ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Evernote Scannable، تلفن هوشمندتان را به یک اسکنر حرفه ای تبدیل کنید

مطمئنا همگی با اپلیکیشن Evernote و امکانات فوق العاده آن برای ثبت یادداشت ها، اولویت بندی کارها و اشتراک گذاری محتوا در فضای ابری آشنایی دارید. تیم سازنده اورنوت در راستای اهدافش به منظور تبدیل اسناد کاغذی به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

مطمئنا همگی با اپلیکیشن Evernote و امکانات فوق العاده آن برای ثبت یادداشت ها، اولویت بندی کارها و اشتراک گذاری محتوا در فضای ابری آشنایی دارید.

تیم سازنده اورنوت در راستای اهدافش به منظور تبدیل اسناد کاغذی به دیجیتالی، به تازگی اپلیکیشنی تحت عنوان Scannable را برای سیستم عامل iOS عرضه کرده که آیفون یا آیپد شما را به یک اسکنر حرفه ای و هوشمند مبدل می کند.

در ادامه مطلب به امکانات Evernote Scannable خواهیم پرداخت. با دیجیاتو همراه باشید.

ثبت اسناد و مدارک با کمک این اپلیکیشن هوشمند، بسیار ساده تر از گذشته شده است. با ورود به Scannable، دوربین موبایل شما فعال می شود. حالا می توانید انواع اسناد کاغذی مثل چک های بانکی و قراردادهای تجاری، کارت های شناسایی، مطالب نوشته شده روی تخته وایت برد و ... را با یک کلیک ساده اسکن کنید.

اما تفاوت این اپلیکیشن با عکس معمولی که توسط دوربین می گیرید، در هوشمند بودن این تصویربرداری است. با نگه داشتن شاتر روی هر مدرک، اپلیکیشن به صورت خودکار لایه ای آبی رنگ را به دور کاغذ شما ایجاد کرده و پس از آنالیز گوشه ها، برش تکه های اضافی و تنظیم کادر، بهترین تصویر ممکن را برایتان خواهد گرفت.

screen322x572 (3)

خود اپلیکیشن نیز به طور کاملا هوشمند شفافیت، شدت تیرگی متن و نور تصویر گرفته شده را تنظیم کرده و حتی اگر از کاغذ در جهت صحیح برای خواندن عکس نگرفته باشید، پس از گرفته شدن عکس آن را برایتان در جهت درستش خواهد چرخاند. البته در صورت مواجهه با مشکل، در تنظیمات اپلیکیشن قادرید حالت هوشمند را به حالت دستی تغییر دهید.

یکی دیگر از قابلیت های جالب این اپلیکیشن، استفاده از داده های کارت های ویزیت است. هر وقت که کارت ویزیت فردی را با کمک Scannable اسکن می کنید، اپلیکیشن به صورت خودکار اطلاعات او را از وبسایت LinkedIn یافته و حالا می توانید با صرفه جویی در زمان، از محیط اپلیکیشن او را به فهرست مخاطبین خود اضافه کنید.

کلیه تصاویر اسکن شده را می توانید به حساب کاربری اورنوت یا ایمیل خود ارسال کرده یا به فضاهای ابری بفرستید. همچنین کلیه فایل های Scannable را می توانید به اسکنر 495 دلاری کمپانی اورنوت یعنی ScanSnap Evernote Edition ارسال کرده و در صورت لزوم از آنها پرینت کاغذی بگیرید. برای تجربه این اپلیکیشن نیازمند آیفون یا آیپدی دارای iOS 8 یا بالاتر هستید.

Evernote Scannable

Evernote Scannable

سازنده: Evernote قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 30.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی