ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با AZ Screen Recorder، از محیط اندروید آبنبات چوبی فیلمبرداری کنید

گاهی اوقات گرفتن اسکرین شات از صفحه نمایش، احتیاج ما را رفع نخواهد کرد. به طور مثال فرض کنید که بخواهید به شخصی از راه دور، کارکرد دقیق یک اپلیکیشن و یا تنظیمات به خصوصی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

گاهی اوقات گرفتن اسکرین شات از صفحه نمایش، احتیاج ما را رفع نخواهد کرد. به طور مثال فرض کنید که بخواهید به شخصی از راه دور، کارکرد دقیق یک اپلیکیشن و یا تنظیمات به خصوصی را آموزش دهید. در این گونه موارد، تهیه یک ویدئو از محیط سیستم عامل بهترین راه حل خواهد بود.

متأسفانه اپلیکیشن های فیلمبرداری از محیط اندروید کم تعدادند؛ تعداد انگشت شماری هم که در دسترس اند یا نیازمند روت شدن موبایل بوده و یا رایگان نیستند. برای اجرای اپلیکیشن AZ Screen Recorder، نه نیازی به روت کردن تلفن هوشمند خود داشته و نه ملزم به پرداخت هزینه هستید.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

اندروید آبنبات چوبی، تنها نسخه ای از اندروید است که از این ابزار کاربردی پشتیبانی می کند. بنابراین شاید الان آن را اپلیکیشنی کاربردی نبینید، اما مطمئنا در آینده ای نه چندان دور به آن نیاز خواهید داشت.

فیلمبرداری از محیط اندروید با کیفیت تمام HD تا وضوح تصویر پایین تر، امکان Pause کردن ویدئو، ضبط همزمان صدا از میکروفون، نمایش محل تماس انگشت با صفحه، امکان تنظیم تایمر و به اشتراک گذاری خروجی از امکاناتی است که با AZ Screen Recorder بدست خواهید آورد.

579

مهم ترین نکته در مورد این اپلیکیشن در کنار رایگان بودن و عدم نیاز به روت، نداشتن محدودیت زمانی برای فیلمبرداری و همچنین عدم اضافه کردن واترمارک به ویدئوی خروجی است. از این رو بهترین گزینه حال حاضر در اندروید، برای تهیه کلیپ های تبلیغاتی، آموزشی و ضبط گیم پلی بازی ها همین AZ Screen Recorder محسوب می گردد.

به نظر می رسد که این ابزار کاربردی، بیشترین محبوبیت را در میان توسعه دهندگان اپلیکیشن ها خواهد داشت. از این رو آن را در کنار کاربران عادی به تمامی برنامه نویسان سیستم عامل اندروید پیشنهاد می کنیم.

همچنین از شما دعوت می کنیم که برای اطلاع از چگونگی تصویربرداری در پلتفرم های دیگر، به مقاله ای که ماه گذشته در دیجیاتو منتشر کردیم مراجعه بفرمائید.

AZ Screen Recorder

AZ Screen Recorder

سازنده: Hecorat قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۷ آبان ۱۳۹۵

    ای بابا روت میخواد حیف اندرویدم 5 به بالا نیست که بدون نیاز به روت کردن استفاده کنم این اپ رو
    میخوام روت کنم گوشیمو ولی میترسم

  • دانیال دهقانی
    دانیال دهقانی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    بچه ها من این تو چه برنامه ای دانلود کنم

  • شایان
    شایان | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

    سلام این حجمش کمه جواب میده جای دانلودنداشت که......

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی