ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل دوم از اسکیت بورد الکتریکی ZBoard معرفی شد

در سال ۲۰۱۲ دو دانشجو پروژه ای به نام ZBoard را در کیک ستارتر پایه ریزی کردند تا اسکیت بوردی با موتور الکتریکی بسازند. این پروژه به نتیجه رسید و آن ها توانستند نتیجه کارشان ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۲۱:۱۰

در سال ۲۰۱۲ دو دانشجو پروژه ای به نام ZBoard را در کیک ستارتر پایه ریزی کردند تا اسکیت بوردی با موتور الکتریکی بسازند. این پروژه به نتیجه رسید و آن ها توانستند نتیجه کارشان را به سرمایه گذاران عمومی در ۵۰ ایالت آمریکا برسانند.

اما امروز شرکت آنها پروژه جدیدی را اینبار در سایت کراود فاندینگ ِ‌Indiegogo پایه ریزی کرده تا برای ZBorad 2 سرمایه جذب کنند. نسل جدید از زی‌بورد، قرار است در دو مدل ۹۹۹ دلاری با نام Blue و مدل گرانتر ۱۱۹۹ دلاری با نام Pearl ساخته و عرضه شود.

در ادامه با دیجیاتو باشید تا جزئیات بیشتری را مطالعه کنید و تصاویر بیشتری از آن را نیز ببینید.

نسخه هایی اولیه از این دو مدل تازه از ZBoard 2 در CES نیز به نمایش در آمده و یکی از اعضای سایت ورج، نسخه Blue از آن را آزمایش کرده است.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Zboard-2-Electric-Skateboard-Hands-on-Ces-2015.mp4"]

طراحی در ZBoard 2 نسبت به مدل پیشین بهبودهای چشمگیری یافته و همچنین وزن و سرعت آن نیز بسیار بهتر شده است. با استفاده از این اسکیت بورد می توانید بدون نیاز به پا زدن -و با توان موتور الکتریکی آن- سرعت بگیرید.

EN06.0

هر دو مدل ZBoard 2 نسبت به نسخه اصلی ZBoard سبک تر، سریع تر و بهتر شده اند. مدل Blue یک اسکیت بورد ۸ کیلوگرمی است که در مقایسه با نسخه های پیشین بین ۴ تا ۸ کیلوگرم سبکتر شده است. همچنین می توان تا ۲۵ کیلومتر را با یک بار شارژ با آن پیمود. در نسخه Pearl وزن به ۹ کیلوگرم رسیده است که باز هم به مراتب از مدل های پیشین کمتر است. اما دلیل وزن بیشتر در مقایسه با Blue باتری بزرگتر آن است که اجازه میدهد با هر بار شارژ بتوان تا حدود ۴۰ کیلومتر را با آن پیمود. سرعت هر دو مدل نیز تا ۲۰ مایل بر ساعت (۳۲ کیلومتر بر ساعت) می رسد.

EN02.0

یکی از مهمترین مشکلات نسخه اولیه ZBoard عدم نمایش وضعیت باتری بود که این مساله در نسخه های جدید رفع شده است. در ZBoard 2 میزان باقیمانده از باتری با LED نمایش داده می شود. همچنین محل شارژ باتری نیز جابجا شده تا روال زیر شارژ گذاشتن باتری ZBoard 2 ها ساده تر از نسل قدیمی شان باشد.

EN18.0 EN16.0 EN13.0 EN12.0 EN04.0 EN06.0 EN07.0 EN08.0 EN09.0 EN10.0 EN11.0 EN03.0 EN01.0

 

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    واقعا دیگه زیادی گرونه

  • erftiamat
    erftiamat | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    حیف شهر ما همش سربالایی سرپایینیه ..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی