مقایسه کارایی گلکسی نوت ۴ و آیفون ۶ از دید بیزینس اینسایدر
به نظر شما گلکسی نوت ۴ سامسونگ برای خرید گزینه ای بهتر است یا آیفون ۶ و ۶ پلاس از اپل؟ این سوالی است که بیزینس اینسایدر سعی کرده از ۹ زاویه عملکرد به آن ...
به نظر شما گلکسی نوت ۴ سامسونگ برای خرید گزینه ای بهتر است یا آیفون ۶ و ۶ پلاس از اپل؟ این سوالی است که بیزینس اینسایدر سعی کرده از ۹ زاویه عملکرد به آن پاسخ دهد.
در همین زمینه این سایت در ویدئویی به خوبی این دو تلفن هوشمند را از نظر عملکرد در ۹ مورد خاص مورد بررسی قرار داده که در آن قصد دارد نقاط مثبت گلکسی نوت ۴ در کارایی را با آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس مقایسه کند.
در ادامه این ویدئو را مشاهده کنید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Samsung-Note-4-Versus-Apple-Iphone-6.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اصلا این دوتا قابل مقایسه هستن من خودم تا دوماه پیش ایفون5 داشتم ولی الان نوت4 دارم الان به معنای واقعی دارم لذت میبرم.این کجا و ان کجا.
جاي خالي ترول حس ميشه:(.
نامرد نمیدونم چزا اون 30 درصد خاکبرسریش انقد طول کشید :(
خیلی خوب بود مرسی
شرایط کاملا نابرابر بود !!
Note edge از جفتشون بهتره
آقای divan greedy این متنی که توی پروفایلت گذاشتید مال چیه؟ یه قسمتی از چیه؟ از کجا میشه پیداش کرد؟
بیانیه هکر تو سایت نارن جی بود
دیوان خان ces ورودیش چقدر؟؟
نمی دونم ، مردم عادی نمی تونن برن فقط خبرنگارا
من بخوام بخرم ايفون ٦ميخرم.
هر كدومشون يه سري مزايا و معايب دارن ولي اون حسّي كه كاركردن با آيفون به من ميده هيچ گوشي اندرويديي بهم نميده (نظر شخصي ! )
دراپ تست دیجیاتو داخل سایت معروف فون آرنا ، از این به بعد آقا کسی با شلوار کردی نیاد سایت مهمون از خارج داریم دیگه
http://www.phonearena.com/news/The-Sony-Xperia-Z3-survives-several-crash-landings-in-this-drop-tests-before-shattering_id64058
اول که دیدم باورم نمیشد
مانی جان بهتر میبود ویدئو دارپ تست رو همراه زیرنویس انگلیسی در سایت قرار میدادید...که بقیه سایت های غیر ایرانی زبان بتونند از دیدن ویدئو همچو ما لذت ببرند...
ی سایت از حرفه ای بودن مطلبش پستاش میره رو سایت های خارجی
ی سایت هم به دروغ میگه لودهندم و ما رو خر فرض میکنه! آخه یکی نیست بهش بگه عمو جون تو که یه اسم از خودت نداری چطور میگی عکس آیفون رو لو میدی...
کلا هر وقت ب ی سایتی فکر میکنم روح و روانم خدشه دار میشه
باید بهشون بگی برو خونه...
ماشولا به دیجیاتو.....خیلی حال کردیم!
اقا حتما ویدیو رو ببینید خداییش آیفون رو نابود کرد ایشون تو خیلی از فرامین نوت 4 یه پله بالاتر بود و تو باطری هم که بعد از 1 ساعت شارج نوت 83 درصد شارج گرفت اما ایفون 6 ، 33 درصد
داداش حرف شما سنده...
من که خودم دو ساله نوت 10 دارم واقعا الان دوباره بخوام بخرم چون پولم به سرفیس3 نمیرسه دوباره نوت می خرم...
نوت اج رو خیلی دوست دارم اگر اگر اگر نوت 4 نگرفته بودم قطعا نوت اج رو میگرفتم ، اون حاشیه هم واقعا میشه گفت کاربردیه و این یعنی اینکه سامسونگ داره راه درست رو میره / اما یه حرفی که هست میشه گفت همه موفقیت نوت اج به سامسونگ بستگی داره که اون قسمت خمیده رو تا چه اندازه کاربردی کنه تا طرف راضی بشه غولی مثل نوت رو نگیره و با قیمت 1 میلیون بیشتر نوت اج رو بگیره
امروز با نوت اج کار کردم این تجربه من بود از نوت اج
عـــــــامــــــر جان سلام...
کجا به نوت اج کار کردی؟
امروز یه مشتری اومده بود گوشیشو گرفتم باهاش کار کردم طرف از دبی آورده بود اما زیاد شارج نداشت نشد زیاد باهاش ور برم