ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Metapho، اطلاعات ضمیمه تصاویر خود را مشاهده کرده و مدیریت کنید

هر تصویری که با دوربین های دیجیتال (چه دوربین های عکاسی حرفه ای و چه دوربین موبایل) می گیریم، با یک سری اطلاعات اختصاصی در حافظه ذخیره می شود. این اطلاعات یا به اصطلاح متادیتا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ آذر ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

هر تصویری که با دوربین های دیجیتال (چه دوربین های عکاسی حرفه ای و چه دوربین موبایل) می گیریم، با یک سری اطلاعات اختصاصی در حافظه ذخیره می شود. این اطلاعات یا به اصطلاح متادیتا شامل سایز عکس، مدل دوربین، تاریخ و زمان عکس برداری، سرعت شاتر، مختصات جغرافیای و موارد دیگر هستند. Metapho اپلیکیشنی است که به کاربر امکان مشاهده، ویرایش و یا حذف این اطلاعات را داده است.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

شاید بود و نبود متادیتا روی اکثر تصاویر برایتان اهمیت نداشته باشد، اما گاهی ممکن است به دلایلی مثل حفظ حریم شخصی، نخواهید که دیگران اطلاعات دقیق مربوط به تصویری خاص از شما را داشته باشند. اینجاست که اپلیکیشن متافو به کمکتان خواهد آمد.

با استفاده از متافو قادرید اطلاعات تمام تصاویر موجود در آیفون خود، از تصاویر حافظه داخلی گرفته تا عکس های موجود در فضای ابری iCloud را مشاهده کرده یا بسته به ضرورت آنها را حذف کنید. اطلاعات EXIF (قابل تغییر) هر عکس شامل مواردی هستند که در مقدمه مطلب ذکر کردیم.

Metapho 2

به غیر از اینها در صورتی که در هنگام عکاسی تگ جغرافیایی را فعال کرده باشید، قادرید محل دقیق عکس برداری و حتی جهت لنز دوربین را هنگام گرفتن عکس روی نقشه اپلیکیشن مشاهده کنید.

قابلیت های متافو به ویرایش و یا حذف متادیتای تصاویر محدود نیست و با آن قادرید حتی اطلاعات پاک شده تصاویرتان را بازیابی کنید. این اپلیکیشن کم حجم و کاربردی برای سیستم عامل iOS 8 به بالا طراحی شده و می توانید از کارکردهای آن روی موبایل خود به رایگان بهره مند شوید.

Metapho

Metapho

سازنده: .Zininworks Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • پدرام
    پدرام | ۲۳ آذر ۱۳۹۳

    اینم یه برنامه اندرویدی که بی مربوط به این موضوع نیس، تاریخ میلادی عکس شمارو شمسی میکنه و به جای اسم عکس قرار میده

    http://cafebazaar.ir/app/com.mrn.parspic

  • amir_khoshghamat
    amir_khoshghamat | ۲۳ آذر ۱۳۹۳

    به شدت دنبالش بودم
    زنده باد دیجیاتو
    زنده باد اپپپپپپپپپپپپپپپل

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۳ آذر ۱۳۹۳

    ios داران دانلود کنن
    امروز با ۶ پلاس کار کردم واقعا ۶ اینچ بود و با یه ارگونامی خاصی رو دست مینشست عالی بود برای دست من خوب بود و نقریبا شصت دستم به اخرش میرسید کمی زیادی بلند بود و برای من ک روی موتور با گوشی کار میکنم بده چون باد میزنه زیرش ، اما خیلی سبک بود ، خداییش ناگفته نماند اینی که باهاش کار کردم کمی خم شده بود به صاحبش گفتم برد عوض کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی