ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا کوالکام می خواهد توجهات را به G Flex 2 جلب کند؟

شرکت کوالکام به احتمال زیاد اولین عکس از جی فکلس 2 ساخته کمپانی ال جی را برایمان به نمایش گذاشته است. این تصویر در اکانت توئیتر این شرکت منتشر گشته و در کنار آن نوشته شده: یک ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

شرکت کوالکام به احتمال زیاد اولین عکس از جی فکلس 2 ساخته کمپانی ال جی را برایمان به نمایش گذاشته است. این تصویر در اکانت توئیتر این شرکت منتشر گشته و در کنار آن نوشته شده: یک تلفن هوشمند جدید مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۰۰ که در نمایشگاه CES معرفی می شود.

در ادامه تصویریست که به شکل دیجیتالی دستکاری شده و چیپست اسنپدراگون را درون یک تلفن هوشمند مرموز به تصویر می کشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تصویر فوق از درب پشت این تلفن همراه بوده که دکمه هایی را نیز نشان می دهد، مشخصه ای که به وضوح در گوشی های ال جی یافت می شود. البته ترتیب چینش دکمه ها در G3 اندکی با این تصویر متفاوت است ولی در کل استایل بسیار آشنایی دارد. بر مبنای انتظار بر این است که G Flex 2 در CES 2015 معرفی شود.

اگر در تعجب هستید که چرا ال جی باید دوباره از یک چیپست قدیمی مانند اسنپدراگون 800 برای تلفن همراه خود استفاده می کند، در نظر بگیرید که احتمالا منظور کوالکام، استفاده از سری 800 بوده و در حقیقت یکی از چیپست های 805 یا حتی 810 در این تلفن هوشمند استفاده خواهد شد.

اسنپدراگون 805 هنوز راه خود را به تعداد زیادی از اسمارت فون ها مانند نکسوس 6، گلکسی نوت 4 و نوت اج باز نکرده است. البته، اسنپدراگون 810 فقط برای نسخه جدید نوت 4 که در کره جنوبی عرضه می شود استفاده گشته است.

از این که آیا کوالکام قصد داشته توجهات را به محصول ال جی هدایت کند زیاد مطمئن نیستیم زیرا جی فلکس 2 تنها تلفن همراهی به حساب نمی آید که یک سری دکمه در قاب پشتی خود دارد، Asus Zenfone نیز دارای این مشخصه بوده و در CES چند روز آینده معرفی خواهد گشت. البته ایسوس همکاری مداوم و استواری با اینتل برای آپدیت تلفن های همراهش دارد. از طرفی، Zenfone جدید می تواند به تلفنی کاملا دگرگون شده بدل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • سام
    سام | ۹ دی ۱۳۹۳

    مشخصه الجیه ، یا جی فلکسه یا جی۴ ... کجا ایسوس دکمه هاش پشته گوشیه ? :-! حرفای عجیب غریبی میزنی دیجیاتو !!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی