ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آمازون 220 دلار اپلیکیشن به مناسب کریسمس هدیه می دهد

اگرچه دست ما کوتاه است، اما برای مان تعریف کرده اند که آمازون در ارائه خدمات یکی از بهترین هاست، مخصوصا اگر بحث سال نو و اعیاد وسط باشد. امروز، تعطیلات سال نوی میلادی آغاز شد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

اگرچه دست ما کوتاه است، اما برای مان تعریف کرده اند که آمازون در ارائه خدمات یکی از بهترین هاست، مخصوصا اگر بحث سال نو و اعیاد وسط باشد. امروز، تعطیلات سال نوی میلادی آغاز شد و از 24 الی 26 دسامبر، آمازون بهترین بسته و مجموعه ممکن را برای کاربرانش آماده کرده.

افرادی که از سیستم عامل مخصوص آمازون استفاده می کنند سریعا می توانند به این مجموعه دست پیدا کنند در حالی که اندرویدی ها باید تلاش بیشتری به خرج دهند.

این بسته، به ارزش 220 دلار تا دو روز آینده در دسترس کاربران آمازونی و اندرویدی خواهد بود که همزمان ترکیب خوبی از بازی ها و اپلیکیشن ها است. از Sonic the Hedgehog 2 با قیمت 3 دلار گرفته تا The Oxford Advanced Learner's Dictionary به ارزش 31 دلار.

البته دیگر محصولات آمازون هم در حال حاضر با تخفیف های بسیار خوبی ارائه می شوند از جمله کتاب های الکترونیکی و ویدیوهای بخش Amazon Instant Video. در هر صورت اگر از علاقه مندان به سرویس های آمازون هستید، حالا بهترین زمان ممکن است.

دارندگان تبلت ها و اسمارتفون های اندرویدی، ابتدا باید نصب اپلیکیشن را از منابع نامعلوم فعال کنند و سپس از اپ استور آمازون، آن ها را دانلود نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • قاسم شیخی
    قاسم شیخی | ۷ دی ۱۳۹۳

    الان چند روز میشه راجع به باتری موبایل پست نذاشتین میزارین یا برم تیمارستان آقا هل نده من خودم دارم میرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی