ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو دسکتاپ B50 و مجهز به دوربین سه بعدی RealSense از اینتل را معرفی کرد

لنوو امروز حجم انبوهی از ابزارهای مختلف را در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرد که شامل انواع مختلفی از تبلت ها، ساعت هوشمند و لپ تاپ ها می شدند. لیست این محصولات جدید هنوز هم ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۰۱:۱۶

لنوو امروز حجم انبوهی از ابزارهای مختلف را در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرد که شامل انواع مختلفی از تبلت ها، ساعت هوشمند و لپ تاپ ها می شدند. لیست این محصولات جدید هنوز هم در حال کامل تر شدن است و این کمپانی لحظاتی پیش دسکتاپ های جدیدش را رونمایی کرد.

سه مدل دسکتاپ جدید از لنوو معرفی شده اند که البته در میان آنها مدل جدید B50 که در اصل یک کامپیوتر All-in-One‌ با نمایشگر ۲۳.۸ اینچی است از همه جذابیت بیشتری دارد، زیرا به دوربین سه بعدی RealSense اینتل با قابلیت تشخیص حرکات مجهز شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

البته اینطور که به نظر می آید در طول نمایشگاه CES امسال گجت های بسیاری را مشاهده خواهید کرد که به دوربین های RealSense مجهز شده اند و این ابزار در تبلت ها، لپ تاپ ها و دسکتاپ های متعددی ارائه خواهد شد. ناگفته نماند بسته به فرم ظاهری محصولات رونمایی شده و نرم افزارهایی که در آنها پیاده سازی گشته ممکن است کاربرد و عملکرد دروبین های سه بعدی در هر گجت قدری تفاوت داشته باشد.

در کامپیوتر B50 لنوو کاربران فعلاً می توانند از دوربین سه بعدی ارائه شده برای برخی از بازی هایی که از پیش بر روی این کامپیوتر نصب شده اند استفاده ببرند. در درون این محصول All-in-One‌ هم نسل چهارم پردازنده های Core اینتل که در سال گذشته معرفی شدند به همراه نسل آینده پردازشگرهای گرافیکی NVIDIA (جزئیات این پردازشگرهای گرافیکی هنوز منتشر نشده است) قرار دارد.

نمایشگر کامپیوتر مورد بحث تکنولوژی خاص و فوق العاده ای را ندارد و می تواند تصاویر و ویدئوها را با رزلوشن ۱۰۸۰P به نمایش بگذارد. این صفحه نمایش از پانلی با تکنولوژی IPS بهره برده و زاویه دید خوبی را نیز ارائه می کند. B50 در ماه مارس با قیمت ۱۲۴۹ دلار به بازار خواهد آمد.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد لنوو سه مدل دسکتاپ جدید را معرفی نمود که دو مدل دیگر آنها جذابیت خاص و فوق العاده ای ندارند. یکی از آنها دارای نمایشگری ۲۱.۵ اینچی و دیگری نمایشگری ۲۳ اینچی دارد و پانل صفحه نمایش هر دوی آنها از نوع IPS و با رزلوشن ۱۰۸۰P است. در این دو محصول از پردازنده های Core اینتل که در سال گذشته معرفی شدند و پردازنده های گرافیکی قدیمی تر NVIDIA استفاده شده است.

این دو مدل نیز در ماه مارس و با قیمت ۴۲۹ و ۷۲۹ دلار عرضه خواهند شد و احتمالاً تا پیش از عرضه جزئیات فنی بیشتری در مورد آنها ارائه خواهد گردید.

lenovo-c40-1-1

lenovo-c40-2-1

lenovo-c40-3-1

lenovo-c40-4-1

lenovo-c40-5-1

lenovo-c40-6-1

lenovo-c50-1-1

lenovo-c50-2-1

lenovo-c50-3-1

lenovo-c50-4-1

lenovo-c50-5-1

 

Digiato-Banner-CES

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • یک دوصت
    یک دوصت | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    کسی که حرف خودش رو قبول نداشته باشه و به حرف خودش لایک نده انتظار داره بقیه بهش لایک بدن من اول خودم خودم رو لایک میکنم تابگم خودم حرف خودم رو قبول دارم.

  • Enasiri
    Enasiri | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    ای کاش پایش خوشگل تر بود.هر چند زیبایی به فرد بستگی داره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی