ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Smart Unlock، گزینه مکان های مورد اطمینان اندروید آبنبات چوبی را به نسخه های قدیمی تر بیاورید

یکی از بهترین قابلیت های اندروید آبنبات چوبی امکان گشودن قفل صفحه موبایل از طریق دستگاه های دارای بلوتوث است. با استفاده از این گزینه تحت عنوان Trusted Locations، قادرید تنها راه باز کردن صفحه موبایل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

یکی از بهترین قابلیت های اندروید آبنبات چوبی امکان گشودن قفل صفحه موبایل از طریق دستگاه های دارای بلوتوث است. با استفاده از این گزینه تحت عنوان Trusted Locations، قادرید تنها راه باز کردن صفحه موبایل را اتصال به یک دستگاه خاص (ساعت هوشمند، هندزفری و حتی اتومبیل) از طریق بلوتوث قرار داده و از وارد کردن کد یا الگو برای بازگشایی صفحه بی نیاز شوید.

شاید در حال حاضر 1% کاربران سیستم عامل اندروید هم از نسخه آبنبات چوبی استفاده نمی کنند، اما این حقیقت به معنای آن نیست که 99% دیگر از این امکان بی بهره بمانند. اپلیکیشن Smart Unlock این قابلیت بسیار کاربردی اندروید پنج را به نسخه های قدیمی تر می آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اما اصلا Smart Unlock چگونه کار می کند؟ با ورود به اپلیکیشن در ابتدا می بایست با استفاده از اتصال بلوتوث، NFC یا وای فای، یک وسیله (که می تواند مودم منزل یا حتی بلوتوث خودرویتان باشد) را به عنوان دستگاه مورد اطمینان به اپلیکیشن معرفی کنید.

به فرض اگر مودم منزل را برای این کار انتخاب کنید، از این پس حتی در صورتی که برای صفحه موبایلتان قفلی تعیین کرده باشید، تا وقتی که در خانه و متصل به مودم هستید نیازی به وارد کردن الگو در هر بار باز کردن صفحه گجت نخواهید داشت. وقتی هم که از این محیط خارج شده یا اتصال را قطع کردید، قفل صفحه شما به حالت عادی خودش باز خواهد گشت.

45

در واقع با تعریف مکان یا وسایل مورد اطمینان به این اپلیکیشن، قادرید زمانی که نیازی به قفل صفحه ندارید آن را به صورت موقت غیر فعال کنید تا در هر بار ورود و خروج به مکان های مورد نظر نیازی به مراجعه به منوی امنیت در بخش تنظیمات برای خاموش و روشن کردن قفل صفحه نداشته باشید.

این اپلیکیشن با کلیه گجت هایی که از اندروید 4 به بالا پشتیبانی می کنند سازگار بوده و البته تنها هفته اول استفاده از آن رایگان است. از آن به بعد اگر Smart Unlock را اپلیکیشن مفیدی یافتید می بایست هزینه 99 سنتی برای خرید نسخه کامل آن را بپردازید.

Smart Unlock

Smart Unlock

سازنده: Loading Home قیمت: رایگان (نسخه کامل 0.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • zlatan
    zlatan | ۴ دی ۱۳۹۳

    آقا کسی لینک این نرم افزار رو نداره
    اصلا هیچ جور نمیتونم دانلود کنم

  • ناخدا
    ناخدا | ۴ دی ۱۳۹۳

    من نصب کردم ولی اصلا کار نمیکنه.هر بار خودم باید پترن و بکشم تا قفل گوشی و باز کنه.من که پاکش کردم.(نوت 3،اندروید 4.4.2)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی