ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت دستورات حرکتی را به تلفن های هوشمند لومیا آورد [تماشا کنید]

مایکروسافت در حال آماده سازی و توسعه قابلیت دستورات حرکتی جدید برای تلفن های هوشمند با سیستم عامل ویندوز فون است. این قابلیت به کاربر ارسال دستورات بدون لمس نمایشگر را می دهد. پیشتر گزارش ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۲

مایکروسافت در حال آماده سازی و توسعه قابلیت دستورات حرکتی جدید برای تلفن های هوشمند با سیستم عامل ویندوز فون است. این قابلیت به کاربر ارسال دستورات بدون لمس نمایشگر را می دهد.

پیشتر گزارش هایی ارسال شده بود که مایکروسافت قصد دارد برخی دستورات حرکتی موسوم به "3D Touch" را در دومین به روز رسانی ویندوز فون ۸.۱ امسال عرضه کند که از این اقدام منصرف شد و برخی از آنها در غالب یک دانلود جداگانه به کاربر می بخشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اپلیکیشن جدید Gestures Beta که در مراحل آزمایشی به سر می برد، امروز عرضه شد و دارندگان تلفن های هوشمند لومیا می توانند آن را دریافت کنند. به وسیله این اپلیکیشن شما می توانید تماس های خود را از راه های مختلفی کنترل کنید.

اگر شما این اپلیکیشن را نصب کنید، پس از آن می توانید تماس های دریافتی خود را تنها با قرار دادن تلفن همراه خود در کنار گوش پاسخ دهید. همچنین می توانید با قرار دادن آن به روی میز دستگاه را به حالت اسپیکر ببرید. همچنین، برای Mute کردن تماس شما کافیست تلفن همراه خود را برعکس به روی میز قرار دهید.

البته تمامی موارد فوق را می توانید در اپلیکیشن فعال یا غیر فعال کنید. اپلیکیشن مذکور در حالضر تنها به روی دستگاه های لومیا ۶۳۰، لومیا ۶۳۵ و لومیا ۵۳۰ فعال است.

مایکروسافت قصد دارد قابلیت لمس سه بعدی را در ویندوز ۱۰ عرضه کند و احتمال می رود این اپلیکیشن تنها برای آزمایش عملکرد دستورات حرکتی در تلفن های هوشمند لومیا عرضه شده و ما در ویندوز ۱۰ برای موبایل شاهد حضور تمام این امکانات بدون نیاز به نصب اپلیکیشن باشیم.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Gestures-Beta-Lumia-phone.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Shahriar
    Shahriar | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    دیشب نصب کردم.عالییییههه!!

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    مرسی دیجیاتو.
    عالی بود.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی