ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا شیائومی بیشتر از هر شرکت دیگری مورد کپی برداری قرار گرفته است؟

نام شیائومی در روزهای گذشته در تیتر بسیاری از خبر ها آمد. این کمپانی تلفن همراه Mi Note Pro را معرفی نمود که در کنار استفاده از چیپست اسنپدراگون 810، از 4 گیگابایت رم هم بهره ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

نام شیائومی در روزهای گذشته در تیتر بسیاری از خبر ها آمد. این کمپانی تلفن همراه Mi Note Pro را معرفی نمود که در کنار استفاده از چیپست اسنپدراگون 810، از 4 گیگابایت رم هم بهره می برد. از سوی دیگر پرچمدار جدید شیائومی یعنی Mi Note هم رونمایی شد که از برادر بزرگتر خود اندکی ارزان تر بوده و البته از قدرت کمتری نیز بهره مند است.

حال که توجهات بسیاری به سوی این کمپانی نشانه رفته، موسس و مدیر شیائومی هم فرصت را غنیمت شمرده و لقبی مانند "رهبریت نوآوری جهانی" بر روی کمپانی خود گذاشته و خبر از ثبت صدها پتنت جدید برای شرکت خود در سال جاری نیز می دهد.

آقای Hugo Barra، یکی از کارمندان سابق گوگل که مدتی پیش به این کمپانی چینی مهاجرت کرد نیز دیروز در خصوص فعالیت های این شرکت مصاحبه ای انجام داده. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

حال نوبت به کارمند سابق گوگل، که اکنون در جایگاه نایب رئیس این کمپانی خدمت می کند رسیده تا از شیائومی بگوید. وی در تازه ترین اظهار نظر خود مدعی شده که :«شیائومی یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تلفن همراه در جهان بوده و وسعت کپی برداری هایی که از روی محصولات آن انجام شده، بسیار بزرگ است. حتی بزرگترین رقیب های ما، مانند اپل نیز این سطح از کپی برداری را از خود ندیده اند.»

او ادامه می دهد «ما کمپانی بسیار خلاقی هستیم و محصولات با اصالتی را به بازارها روانه کرده ایم و به همین دلیل، بیشتر از هر کمپانی چینی دیگری مورد کپی برداری واقع شده ایم.»

Hugo Barra در ادامه مصاحبه اش به این نکته نیز اشاره می کند که رسیدن محصولات این شرکت به بازارهای غربی به خصوص بازارهای رقابتی تری مانند اروپا و آمریکای شمالی چند سالی طول خواهد کشید. وی در پایان مصاحبه اش نیز از طرفداران این برند چینی در کشورهای غربی تقاضا کرد تا برای استفاده از تولیدات آن، اندکی صبر پیشه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • وحید
    وحید | ۲۷ دی ۱۳۹۳

    بزرگترین رقیب ما «اپل» ؟! :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی