ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیل اسپنسر: ویندوز ۱۰ علاقه مندان بازی با کامپیوترهای شخصی را از یاد نبرده است

پس از معارفه ویندوز ۱۰ در ماه سپتامبر فیل اسپنسر، مدیر بخش گیمینگ مایکروسافت، به علاقه مندان این پلتفرم وعده داد که کامپیوترهای شخصی از یاد آنها نرفته و این محصولات در دنیای بازی کماکان ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ آذر ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۱

پس از معارفه ویندوز ۱۰ در ماه سپتامبر فیل اسپنسر، مدیر بخش گیمینگ مایکروسافت، به علاقه مندان این پلتفرم وعده داد که کامپیوترهای شخصی از یاد آنها نرفته و این محصولات در دنیای بازی کماکان جایگاه ویژه ای دارند. اکنون و با گذشت چندین ماه، اسپنسر مجدداً اشاره کرده که به زودی به وعده هایش عمل خواهد نمود و هواداران مطلع خواهند شد که حرف های پیشین او چه معنی داشته است.

اسپنسر در همین راستا در توییتی در اشتراک توییتر خود گفته:"همه ی تمرکز من بر رویداد مرتبط به ویندوز ۱۰ که قرار است در ماه ژانویه برگزار گردد معطوف شده و به زودی زمان آن می رسد تا از تجربه ی بازی در ویندوز جدید صحبت نماییم".

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مایکروسافت وقتی برای اولین بار ویندوز ۱۰ را معرفی کرد از آن به عنوان پلتفرمی واحد و یکپارچه برای کلیه ی محصولات این کمپانی سخن به میان آورد، هر چند که در رابطه با نحوه ی محقق شدن این موضوع و نحوه ی ارائه و عملکرد این سیستم عامل بر روی کنسولی مانند Xbox One توضیحی داده نشد، اما حالا و بر اساس گفته های اسپنسر ظاهراً قرار است به زودی پاسخ این معما را دریابیم و البته شاید نسخه ی جدید سیستم عامل دسکتاپ ردموندی ها نیز برای اهالی پی سی که به ویدئو گیم ها علاقه مندند ابتکارات تازه ای به همراه داشته باشد.

اسپنسر در توییت خود اشاره ای مستقیم به رویدادی که قرار است در ۲۱ ژانویه برگزار شود داشته و قبلاً نیز در اظهار نظری گفته بود: "ارائه ی یک تجربه ی گیمینگ خوب در ویندوز می تواند یکی از عوامل اصلی موفقیت این سیستم عامل باشد و بخشی از وظایف او به عنوان مدیر بخش ایکس باکس مایکروسافت بازگرداندن تمرکز بر موضوع گیمینگ، در نسخه ی دسکتاپ ویندوز است."

وی در مصاحبه ای در ماه اکتبر نیز ذکر کرده بود: "در گذشته ما بحث گیمینگ در نسخه دسکتاپ ویندوز را بسیار جدی می گرفتیم، ولی با عرضه ی ایکس باکس می توان گفت تا حدی حواسمان از این موضوع پرت شد. اما اکنون همگی قصد داریم با تمام قوا بر این بحث یاد شده تمرکز کرده و از پی سی ها نیز دقیقاً مانند کنسول ایکس باکس در زمینه ی ویدئو گیم پشتیبانی به عمل آوریم. زیرا می دانم مشتریان مایکروسافت و حتی دوستانم همگی از ایکس باکس لذت می برند ولی بازی کردن با پی سی نیز برای آنها جذاب و دوست داشتنی است."

باید منتظر ماند و دید نتایج گفته های اسپنسر چه خواهد بود و مایکروسافت در روز ۲۱ ژانویه سال آینده چه حرف های تازه ای در زمینه ی گیمینگ بر روی کامپیوترهای شخصی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (50 مورد)
  • ali d
    ali d | ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

    دوست دارم کمی بیشتر صبر کنم و بیشتر با همین 8.1 لعنتی که با بازیا مشکل داره سر کنم تا اینکه یه ویندوز 10 بده بیرون عین 8 و 8.1 باشه تو اجرای بازی ها...
    بیشتر صبر میکنیم اما ویندوز بی عیب و ایراد میخوایم..

  • sajad
    sajad | ۲۸ آذر ۱۳۹۳

    عجب ویندوزیه:-P

  • Hamed
    Hamed | ۲۲ آذر ۱۳۹۳

    خوب شد :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی