ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

یلدا را همراه با دیجیاتو باشید

فردا طولانی ترین شب سال از راه می رسد و پس از آن سیاهی به مرور جای خود را به روشنایی می سپارد. یلدا ۹۳ اولین شب بلندی است که دیجیاتو در کنار شما آن ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ | ۲۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

فردا طولانی ترین شب سال از راه می رسد و پس از آن سیاهی به مرور جای خود را به روشنایی می سپارد. یلدا ۹۳ اولین شب بلندی است که دیجیاتو در کنار شما آن را تجربه می کند.

بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا فردا شب را با مطالب ویژه ای همراه کنیم تا یک یلدای به یاد ماندنی را همراه شما داشته باشیم. انار، هندوانه و آجیل های خود را آماده کنید و فردا شب از ساعت ۱۹ با ما باشید.

قول می دهیم که میزبان خوبی برایتان باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (71 مورد)
  • سیب کوچولو
    سیب کوچولو | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    فردا قول میدم جای نرم فقط باشما ها باشم

  • یونس
    یونس | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    عالی شد سورپرایز شدم تا فردا ساعت ساعت 19

    • سیب کوچولو
      سیب کوچولو | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

      عاقا کجا
      قرار نیست که تا فردا پست نزارن

  • عاشق دخترم نوشین هستم
    عاشق دخترم نوشین هستم | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    آقای قاسمی شاید نشه همش باشیم اما 9 به بعد رو ما حساب کن

  • oscar
    oscar | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    اقا منم هستم

  • فرشاد
    فرشاد | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    اوکی مانی خان پس ما 19 به بعد خدمتون هستیممممم

  • erfanm
    erfanm | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    اقا هندوانه با من سرشماریه چند نفرین برم هندونه بگیرم واستون؟

  • TURK Oglan
    TURK Oglan | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    همیشه با شما بودیم و هستیم

  • pezhman
    pezhman | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    چه خوب خیلی عالی

  • kamyar
    kamyar | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    چشم ما مثل همیشه با شما هستیم((دیجیاتو))

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    افتخار میکنم کاربر سایتی هستم که بهترینها داخلش عضو هستن و بهترین ها پست هارو انتشار میدن ، ما هستیم تا شما هستید :)

    • بهزاد
      بهزاد | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

      تو اين مدت من نسبت به ديجياتو ،اعضا و نويسنده هاش احساس عجيبي پيدا كردم ؛ واقعاً دوستون دارم

      • عــــــامـــــــــر
        عــــــامـــــــــر | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

        همه اینجورن داداش ، شاید حس ها قوی و ضعیف باشه اما اینجا کسی دوس نداره خار به پای کسی بره ، اگر خونه بابام خونه اولمه ، دیجیاتو خونه دوممه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی