ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با مردم نقاط مختلف دنیا در Chatous به گفتگو بنشینید

گفتگو با مردمان سایر نقاط دنیا در صورت تسلط بر زبان، کار بسیار لذت بخشی است و تجارب فراوانی در آن نهفته شده. چندی پیش در این زمینه اپلیکیشن WAYFARE را به شما معرفی کردیم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ آذر ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

گفتگو با مردمان سایر نقاط دنیا در صورت تسلط بر زبان، کار بسیار لذت بخشی است و تجارب فراوانی در آن نهفته شده. چندی پیش در این زمینه اپلیکیشن WAYFARE را به شما معرفی کردیم و امروز به Chatous خواهیم پرداخت؛ اپلیکیشنی که بر خلاف وی فر که مبحث توریسم و گردشگری را مبنای گفتگوها قرار داده بود، این بار علایق مشترک میان افراد را وسیله ای برای برقراری ارتباط در نظر گرفته است.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

همان طور که گفته شد شما در Chatous طرف مقابل خود را بنابر علایق مشترک پیدا خواهید کرد. با ورود به اپلیکیشن، در ابتدا باید برای خود یک حساب کاربری ساخته و پنج موضوعی که به بحث در مورد آن علاقه مندید را به صورت هشتگ در پروفایل خود وارد کنید. از این به بعد اپلیکیشن با استفاده از این هشتگ ها، تلاش می کند تا به صورت رندوم افرادی با علایق تقریبا مشابه با شما را برای گفتگو پیدا کند.

بر خلاف وی فر که افراد را به صورت کاملا تصادفی به شما پیشنهاد می داد، در Chatous قادرید طرف گفتگو را بر اساس جنسیت، سن و یا کشور محل سکونتش جستجو کنید (البته هر چه نتایج جستجو را محدودتر کنید، شانس شما برای پیدا کردن مورد مطلوب کمتر خواهد شد). هویت شما در Chatous کاملا مخفی است؛ بدین معنی که هر زمان که بخواهید می توانید نامتان را بدون واهمه از جستجو شدن پروفایلتان تغییر داده و اگر هم مزاحمتی دیدید، به راحتی طرف مقابل را بلاک کنید.

2

در حین گفتگو نیز قادرید برای طرف مقابل تصویر، ویدئو و یا پیام صوتی ارسال کنید. از دیگر نقاط قوت این اپلیکیشن همگام سازی آن با نسخه تحت وب است. هر زمان که از تایپ با موبایل در Chatous خسته شدید کافیست به وبسایت آن مراجعه کرده و گفتگو را از آنجا ادامه دهید. رابط کاربری ساده و سبک، ارتباط بدون قطعی، امکان چت با چندین نفر به طور همزمان و همچنین حفظ حریم شخصی از مواردی هستند که Chatous را به اپلیکیشن مناسبی برای گفتگوی آنلاین مبدل ساخته اند.

Chatous به صورت رایگان برای سیستم های عامل iOS و اندروید عرضه شده و برای کسانی که در عین تقویت زبان، به دنبال آشنایی با مردمان سایر نقاط دنیایند گزینه بسیار خوبی محسوب می گردد.

Chatous

Chatous

سازنده: Chatous قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 15.3 / 13.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • تنها
    تنها | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    من ی رفیق میخام

  • امیر
    امیر | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    سلام

  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    بسیار هم عالی!

  • احمد
    احمد | ۲۴ آذر ۱۳۹۳

    عالیه!
    دقیقا چیزیه که می خواستم ...

    تقویت زبان در کنار پیدا کردن دوست :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی