ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نسل بعدی تبلت شیائومی ممکن است به پردازنده اتم از اینتل مجهز باشد

سئوالی که این روزها با جدیت مطرح می شود این است که آیا شیائومی می تواند کاری که با بازار تلفن های هوشمند کرد و به یکباره خودش را در آن بالا کشید را در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

سئوالی که این روزها با جدیت مطرح می شود این است که آیا شیائومی می تواند کاری که با بازار تلفن های هوشمند کرد و به یکباره خودش را در آن بالا کشید را در مورد بازار تبلت ها نیز به سرانجام برساند؟ در همین راستا اخیراً تصویری از تبلتی که گفته می شود نسل بعدی MiPad خواهد بود بر روی شبکه ی اجتماعی چینی Weibo انتشار یافته البته این تبلت فاقد برند شیائومی است و تا حدی با طراحی MiPad های کنونی تفاوت دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در صورتیکه اطلاعات منتشر شده در رابطه با این محصول صحت داشته باشند، شیائومی در تولید نسل آتی تبلت هایش از نمایشگری ۷.۹ اینچی با رزلوشن ۲۰۴۸ در در ۱۵۳۶ پیکسل به همراه ۲ گیگابایت حافظه ی رم بهره گرفته که این مقدار با آنچه پیش از این در تبلت MiPad نسل کنونی به کار رفته بود کماکان برابری دارد.

تفاوت اصلی MiPad2 در پردازنده اش است و گمان می رود این تبلت به جای پردازنده ی چهار هسته ای ۲.۲ گیگاهرتزی NVIDIA Tegra K1 که در نسل قبلش مورد استفاده قرار داشت، به پردازنده ی ۱.۸ گیگاهرتز اتم از اینتل مجهز شده باشد. بر روی محصول مورد بحث اندروید ۴.۴.۴ به همراه رابط کاربری MIUI ارائه خواهد گردید و به روز رسانی اندروید آب نبات چوبی نیز برای آن در اواسط سال ۲۰۱۵ ارائه خواهد شد.

در مورد زمان معرفی MiPad2 سخنی به میان نیامده ولی با توجه به در پیش رو بودن CES و معطوف گشتن همه توجه ها به این رویداد، بعید نیست شیائومی نیز در این مراسم از اسرار تبلت جدیدش پرده بردارد. لذا باید تا آن زمان منتظر ماند و دید کدامیک از شایعات منتشر شده در این رابطه صحت داشته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • R.L.STINE
    R.L.STINE | ۷ دی ۱۳۹۳

    نمی دونم چرا از شیائومی خوشم نمیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی