ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مرور سریع و ایمن صفحات اینترنتی با مرورگر Mercury

مرورگرهای بسیاری برای مرور صفحات اینترنتی در موبایل هستند که می توانید به سراغشان بروید، اما در میان آن ها تنها تعداد انگشت شماری را خواهید یافت که از لحاظ امکانات مرورگر کاملی محسوب شوند. مرورگر Mercury ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۵

مرورگرهای بسیاری برای مرور صفحات اینترنتی در موبایل هستند که می توانید به سراغشان بروید، اما در میان آن ها تنها تعداد انگشت شماری را خواهید یافت که از لحاظ امکانات مرورگر کاملی محسوب شوند. مرورگر Mercury که قبلا با عرضه برای سیستم عامل iOS امتحانش را به خوبی پس داده بود، برای کاربران اندروید نیز عرضه شد تا وارد عرصه رقابت مرورگرهای قدرتمندی همچون گوگل کروم شود.

اما مرکوری تا چه حد می تواند در میان سایر اپلیکیشن های مرورگر حرفی برای گفتن داشته باشد؟ در ادامه مطلب به پاسخ این سوال خواهیم رسید.

با دیجیاتو همراه باشید. 

امکانات Mercury کامل و بی نظیرند و تقریبا هر کاری که از یک مرورگر انتظارش را داشته باشید را برایتان انجام خواهد داد. مرکوری صفحات اینترنتی را با سرعت بسیار مطلوبی برایتان باز می کند و برای این که به وبسایت های مورد علاقه تان سریع تر دسترسی داشته باشید، قادرید آنها را در منوی Speed Dial هایتان قرار دهید. با ذخیره هر صفحه در منوی Reading List نیز می توانید وقتی که آفلاین هستید به مرور صفحات اینترنتی با تمام جزئیات بپردازید.

2

مرکوری به طور کامل از فلش پشتیبانی می کند، بنابراین در مشاهده ویدئو در وبسایت های مختلف مشکلی نخواهید داشت. پلاگین های این مرور نیز از نقاط قوت آن محسوب می گردند. از جمله این پلاگین ها می توان به گوگل ترنسلیت، دراپ باکس، گوگل درایو و Ad Block اشاره کرد که شاید مورد آخر مهم ترین آنها محسوب شود.

با فعالسازی Private Mode می شود بدون برجای گذاشتن هیچ گونه اثری در کوکی ها و History به مرور مخفی صفحات اینترنتی پرداخت. از گوگل به عنوان موتور جستجوی پیش فرض خود خسته شده اید؟ نگران نباشید. بیش از بیست موتور جستجوی دیگر در اپلیکیشن وجود دارد که قادرید آنها را در تب اعلان ها قرار داده و واژگان خود را به صورت دستی یا با فرمان صوتی در فیلد جستجو وارد کنید.

با مرورگر مرکوری از یک فایل منیجر داخلی نیز بهره مند می شوید که قابلیت همگام شدن با فضاهای ابری را داراست. کلیه بوکمارک های شما هم چه در این مرورگر و چه در مرورگرهای دیگر مثل کروم و فایرفاکس با استفاده از همین قابلیت همگام سازی قابل تبادل بین یکدیگر هستند.

3

از دیگر امکانات مهم این اپلیکیشن نیز می توان به وجود تم های بسیار زیبا برای شخصی سازی رابط کاربری، حالت Gallery Mode برای مشاهده کلیه تصاویر موجود در یک وبسایت در یک صفحه، پشتیبانی از فرمان های حرکتی برای سهولت کار در اپلیکیشن، تنظیمات روشنایی صفحه برای کار در شرایط نوری مختلف و همچنین امکان تعیین یک رمز عبور برای جلوگیری از دسترسی افراد دیگر به محتوای درون مرورگر می باشند.

با توجه به امکاناتی که گفته شد، پاسخ سوالی را که در مقدمه مطلب مطرح کردیم را به شما می سپاریم. مرکوری برای سیستم های عامل iOS و اندروید به صورت رایگان در دسترس است.

Mercury Browser

Mercury Browser

سازنده: iLegendSoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 71.6 / 13.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی