 20 آذر لغایت 30 دی ماه مشترکینی که از درگاه 020 به جای کد 00 استفاده کنند، از تخفیف 20 درصد شرکت مخابرات استان تهران بهره مند می شوند.
وی افزود: هزینه مکالمه تلفن ثابت به شبکه موبایل عراق 12 هزار و 500 ریال است که با توجه به تخفیف ارائه شده به مبلغ 9 هزار و 990 ریال کاهش می یابد.
همچنین از دهم آذرماه با آغاز ورود زائران ایرانی به مناطق مرزی جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی در کشور عراق، ظرفیت شبکه همراه اول در منطقه مهران حدود 3 برابر افزایش یافته است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خیییییی لی گرونه .......
اینهمه امکانات واسه رفتن پیش یه مشت حرومزاده عرب؟
خاک تو سر ما که افتخارمون رفتن تو مملکت جهل و نادانی و بدبختیه..جایی که منشا همه جهالت و خرافه های دنیاست
خداییش متنو خوندی اینطور نظر میدی !؟
اولا این تخفیف به اصطلاح 40 روزه واسه هم وطنای خودته
دوما کسی عاشق چشم و گوش مردم اونجا نیست که از جونش مایه بذاره این همه راهو بکوبه بره اونجا . همینطور که عامر گفت بعضیاشون یه اخلاقی دارن ( به خصوص نسبت به ایرانیا ) که آدم از هر چی عربه متنفر میشه !
سوما زیارت ائمه لیاقت میخواد که معلومه تو حتی یه ذره هم اعتقادی بهش نداری .
یه جوری هم نظر نده که بقیه فک کنن نماینده این ملتی !
شما لایق ما بی لیاقت
بیش از این نمیخوام بنویسم
خوش باشی با تفکر عرب!
خرافات؟
خوبی؟
وایبر ، واتساپ ، اسکایپ و اینهمه وسیله ارتباطی ، من شکر خدا نمیخوام برم و اینجور چیزا هم برام مهم نیست ، تخفیفای تماس از مکه هروقت اومد خبرم کنید :)
من یه بار عراق رفتم با کاروان زیارتی {من واسه تفریح}
الان اگه میلیون پولمو اونجا جا گذاشته باشم نمیرم
این اعراب عراق که ما نازکتر از گل بهشون نمیگیم و برادر صداشون میکنیم محل س.گ هم به ایرانیا نمیدن همش به ادم توهین میکنن
از اون طرف میگیم نژاد پرستی بده از این طرف همش میگیم عربا فلان!!
برادر من، ترول جان، همین دیشب اخبار 19 شبکه 1 نشون میداد که همین اعراب عراقی خونه هاشون رو کاملا در اختیار زائرین ایرانی قرار داده بودن، بدون هیچ چشم داشتی و حتی ازشون به خوبی پذیرایی هم می کردن!
ممکنه یه خصلتی توی مردم یه ناحیه و منطقه این کره خاکی کمتر یا بیشتر باشه ولی خلاف اخلاقه بگیم فلان جا کلا به اون خصیصه دچارن!
----
ضمناً خود + زنی هم کار بدی نیست ولی خوب هم نیست :D
خوب اینجوری نه حرف شما درسته نه حرف من
تویه امریکا هم ادمهای خوبی هستند
پس چرا هر روز میگیم مرگ بر امریکا ؟
-----------------------
من اول + بودم بعد TROOL شدم
خودتم خوب می دونی که به دولت امریکا میگیم نه به مردمشون!
این افکار توعه , منه , اون ادم تحصیل کردیه نسل جدیده ,
نه ساندیس خور ها که روز و شبشون , اخبارشون , فرهنگسازیشون , واسه منافع خودشون , همه رو متحد میکنن افکار همه رو کور میکنن که ذره خاک کشور دشمن فرضی رو نجس بدونن ! حقیقتن ما داریم حیف میشیم حالا ببین کی بهت گفتم این عمر 1 ثانیش بگذره دیگه بر نمیگرده
حالا بشین خودتو گول بزن و بگو ما چیو میدونیم و
اخبار شبکه 1 تمام دولتی رو ببین.
البته ما یه بار بیشتر ساندیس نخوردیم توی راهپیمایی اونم که خودمون خریده بودیم :) زشته که از هر کسی که یکم خوشمون نیومد هر جور دوست داشتیم بهش برچسب بزنیم
خیلی از افراد ما دارن راه رو اشتباهی میرن ولی در اصلِ تفکر و هدفمون هیچ اشکالی نیست و دشمن ما 100% واقعیه و فرضی نیست.
مرسی لطف شما مــــــستـــــــــــــدعـــــــــاـــــــــــــم.
مردم رو چی فرض کردن؟ دقیقه ای 1000 تومان؟!!!!!!!!!!!!وایبر کار میکنن
الان همه وايبر نصب مي كنند ديگه