ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل مخابرات وعده داد: بهبود کیفیت اینترنت و پایان اختلالات موبایل

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: با تغییراتی که از سوی شرکت ارتباطات زیر ساخت و  اپراتورها در حال اجراست در آینده بسیار نزدیک کاربران شاهد تغییرات جدی و فاحش در کیفیت سرویس دهی اینترنت ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: با تغییراتی که از سوی شرکت ارتباطات زیر ساخت و  اپراتورها در حال اجراست در آینده بسیار نزدیک کاربران شاهد تغییرات جدی و فاحش در کیفیت سرویس دهی اینترنت خواهند بود.

کاظم ابراهیمی صدرآبادی درباره اختلالات چند ماهه موبایلی توضیح داد: هم اکنون وضعیت تلفن همراه نسبت به 2 ماه گذشته تفاوت بسیاری کرده و به مراتب بهتر شده است و مشکلات فعلی نیز با اجرای کامل شبکه 3G تا پایان امسال حل خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه شوید.

وی اظهار کرد: مشکلاتی که در ماه های گذشته برای شبکه تلفن همراه ایجاد شده به خاطر گذر از نسل 2 به 3 بوده و دلیل طولانی شدن این مهاجرت نیز محدودیت های زمانی است، زیرا مجبور هستیم به روز رسانی سایت ها را در نیمه شب اجرا نماییم که مردم کمتر از شبکه استفاده می کنند و شبکه نیز خلوت تر است.

مدیرعامل مخابرات ایران درباره تعرفه های مخابراتی افزود: اگر نرخ مکالمات تلفن ثابت ایران را با سایر کشورهای همجوار قیاس کنید به خوبی مشخص می شود که ما حداقل تعرفه ها را داریم و از آنجا که ملزم به توسعه شبکه هستیم و نمی توانیم از دولت وام بگیریم باید بودجه توسعه را از محل درآمدها تامین نماییم.

ابراهیمی تاکید کرد: با این وجود ما علاقه چندانی به افزایش تعرفه‌ ها نداریم و بحث مان بیشتر به تعدیل نرخ سرویس‌ ها مربوط می‌ شود، بر همین اساس بسته‌ های ترکیبی مختلفی پیشنهاد کرده ایم که ارائه آنها می‌ تواند هم برای مشترک و هم برای مخابرات مقرون به صرفه باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • میلاد
    میلاد | ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

    واقعا این قول ها و وعده ها خجالت آوره.
    مدیرعامل محترم مخابرات، ما توی مشهد به خاطر این که فیبر نوری هستیم بالاتر از دو مگ به ما نمیدن اینترنت و همونم ماشالا زیر یک مگ هست و مجبوریم بسوزیم و بسازیم! وقتی هم اعتراض می کنی میگن تجهیزاتش رو نداریم! امکانش نیست! این حرفا واقعا خجالت آوره! شما هروقت این مورد رو حل کردید اون موقع درسته! نه اینکه برید فیبر کنید کافوها رو بعد خون مردم رو تو شیشه کنید که به زور از سرویس های بی کیفیت شما استفاده کنند.
    متشکرم!

  • dep_rem
    dep_rem | ۱۴ بهمن ۱۳۹۳

    دیجیاتو جان لطفا بیشتر خبرهای و مقالات علمی و تخصصی که باب میل علاقه مندان تکنولوژی هست رو پوشش بده. باور کن روزی چند بار این گونه اخبار رو تو سایت های مختلف که کم هم نیستند رو می خونیم. به نظرم چیزی که نارنجی رومتمایز می کرد بیشتر مقالات تحلیلی بودش.

    "ما منتظر گیکی تر و تخصصی تر شدن دیجیاتو و با مقالات عالی و دلچسب هستیم"

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی