ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

مقایسه کارایی گلکسی نوت ۴ و آیفون ۶ از دید بیزینس اینسایدر

به نظر شما گلکسی نوت ۴ سامسونگ برای خرید گزینه ای بهتر است یا آیفون ۶ و ۶ پلاس از اپل؟ این سوالی است که بیزینس اینسایدر سعی کرده از ۹ زاویه عملکرد به آن ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۳ | ۲۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر شما گلکسی نوت ۴ سامسونگ برای خرید گزینه ای بهتر است یا آیفون ۶ و ۶ پلاس از اپل؟ این سوالی است که بیزینس اینسایدر سعی کرده از ۹ زاویه عملکرد به آن پاسخ دهد.

در همین زمینه این سایت در ویدئویی به خوبی این دو تلفن هوشمند را از نظر عملکرد در ۹ مورد خاص مورد بررسی قرار داده که در آن قصد دارد نقاط مثبت گلکسی نوت ۴ در کارایی را با آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس مقایسه کند.

در ادامه این ویدئو را مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Samsung-Note-4-Versus-Apple-Iphone-6.mp4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • کیانوش
    کیانوش | ۱ دی ۱۳۹۳

    اصلا این دوتا قابل مقایسه هستن من خودم تا دوماه پیش ایفون5 داشتم ولی الان نوت4 دارم الان به معنای واقعی دارم لذت میبرم.این کجا و ان کجا.

  • Mr e
    Mr e | ۱ دی ۱۳۹۳

    جاي خالي ترول حس ميشه:(.

    • عــــــامـــــــــر
      عــــــامـــــــــر | ۱ دی ۱۳۹۳

      نامرد نمیدونم چزا اون 30 درصد خاکبرسریش انقد طول کشید :(

  • bahram (در فراق زاخار)
    bahram (در فراق زاخار) | ۱ دی ۱۳۹۳

    خیلی خوب بود مرسی

  • سیب کوچولو
    سیب کوچولو | ۱ دی ۱۳۹۳

    شرایط کاملا نابرابر بود !!

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۱ دی ۱۳۹۳

    Note edge از جفتشون بهتره

    • d
      d | ۱ دی ۱۳۹۳

      آقای divan greedy این متنی که توی پروفایلت گذاشتید مال چیه؟ یه قسمتی از چیه؟ از کجا میشه پیداش کرد؟

      • فرشاد
        فرشاد | ۱ دی ۱۳۹۳

        بیانیه هکر تو سایت نارن جی بود

    • فرشاد
      فرشاد | ۱ دی ۱۳۹۳

      دیوان خان ces ورودیش چقدر؟؟

      • Divan Greedy
        Divan Greedy | ۱ دی ۱۳۹۳

        نمی دونم ، مردم عادی نمی تونن برن فقط خبرنگارا

  • Mr e
    Mr e | ۱ دی ۱۳۹۳

    من بخوام بخرم ايفون ٦ميخرم.

  • mohamadreza
    mohamadreza | ۱ دی ۱۳۹۳

    هر كدومشون يه سري مزايا و معايب دارن ولي اون حسّي كه كاركردن با آيفون به من ميده هيچ گوشي اندرويديي بهم نميده (نظر شخصي ! )

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱ دی ۱۳۹۳

    دراپ تست دیجیاتو داخل سایت معروف فون آرنا ، از این به بعد آقا کسی با شلوار کردی نیاد سایت مهمون از خارج داریم دیگه


    http://www.phonearena.com/news/The-Sony-Xperia-Z3-survives-several-crash-landings-in-this-drop-tests-before-shattering_id64058

    • parsa
      parsa | ۱ دی ۱۳۹۳

      اول که دیدم باورم نمیشد

    • Mr.Jack
      Mr.Jack | ۱ دی ۱۳۹۳

      مانی جان بهتر میبود ویدئو دارپ تست رو همراه زیرنویس انگلیسی در سایت قرار میدادید...که بقیه سایت های غیر ایرانی زبان بتونند از دیدن ویدئو همچو ما لذت ببرند...

    • A.R.T
      A.R.T | ۱ دی ۱۳۹۳

      ی سایت از حرفه ای بودن مطلبش پستاش میره رو سایت های خارجی
      ی سایت هم به دروغ میگه لودهندم و ما رو خر فرض میکنه! آخه یکی نیست بهش بگه عمو جون تو که یه اسم از خودت نداری چطور میگی عکس آیفون رو لو میدی...
      کلا هر وقت ب ی سایتی فکر میکنم روح و روانم خدشه دار میشه
      باید بهشون بگی برو خونه...

    • shayan_Q9
      shayan_Q9 | ۱ دی ۱۳۹۳

      ماشولا به دیجیاتو.....خیلی حال کردیم!

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱ دی ۱۳۹۳

    اقا حتما ویدیو رو ببینید خداییش آیفون رو نابود کرد ایشون تو خیلی از فرامین نوت 4 یه پله بالاتر بود و تو باطری هم که بعد از 1 ساعت شارج نوت 83 درصد شارج گرفت اما ایفون 6 ، 33 درصد

    • کارگردان
      کارگردان | ۱ دی ۱۳۹۳

      داداش حرف شما سنده...
      من که خودم دو ساله نوت 10 دارم واقعا الان دوباره بخوام بخرم چون پولم به سرفیس3 نمیرسه دوباره نوت می خرم...

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱ دی ۱۳۹۳

    نوت اج رو خیلی دوست دارم اگر اگر اگر نوت 4 نگرفته بودم قطعا نوت اج رو میگرفتم ، اون حاشیه هم واقعا میشه گفت کاربردیه و این یعنی اینکه سامسونگ داره راه درست رو میره / اما یه حرفی که هست میشه گفت همه موفقیت نوت اج به سامسونگ بستگی داره که اون قسمت خمیده رو تا چه اندازه کاربردی کنه تا طرف راضی بشه غولی مثل نوت رو نگیره و با قیمت 1 میلیون بیشتر نوت اج رو بگیره

    • عــــــامـــــــــر
      عــــــامـــــــــر | ۱ دی ۱۳۹۳

      امروز با نوت اج کار کردم این تجربه من بود از نوت اج

      • امیرم... میفهمی؟؟؟ امیر...
        امیرم... میفهمی؟؟؟ امیر... | ۱ دی ۱۳۹۳

        عـــــــامــــــر جان سلام...
        کجا به نوت اج کار کردی؟

        • عــــــامـــــــــر
          عــــــامـــــــــر | ۱ دی ۱۳۹۳

          امروز یه مشتری اومده بود گوشیشو گرفتم باهاش کار کردم طرف از دبی آورده بود اما زیاد شارج نداشت نشد زیاد باهاش ور برم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی