ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
ویجیاتو - بازی

استیم و والو با دستی پر به GDC خواهند آمد

استیم ماشین مدت هاست که از رادار ما خارج شده و خبری از آن نیست اما Valve وعده داده که در GDC یا کنفرانس بازی سازان امسال اخبار نهایی مربوط به این سیستم و کنترلرش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

استیم ماشین مدت هاست که از رادار ما خارج شده و خبری از آن نیست اما Valve وعده داده که در GDC یا کنفرانس بازی سازان امسال اخبار نهایی مربوط به این سیستم و کنترلرش را منتشر کند.

Kevin Wasielewski، مدیرعامل شرکت Origin PC (که البته نباید آن را با سیستم توزیع بازی شرکت الکترونیک آرتز، Origin اشتباه گرفت)، می گوید ایده استیم ماشین تقریبا مرده است و دیگر نباید منتظر اتفاق خاصی پیرامون پی سی های اتاق نشیمن بود. گیم اینفورمر از Valve می پرسد که آیا استیم ماشین مرده است؟ سخنگوی این شرکت بدون ذره ای تردید پاسخ می دهد: خیر.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

والو اخیرا اعلام کرده که در GDC حضور خواهد داشت: "ما روی حضوری بسیار بزرگ در GDC امسال برنامه ریزی کرده ایم و استیم ماشین را در خط مقدم و مرکز [توجه] قرار خواهیم داد. بنابراین Steam Developer Days امسال برگزار نمی شود ولی قطعا به این فکر خواهیم کرد که آن را در آینده دوباره انجام دهیم."

امسال، Steam Developer Days برگزار نخواهد شد و تمام اخبار در کنفرانس بازی سازان 2015 اعلام می شود. سال گذشته، در این همایش اختصاصی استیم، شرکت Valve از Steam VR پرده برداشت و اطلاعاتی در ارتباط با استیم ماشین منتشر کرد.

Dev Days فقط مخصوص تولیدکنندگان و سازندگان بازی بود اما می توانید با مراجعه به وبسایت steamdevdays.com اطلاعات بیشتری به دست آورید و ویدیوهای مراسم سال گذشته را تماشا کنید.

GDC امسال از تاریخ 2 تا 6 ماه مارس برابر با 11 تا 15 اسفند در سان فرانسیسکو آمریکا برگزار می شود. گفته شده که شمایل نهایی کنترلر استیم بالاخره در این نمایشگاه نمایش داده می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • Rasool Entertainment
    Rasool Entertainment | ۱۹ دی ۱۳۹۳

    بیا.
    دوباره یه کامنت دادم تایید نشد. عق
    نوبرین واقعا

  • Rasool Entertainment
    Rasool Entertainment | ۱۹ دی ۱۳۹۳

    ما میگفتیم زومیت بچه بازیه. نگو اینجا هم همین خبرا هست.
    جالبه که من توی اون پست IE سه تا کامنت دادم ولی هیچ کدوم تایید نشدن. هیچ چیز بدی هم نداشتن. یه ذره تند هستن ولی توهین به کسی یا چیزی نبوده.
    ولی این بحث ها فرت و فرت تایید میشن.
    نه الان این عدالته آخه؟
    خیلی سیستم نظردهیتون بده.
    شما که فقط تنظیم کردی که کامنت های طولانی منتظر تایید باشن، خب یکی میاد توی یه خط صدتا فحش میده ولی ثبت میشه (البته فکر کنم یه الگوریتم سانسوری هم داشته باشین اگه کسی حرف های فیلتر شده ای بزنه)
    ولی در کل خیلی سیستم نظردهی ناجوره.
    شایدم فقط با من مشکل دارین که کامنتام ثبت نمیشه. خدا عالمه

  • YaYa
    YaYa | ۱۹ دی ۱۳۹۳

    دیگه گندشو دراوردین نون خورای مایکی و اپل .... اصلا تمام مایکی و اپل نابود شه ..به شما چه نفعی میرسه ......به خاطر یه مرورگر جد وآباد همو درآوردین ....من خودم با اینکه از مایکی خوشم میاد ولی از کروم تو ویندوز استفاده میکنم ...تمام شرکت ها به وجود اومدن که به ما خدمت کنند وقتی میبینم یه شرکت محصول بهتری رو داره همونو انتخاب میکنم ...تعصب رو یه برند کاملا غلطه ...اون شرکتا فقط به فکر جیب خودشونن ...شما دوتای ساده رو گیر آوردن ...

  • فرشاد
    فرشاد | ۱۹ دی ۱۳۹۳

    من تنها علت منفی دادنم مناسب نبودن این رفتار در سایت شما یک بحث رو تو سه تا پست کشیدین و تمام نظرات رو تحت الشعاع قرار دادین این رفتار مناسب این سایت نیست همین وگرنه ...

  • مهردادششم
    مهردادششم | ۱۹ دی ۱۳۹۳

    بابا این بچه بازی ها چیه که تو مطالب قبلی راه انداختید و دائم به هم میپرید ، اون هم به خاطر یه مرورگر ،

    • Divan Greedy
      Divan Greedy | ۱۹ دی ۱۳۹۳

      من همین جا از شما و بقیه دوستان و نویسنده ها که مجبور شدن صحبت های نه چندان زیبا ما رو توی این چند تا پست تحمل کنن ، معذرت خواهی می کنم و مطمئنن بعد از این با دوستانی که جنبه بحث رو ندارن بحث نخواهم کرد ، از kamyab هم بابت کامنت این مطلب که به اپل ربطش دادم ، معذرت خواهی می کنم

      • راشيست
        راشيست | ۱۹ دی ۱۳۹۳

        یک سوال عیر مرتبط چند وقتیه ذهنمو مشغول کرده

      • رضا
        رضا | ۱۹ دی ۱۳۹۳

        خیلی دوست دارم بدونم اسم بیماریت چیه. باید چیز جالبی باشه. درمانش هم احتمالن کار آسونی نخواهد بود.

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۱۹ دی ۱۳۹۳

    اینم جواب اش به کامنت پست قبلی برای من:
    "میر پارسا / گوش دراز CNN نه CNEt"
    اینم حد و اندازه یه انسان!
    کم اورده و دیده مهمل بافی فایده نده فحاشی شروع شد!
    ---
    اشکال نداره دیوان گردی جون!
    شما اب رو بریز اونجا که میسوزه!

    • Divan Greedy
      Divan Greedy | ۱۹ دی ۱۳۹۳

      حرف اخر / عزیز زدی جاده خاکی ، اون که همیشه توهین می کنه شمایی نه من ، توهین کردی جوابش رو هم بگیر ، بحث من هم با شما بیهوده است وقتم هم داره تلف می شه ، اره راست می گی جنابعالی منبعی که می گه سافاری قابل نصب روی ویندوز نیست خیلی معتبر تر از neowin / دیگه حوصله بحث رو اصلن ندارم حالا هر چی دوست داری اسم منو مسخره کن ، توهین کن ، لینک بزار واسم مهم نیست ، من صحبت هامو با منبع neowin تموم کردم ، حالا هر چی می خواهد دل تنگت بگو

      • امیر پارسا
        امیر پارسا | ۱۹ دی ۱۳۹۳

        گفتم که قبلا دیوان گردی
        مهم فقط نشون دادن حد حماقت شما بود و بس
        اماری که دادی نشون دادیم چرا غلطه
        صحیح اش رو گفتیم
        نت اپلیکیشن رو معلوم شد نمیفهمی چیه
        شخصیت و خانواده ات رو شناختن
        میزان ادب ات معلوم شد
        اخرش هم به یه امار از پایه غلط استناد میکنی که کمی از سوزش ات کم بشه
        پس برو به همراه سوزش ات و در افق محو شو!

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۱۹ دی ۱۳۹۳

    اینم جواب اش به کامنت پست قبلی برای من:
    "میر پارسا / گوش دراز CNN نه CNEt"
    اینم حد و اندازه یه انسان!
    کم اورده و دیده مهمل بافی فایده نده فحاشی شروع شد!

  • kamyab98
    kamyab98 | ۱۹ دی ۱۳۹۳

    دوستان شرمنده به خاطر کامنت بی ربط فقط دو تا چیز دیگه بگم
    ---
    تحقیقاتی که تو سال ۲۰۱۱ انجام شده نشون میده افرادی که از IE استفاده میکنن به طور میانگین ضریب هوشی پایینتری از بقیه دارند/
    http://en.wikipedia.org/wiki/Intelligence_Quotient_%28IQ%29_and_Browser_Usage
    محبوبیت IE رو میشه فقط با یه سرچ کردن تو گوگل فهمید
    browser meme

    • Divan Greedy
      Divan Greedy | ۱۹ دی ۱۳۹۳

      این مطلب رو هم نارنجی گذاشت ، اما بعدش با یه اپدیت مطلب رو بروز رسانی کرد و گفت اشتباهه ، البته ربطی به موضوع نداشت این مطلب شما ، منم واقعن از منابع اهل بوق شما خسته شدم، شما احیانن توی سال های 2011 و 2012 زندگی نمی کنی ، هر وقت شما منابع جدید گذاشتی ، هر وقت دوستت فرق بین CNN و CNET رو فهمید ، هر وقت دوستت متوجه شد منبعی که داخلش می گه سافاری قابل نصب روی ویندوز نیست معتبر نیست ، بیایید بحث کنیم

      • امیر پارسا
        امیر پارسا | ۱۹ دی ۱۳۹۳

        تو هم هروقت اب رو ریختی اونجات که داره بد جور میسوزه بیا بحث کن
        مهم نشون داده حد حما قت شما و نوع خانواد ه تون برای دیگران بود!
        مهم این بود که بدونیم کجا و در چه شرایطی بزرگ شدی و چیا شنیدی!
        دیــــــــــــوان گــــــــــــردی!

        • Divan Greedy
          Divan Greedy | ۱۹ دی ۱۳۹۳

          همین دو کلمه اخر ، سطح شعور شما رو تو این مدت نشون داده /

    • Divan Greedy
      Divan Greedy | ۱۹ دی ۱۳۹۳

      حالا واقعن یه سوال پیش اومده برای من / اپل دقیقن چه مقدار پول به شما و امیر پارسا می ده تا بیایید با منابع 2012 بیایید اینجا بحث کنید ، خواهشن انکار نکنید که همه می دونن شما و امیر پارسا جزو چاکران همیشگی اپل هستید

      • kamyab98
        kamyab98 | ۱۹ دی ۱۳۹۳

        به نظرم اگه قرار باشه کسی به کسی پول بده ماکروسافت به تو پول میده که تاحالا یه بار هم نشده بدشو بگی بعدم من هیچوقت از سافاری دفاع نکردم ازش هم خوشم نمیاد بعدشم این بحث بروزر ها تا سال ۲۰۱۲ جریان داشت با ورود تبلت ها دیگه طراحان وب معذلی به نام IE نداشتند. خوشحال میشم تو بحثی که تخصصی تو اون ندارید نظر ندید هروقت بحث بازی و انحصاری های ماکروسافت یا تعریف کردن از ماکروسافت بود شما نظر بدید /بحث برنامه نویسی یا طراحی وب بود من نظر میدم
        موفق باشید

        • Divan Greedy
          Divan Greedy | ۱۹ دی ۱۳۹۳

          عزیز من بارها از کمپانی های دیگه نظیر خود اپل و نکسوس استفاده کردم دلیل این صحبت شما رو متوجه نمی شم / در ضمن محض اطلاعاتت مطلب راجب به میزان استفاده بود که شما اومدی خودتو با دو تا منبع سال 2012 قاطی بحث کردی ، در ضمن محض اطلاعت این لینکی که قرار دادی ربطی به طراحی وب نداره / این قدر مرد بودم که بگم در مورد طراحی وب چیز زیادی نمی دونم ، اما مطلب اصلی هیچ ربطی به طراحی و ... نداشت و یا این لینکی که شما گذاشتید به کلی ادم توهین کردید نداشت

          • kamyab98
            kamyab98 | ۱۹ دی ۱۳۹۳

            اون دو تا لینک این پستو فقط واسه فان گذاشتم از همه کسانی که بهشون برخورد عذرمیخوام
            ولی اینکه بگیم IE بروزر خوبیه دقیقا به طراح وب ربط داره/
            البته منکرش نیستم که تو ۱۰ و ۱۱ ۷۰ ۸۰ ٪ مشکلاتش حل شده ولی هنوز خیلی مشکل داره بعدشم قابلیت های کروم و فایرفاکس مثل نصب پلاگاین و بخش دولوپر نداره

    • Divan Greedy
      Divan Greedy | ۱۹ دی ۱۳۹۳

      در ضمن من عادت کردم که مردم منو طرفدار یه شرکت بخونن ، چون حرفی برخلاف حرفشون زدم / یه بار طرفداری سامسونگ، یه بار ایرانسل ، یه بار شیامی و ....

      • kamyab98
        kamyab98 | ۱۹ دی ۱۳۹۳

        شرمنده اگه توهینی به شما کردم
        من خودم با خیلی از نظرات شما موافقم ولی تو بعضی جاها نه
        حالا امیدوارم از این بحث هر دو چیزی یاد گرفته باشیم

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۱۹ دی ۱۳۹۳

    اینم توضیح درباره نوع سیستم امار گیری وب سایت نت اپلیکیشن که دیوان گردی فقط امارش رو قبول داره
    یکی براش ترجمه کنه
    Net Applications bases its usage share on statistics from 40,000 websites having around 160 million unique visitors per month. The mean site has 1300 unique visitors per day.

    ادامه..

    • امیر پارسا
      امیر پارسا | ۱۹ دی ۱۳۹۳

      On 1 August 2009, Net Applications began weighting its raw data based on the number of internet users in the countries concerned, using data from the CIA ; the changes were applied retroactively to older data, starting with November 2007.[17] Quarterly data prior to Q1 2008, is reported with a different methodology compared to quarterly data starting with Q1 2008, so combining these data sets and/or using them as the basis for identifying historical trends could result in flawed information.
      حالا این سیستم رو با استیت کنتور مقایسه کنید براساس کلیک از امار 3میلیون سایت!

    • امیر پارسا
      امیر پارسا | ۱۹ دی ۱۳۹۳

      On 1 August 2009, Net Applications began weighting its raw data based on the number of internet users in the countries concerned, using data from the CIA ; the changes were applied retroactively to older data, starting with November 2007.[17] Quarterly data prior to Q1 2008, is reported with a different methodology compared to quarterly data starting with Q1 2008, so combining these data sets and/or using them as the basis for identifying historical trends could result in flawed information.

      • امیر پارسا
        امیر پارسا | ۱۹ دی ۱۳۹۳

        حالا این سیستم رو با استیت کنتور مقایسه کنید براساس کلیک از امار 3میلیون سایت!
        کدوم معتبرتره؟!
        --
        متاسفانه مهملگویی جزوی از شخصیت دیوان گردی شده!
        الان میاد میگه امار قبول نداره چون IE باطری کمتری مصرف میکنه!LOL
        حما قت واقعا حد و مرزی نداره!

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۱۹ دی ۱۳۹۳

    دوستان از پست فرار میکنن!
    دوتا کامنت اخر من
    -
    اقای فرشاد@
    که بدلیل جواب نداشتن فقط منفی میدی!
    شما که ۳میلیون سایت امار گیری استیت کنتور رو قبول نداشتی توی ویکی پدیا
    http://en.wikipedia.org/wiki/Usage_share_of_web_browsers
    درباره این وب سایتNet Applications که دیوان گردی سنگ اش رو به سینه میزنه نوشته
    Net Applications bases its usage share on statistics from 40,000 websites having around 160 million unique visitors per month. The mean site has 1300 unique visitors per day.
    40هزار تا!

    • امیر پارسا
      امیر پارسا | ۱۹ دی ۱۳۹۳

      آقای فرشاد چی شد جواب؟!
      فقط با بغض منفی میدی؟!:)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی