ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سی گیت سه ابزار ذخیره سازی جدید معرفی کرد

اگر ساماندهی به زندگی دیجیتالی تان یکی از اهدافیست که در ابتدای سال ۲۰۱۵ برای خود در نظر گرفته اید بد نیست بدانید کمپانی معروف سی گیت با سه راه حل جدیدی که ارائه کرده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

اگر ساماندهی به زندگی دیجیتالی تان یکی از اهدافیست که در ابتدای سال ۲۰۱۵ برای خود در نظر گرفته اید بد نیست بدانید کمپانی معروف سی گیت با سه راه حل جدیدی که ارائه کرده میسر شدن این هدف را بسیار آسان و البته امکان پذیر نموده است.

اولین گزینه ی ارائه شده از جانب شرکت مذکور شامل یک هارد دیسک بسیار نازک ۷ میلی متری می گردد که نام بسیار مناسب Seagate Seven برای آن برگزیده شده است. این شرکت تاکید دارد که محصول مورد بحث نازک ترین هارد دیسک قابل حملی است که تا کنون به بازار معرفی گشته و کاربران می توانند ۵۰۰ گیگابایت حافظه ی موجود بر روی آن را از طریق درگاه USB 3.0 مورد استفاده قرار دهند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Seagate-Seven.mp4"]

Seagate Seven به یقین با توجه به ابعاد، شکل ظاهری و البته ضخامتش جای چندانی را در جیب یا کیفتان نخواهد گرفت و تا انتهای این ماه قادر خواهید بود آن را در ازای پرداخت ۱۰۰ دلار تهیه نمایید.

Seagate

به دنبال یک گزینه ی وایرلس برای نقل و انتقال فایل ها هستید؟ کمپانی سی گیت گزینه ای دیگر با عنوان Seagate Wireless را معرفی نموده که در اصل یک هارد دیسک قابل حمل ۵۰۰ گیگابایتی است و می تواند با ابزارهای موبایل به راحتی ارتباط برقرار نماید.

نکته در اینجاست که هارد مورد بحث نیازمند اتصال به یک شبکه وایرلس نیست و می تواند شبکه ی بی سیم خودش را ایجاد نموده تا سایر ابزارها و گجت ها به آن متصل گردند و علاوه بر این کاربران قادر خواهند بود فایل های موجود در آن را از طریق اپلیکیشن Seagate Media که برای پلتفرمهای iOS، اندروید، کیندل و ویندوز ۸ ارائه گشته مدیریت نمایند.

همچنین می توان فایل های چند رسانه ای موجود بر روی Seagate Wireless را از طریق Airplay، کروم کست و... بر روی تلویزیون های مختلف به نمایش درآورد. این محصول در ۵ رنگ متنوع و با قیمت ۱۳۰ دلار از ماه فوریه در اختیار کاربران قرار می گیرد.

seagatepersonalcloud-800x179

سیگیت برای خانواده ها، که فایل های دیجیتالی مشترکی بسیاری می توانند داشته باشند و همینطور افرای که تمایل دارند از راه حل های مبتنی بر ذخیره سازی ابری استفاده نمایند نیز راه حلی را ارئه کرده، که از آن با عنوان Personal Cloud یاد می کند.

این راه حل در اصل گزینه ای است که قصد دارد جایگزین سرورهای کلاود تجاری گردد و یا آلترناتیوی را در این رابطه به کاربران خانگی ارائه نماید. Personal Cloud استفاده کنندگان را قادر می سازد تا نسخه های پشتیبانی از فایل های کامپیوترشان را (از طریق اپلیکیشن Mobile Backup) تهیه و آنها را به صورت ایمن بر روی یک هارد درایو ویژه که در خانه یا محل امنی از نظر آنها قرار دارد ذحیره سازی نمایند، این هارد در اصل نقش سرورهای کلاود معمول را ایفا می کند.

seagate3

اطلاعات ذخیره سازی شده دقیقاً همانند سرویس های ابری به راحتی در هر محلی در اختیار کاربر قرار خواهند داشت و وی می تواند آنها را از طریق اپلیکیشن Seagate Media مدیریت نماید. علاوه بر این امکان استریم کردن مستقیم فایل های ذخیره سازی شده چند رسانه ای با کیفیت Full HD نیز در نظر گرفته شده است.

ابزار مورد بحث می تواند به همراهی هر ابزاری که توسط اپلیکیشن Seagate Media مورد پشتیبانی قرار می گیرد از جمله تلویزیون های هوشمند تولیدی سامسونگ و ال جی، کنسولهای بازی، پخش کننده های چند رسانه ای، اپل تی وی و... مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این Personal Cloud می تواند از فایل هایی که میزبانیشان را می کند، یک نسخه ی پشتیبان دوم نیز بر روی سرویس های کلاود رایج مانند دراپ باکس، گوگل درایو و... تهیه نماید.

Personal Cloud از ماه ژانویه وارد بازار می شود و ظرفیت های مختلفی مانند ۳، ۴ و ۵ ترابایت خواهد داشت. مدل پایه ی این محصول با قیمتی معادل ۱۶۹ دلار عرضه می گردد و همزمان با تاریخ ذکر شده نسخه ی دیگری از آن با عنوان Personal Cloud two-bay با ظرفیت های ۴، ۶ و ۸ ترابایت نیز ارائه خواهد گشت.

Digiato-03---1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • حامد لند
    حامد لند | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    خیلی خوبه مخصوصا اون محصول آخر کلودش و اون یکی وایرلسه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی