این پاورپک، آیفون ۶ شما را در مدت ۱۵ دقیقه شارژ می کند
با اینکه باتری آیفون ۶، مدت زمان مناسبی شما را یاری می کند اما همواه مواقعی اضطراری پیش می آید که با کمبود شارژ مواجه بوده و زمان زیادی برای تجدید قوا در اختیار ندارید. ...
با اینکه باتری آیفون ۶، مدت زمان مناسبی شما را یاری می کند اما همواه مواقعی اضطراری پیش می آید که با کمبود شارژ مواجه بوده و زمان زیادی برای تجدید قوا در اختیار ندارید. خوشبختانه کمپانی iBattz برای این مشکل نیز چاره ای اندیشیده است.
کمپانی یاد شده می گوید این شارژر ۲۰ ولتی که از قدرتی ۲ آمپری بهره می گیرد، می توانید یک آیفون ۶ در مدت ۱۵ دقیقه به صورت کامل شارژ کند. اینطور تصور کنید: این زمان، حتی از مدت زمان یک قسمت سریال هایی مانند تئوری بیگ بنگ یا 30Rock نیز کم تر است. شارژر های معمولی اما، که معمولا ۵ ولتی بوده و قدرتی معادل ۱ آمپر دارند، مدت زمانی بیشتر از یک ساعت برای انجام این کار نیازمند اند.
در ادامه با دیجیاتو باشید.
این شارژر منحصر به فرد، در دو ظرفیت ۵۶۰۰ و ۱۱۲۰۰ میلی آمپر به بازار عرضه خواهد شد اما متاسفانه فعلا، اطلاعاتی درباره قیمت آن در دسترس نیست.
در ادامه می توانید تصاویر بیشتری را از این شارژر قابل حمل مشاهده کنید.

دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




20 ولت که همشیره ی باتری را مینماید :/
جالبه
خود اپل از این فناوری ها تو گوشیش نداره
اینا میخوان جبران کنن
باطري داغون نميشه ؟
هه...ننوشته چند بار شارژ میکند؟
چون دیگه بعد دوبار ظارژ باتری گوشی رو باید بندازی دور
کاش یه توضیحی در مورد عملکردش مینوشتین!!!
چطور همچی چیزی میشه؟؟؟
گوشی داغون نمیشه باتریش؟
"مدت زمان مناسبی شما را یاری می کند" ما که ندیدیم پدرمون دراومده
دو آمپر ؟!؟!
20 ولت ؟!؟
خ.ب اونوقت باطری گوشی رو به فنا نمیده ؟
ایول عالیه / یه کاوری برای 5 و 5s وجود داره که می زارید موبایل رو توش بعد شارژ می کنه ، فکر کنم پارسال توی ces معرفی شد و اینجا خیلی معروف شده ، همه یکی دارن نه همه اکثرن / اگر برای micro USB هم بزنه عالی می شه
من يه پاور بانك دارم ٦٠٠٠ ميلي آمپر خيلي وسيله كاربرديه! به خصوص تو مسافرت
من خودم یه جیبی نوکیا دارم / چیزی که اینو متمایز کرده ، سزیع شارژ کردنشه
دیوان تو همه چی تو بساطت پیدا میشه پاور بانک نوکیا حتما باکیفیت نه ؟
گوشه نداره. عوضش کن..