ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تا اواسط سال ۲۰۱۵ هیچ پرچمداری از مایکروسافت معرفی نمی شود

سال ۲۰۱۴ همه به دنبال پرچمداران جدید بودند و در این میان، هیچ گزینه آنچنان رده بالایی از طرف مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز فون معرفی نشد. دلیل این مسئله به طول انجامیدن سلطه کامل ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۵ آذر ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۳

سال ۲۰۱۴ همه به دنبال پرچمداران جدید بودند و در این میان، هیچ گزینه آنچنان رده بالایی از طرف مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز فون معرفی نشد. دلیل این مسئله به طول انجامیدن سلطه کامل مایکروسافت بر نوکیا و از رده خارج شدن محصولات این شرکت فنلاندی عنوان شده و به همین دلیل هیچ محصول رده بالایی عرضه نشد.

به نظر می رسد این مشکل هنوز ادامه داشته و ما از مایکروسافت تا نیمه دوم سال ۲۰۱۵ هیچ پرچمدار با سیستم عامل ویندوز فونی نمی بینیم. حتی گفته شده که تمرکز این کمپانی در MWC هم بر رده پایین ها خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به گفته Geek On Gadgets، کنفرانس جهانی موبایل (MWC) در اوایل مارس سال ۲۰۱۵ در بارسلون برگزار خواهد شد و مایکروسافت در این رویداد محصول رده بالایی معرفی نمی کند. در واقع این شرکت قصد دارد جانشین های جدید میان رده سری لومیا 6xx و همچنین لومیاهای سری 3xx و 4xx در رده پایین ها را معرفی کند.

بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت که در نیمه نخست سال ۲۰۱۵ ما هیچ گونه پرچمداری از مایکروسافت نمی بینیم و باید تا نیمه دوم سال آینده صبر داشته باشیم. اما این بدین معنا نیست که هیچ کمپانی دیگری الزاما رده بالای ویندوز فونی معرفی نخواهد کرد. این امکان وجود دارد که از طرف HTC ما یک محصول رده بالا ببینیم ولی هنوز نمی توان با قاطعیت در مورد آن نظر داد.

پیش از این تصاویری از نوکیا مک لارن (لومیا ۱۰۳۰) لو رفته بود ولی اخبار ضد و نقیض در رابطه با لغو شدن تولید این محصول شنیده می شود. اما اگر این مسائل حل نشوند مطمئنا برای مایکروسافت یک مشکل اساسی ایجاد خواهد کرد. این پلتفرم توانسته عملکرد بسیار خوبی را در رده های پایین و میانی تلفن های همراه هوشمند از خود به نمایش بگذارد ولی آنها به تنهایی یارای بسط و گسترش یک پلتفرم را ندارند و متاسفانه هنوز هیچ تلفن هوشمند پرچمداری از مایکروسافت عرضه نشده که ما بدانیم این شرکت در این حوزه هم موفق عمل می کند یا خیر.

مایکروسافت امیدوار است ویندوز ۱۰ بتواند این مشکل را برطرف کند و ما هم باید صبر داشته باشیم تا ببینیم این مشکل برطرف خواهد شد یا خیر. حدس شما در این رابطه چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • zahra
    zahra | ۷ فروردین ۱۳۹۴

    سلام من در شهر رشت زندگی میکنم و شاید باورتون نشه ک تمام بازار های موبایل فروشی رشتو گشتم و هیچکدومشون1520 رو برام نیورن(حتی نمایندگی نوکیا)پس باید توقع نداشت ک فروش لومیا زیاد بشه
    فکر کنم باید بریم تظاهرت ههه

  • Space
    Space | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    فقط 1520 نوکیااااااااااااااااا

  • سعید
    سعید | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    دوستان من به عنوان یه کاربر دیندوزفون دارم میگم... دل کندن ازش خیلی سخته.... اونایی که دارن میدونن چی میگم

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    داری خراب کاری میکنی ماکرو جون. زودباش دست بجنبون.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی