ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: مغز ژله ای

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.


Hearthstone: Heroes of Warcraft

21

چند هفته پیش، در هفت سنگ، آخرین ساخته شرکت بلیزارد را به شما معرفی کردیم. عنوانی که در لیست 5 بازی برتر امسال بسیاری از رسانه ها، مجلات و وبسایت های بازی قرار گرفت. این عنوان اخیرا برای اندروید من منتشر شده و در حالی که بسیاری معتقدند تنها می توان روی تبلت های اندرویدی این بازی را اجرا کرد، در جریان باشید که راه های متعددی وجود دارد تا بتوانید Hearthstone: Heroes of Warcraft را روی تلفن های همراه خود اجرا نمایید.

Hearthstone: Heroes of Warcraft

Hearthstone: Heroes of Warcraft

سازنده: Blizzard Entertainment, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 627 مگابایت زبان:

FRAMED

screen322x572

سازندگان این بازی می گویند که یک پازل نوآر ساخته اند اما در کمتر فیلم یا بازی نوآری تا به این حد روی نور پردازی کلی و رنگ صورتی تاکید شده اما به هر حال، Framed بازی قابل توجه و جالبی است که اگر 4.99 دلار اضافه برای خرج کردن دارید، یک گزینه عالی و غیر قابل گذشت است. استفاده از دیگر المان های نوآر و تلفیق آن با مواردی که گفته شد، سبب شده که Framed یک نگاه جدیدی در زمینه بازی های کمیکی هم ایجاد نماید.

FRAMED

FRAMED

سازنده: Loveshack قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 235 مگابایت زبان:

Jelly Brain

Untitled

فوق العاده سرگرم کننده. تنها عبارتی که در ارتباط با این بازی می توان به کار برد همین است، فوق العاده سرگرم کننده. به محض اینکه بازی کردن را شروع کنید و در مرحله پیش بروید، بعید است بخواهید به این زودی ها رهایش کنید. رابط کاربری و گرافیکی Jelly Brain شباهت بسیاری به عناوین امروزی دارد و فوق العاده هم زیباست. در مجموع از بدو ورود به بازی، بی نهایت انگیزه برای انجام این بازی دارید.

Jelly Brain

Jelly Brain

سازنده: Big Mage Game Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 21 مگابایت زبان:

Oddworld: Stranger's Wrath

screen640x640

Oddworld یک عنوان قدیمی است که اخیرا بازسازی شده و برای پلتفرم های متعددی عرضه گشته است. در این میان نام اندروید و iOS هم به چشم می خورد که خبر خوبی برای گیمرهای موبایلی به حساب می آید. غرب وحشی نوین همیشه حس و حال جالبی را القا می کرده و در Oddworld: Stranger's Wrath یکی از اولین تلاش های خلاقانه در این زمینه را مشاهده می کنید. در ضمن مطمئن باشید 6 دلاری که می پردازید کاملا ارزش اش را خواهد داشت.

Oddworld: Stranger's Wrath

Oddworld: Stranger's Wrath

سازنده: Oddworld Inhabitants Inc قیمت: 5.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 720 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • حامد
    حامد | ۲۶ دی ۱۳۹۳

    Oddworld: Stranger’s منم اين بازي رو آيپد اير بازي كردم با اينكه دستگاهم خيلي قويه اما نميكشه با گرافيك آخرش بازي كنم لگ داره ولي بازم ميشه رو گرافيك آخر بازي كرد ، مطمنا آيپد اير ٢ همونطور كه تو يوتيوب ويديو گذاشتن به راحتي با حدكثر تنظيمات گرافيكي بازي ميكنه .

  • Chester
    Chester | ۲۶ دی ۱۳۹۳

    حتما بهتون پیشنهاد میکنم بازی Oddworld: Stranger’s Wrath رو بازی کنید.
    این بازی حدود 19 ساعت داستان و گیم پلی داره و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار هستش.
    این بازی از کنسول نسل هفتم برای موبایل های امروزی و تبلت ها پورت شده.
    روی اکثر موبایل های امروزی نمیشه حداکثر گرافیک این بازی رو دید و همراه با لگ های فروان هستش به غیر از 2 تبلت آیپد ایر 2 و نکسوس 9 .
    روی این 2 تبلت میتونید این بازی رو با نهایت گرافیک و روان بازی کنید.

  • Thinkdifferent
    Thinkdifferent | ۲۶ دی ۱۳۹۳

    اینو دانلود کنید ی بازی خلاقانه و فوق العاده در حد The Room!!!
    Shadowmatic by TRIADA Studio
    اینم در حد machinarium هست
    Machineers



    دوستان موافقید توی هفت سنگ هر هفته ی دونه توییک معرفی کنم یا نه؟

  • ali
    ali | ۲۶ دی ۱۳۹۳

    پیشنهاد میکنم بازی های
    Dungeon Hunter و Time Mysteries رو واسه ویندوز فون قرار بدین بازی های جالبی هستن!!

  • دانیال
    دانیال | ۲۶ دی ۱۳۹۳

    مرسی ویندوزفون ‎:|‎

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۲۶ دی ۱۳۹۳

    دیجی جون با سیستم نظرات جدیدت سایت رو بسیار جذاب و پر بار کردی!
    امروز 70درصد از کامنتا حال و احوال و سوال درباره رفوزه نشدن و چاکریم و مخلصیم بوده!
    صدافرین به شما

    • امیر پارسا
      امیر پارسا | ۲۶ دی ۱۳۹۳

      درباره بازی هم دیشب من بعد اخرین بازی با کنسول(کرش پی اس وان!) بعد از 10سال یا بیشتر با ps4 بازی کردم یکم
      اقا فوق العاده است این کنسول های جدید!
      دهنم وا موند از گرافیک!!!

    • Emiliano
      Emiliano | ۲۶ دی ۱۳۹۳

      باید سیستم کامنت خصوصی رو راه بندازه ،مگه بده احوال پرسی طرف دو هفته کامنت نذاشته ماهم نگران بودیم کجا رفته

      • Chester
        Chester | ۲۶ دی ۱۳۹۳

        دوست گرامی اینجا فروم یا چت گروهی نیست که احوال پرسی باشه.
        قسمت نظرات برای این هستش که نظرت رو بگی.
        خیلی همدیگرو دوست دارید ایمیل یا شماره همدیگرو بگیرید. اینطوری هم از احوال دوستاتون باخبر میشید. ;)

        • Emiliano
          Emiliano | ۲۶ دی ۱۳۹۳

          عجب !!!

  • Hossein Za
    Hossein Za | ۲۶ دی ۱۳۹۳

    ممنون آقای وفانژاد بابت این پست به نظرم FRAMED قشنگ باشه ببینم رایگانشو می تونم پیدا کنم....
    Jelly Brain هم بنظرم باید قشنگ باشه تو سیک بازی های پرش گاو باید باشه ولی حیف اندرویده بازم ممنون

    • فرشاد
      فرشاد | ۲۶ دی ۱۳۹۳

      حسین جان
      اون ایمیل دو مرحله بود اس ام اس نمیده ؟؟!!
      با عرض پوزش عوض کردم ایمیل رو این تک مرحله ای باعث زحمت دو باره به این میسندی

      • Hossein Za
        Hossein Za | ۲۶ دی ۱۳۹۳

        سِندیدَم.

        • فرشاد
          فرشاد | ۲۶ دی ۱۳۹۳

          اقا جواب رو سندیدم

          • فرشاد
            فرشاد | ۲۶ دی ۱۳۹۳

            داشی فقط کاش تو ایمیل میگفتی کجای IGI هستی فکنم هنوز وسطاشی
            ___
            من هنوز تو لیست دانم فک کن

  • کارگردان
    کارگردان | ۲۶ دی ۱۳۹۳

    اون بازی اولیه چرا اسکرین شات نداره؟؟؟
    بریم تو گوگل سرچش کنیم ببینیم چیه!!!

  • amir
    amir | ۲۶ دی ۱۳۹۳

    سلام دوستان . کسی می تونه من رو ساخت اپل ای دی کمک کنه؟؟

    • Mr e
      Mr e | ۲۶ دی ۱۳۹۳

      بري از گوگل سرچ كني پيدا ميكني:).

      • amir
        amir | ۲۶ دی ۱۳۹۳

        آخه همه روش ها از طریق کامپیوتر بود ولی من کامپیوتر ندارم :(

        • Mr e
          Mr e | ۲۶ دی ۱۳۹۳

          مراحلو بترتيب برو كشورو بزار رو امريكا ادرس خواست يه ادرس از گوگل پيدا كن بده:).

        • Thinkdifferent
          Thinkdifferent | ۲۶ دی ۱۳۹۳

          به ی روشی باید ip رو تغییر بدی بعد تو اپ استور بزن که یکی از برنامه های مجانی دانلود بشه گزینه creat apple id میاد و بقیه ماجرا...
          اگرم گزینه نیود از پایین صفحه اپ استور از یکی از گزینه ها استفاده کن

  • samb
    samb | ۲۶ دی ۱۳۹۳

    خب اگه بازی واسه وینفون معرفی نکردید تو تیتر مطلب بزنید وینفون نداره !
    که ما انقد با امید نیایم پایین ببینم وینفون داره یا نه

    • کارگردان
      کارگردان | ۲۶ دی ۱۳۹۳

      شما کاملا ناامید بیا...
      اگه هم بازی وینفون معرفس شده بود که سوپرایز میشی تازه هیجانشم بیشتره...
      اگه هم نشده بود که دیگه هیچ... (;

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی