ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نت فلیکس: پلی استیشن 4 و اکس باکس وان جدید در راه است

بر اساس گزارشی که فوربس منتشر کرده، نت فلیکس پیش بینی نموده پاییز امسال شاهد عرضه مدل های جدیدی از پلی استیشن 4 و اکس باکس وان خواهیم بود که از قابلیت پخش تصاویر 4K ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

بر اساس گزارشی که فوربس منتشر کرده، نت فلیکس پیش بینی نموده پاییز امسال شاهد عرضه مدل های جدیدی از پلی استیشن 4 و اکس باکس وان خواهیم بود که از قابلیت پخش تصاویر 4K بهره می برند.

ماه گذشته در CES 2015، نیل هانت از نت فلیکس گفت که سونی وعده بازنگری در سخت افزار پلی استیشن 4 را داده، سخت افزاری که بتواند ویدیوهای 4K را پخش کند.

در ادامه مطلب این مسئله را با جزئیات بیشتری پیگیری خواهیم کرد. با دیجیاتو همراه باشید.

نویسنده این مقاله در وبسایت فوربس با نت فلیکس تماسی برقرار کرد تا اطلاعات بیشتری در این رابطه پیدا کند اما سخنگوی این کمپانی گفت، شرکت نت فلیکس در موقعیتی قرار ندارد که در مورد برنامه های کنونی سونی اظهار نظر قطعی داشته باشد.

بنابراین نوبت مایکروسافت و سونی می رسد تا نظر خود را در این رابطه اعلام نمایند. مایکروسافت در پاسخ به بازنگری سخت افزار اکس باکس وان اینگونه گفت: "ما متعهدیم که در زمینه ارائه سرگرمی و سرویس های مرتبط به اتاق نشیمن شما، پیش رو باشیم. فراتر از آن، در حال حاضر چیزی برای به اشتراک گذاری نداریم."

اما گویا سونی چیزی برای پنهان کردن ندارد و با خیالی آسوده پاسخ این سوال را می دهد: "پشتیبانی رزولوشن بالای 4K برای تصاویر و فیلم ها در دستور کار قرار دارد اما فعلا جزئیات بیشتری برای گفتن نداریم."

تقریبا 16 ماه از عرضه هر دو کنسول گذشته و هنوز هیچ کدام در مورد قابلیت اجرای تصاویر 4K صحبت نکرده اند. شوهی یوشیدا از سونی در ابتدای راه و پیش از عرضه پلی استیشن 4 وعده داده بود که این کنسول توانایی اجرای تصاویر با کیفیت 4K را دارد اما هنوز خبری نیست. باید دید این قابلیت با یک آپدیت به هر دو کنسول اضافه خواهد شد یا مدلی جدید از پلی استیشن 4 و اکس باکس وان به بازار معرفی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • حسین
    حسین | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    پلی استیشن 4 فقط پلی استیشن 4

  • حسین
    حسین | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    اگر نظر من را می خواهید پلی استیشن 4 خیلی بهتر است زیرا کنترلر فوق العاده پیش رفته ای دارد و همچنین مجهز به یک صفحه لمسی خازنی یا همان تاچ پد نوار نورانی LED وهمچنین مجهز به یک اسپیکر درونی و یک سیستم چرخشی که در دوربین مخصوص پلی استیشن 4 کاربرد دارد ولی از همه این امکانات بگزریم از نظر سخت افزاری خیلی بهتر از اکس باکس وان است زیرا پردازنده پلی استیشن 4 GDDR5 است در حالیکه پردازنده اکس باکس وان DDR3 است و همچنین پلی استیشن 4 طراحی منحصر به فردی نسبت به اکس باکس وان دارد ولی اکس باکس وان معایبی در ایران دارد زیرا اگر هر مشکل نرم افزاری و سخت افزاری پیش بیاید باید به دبی برای تعمیر فرستاده شود ولی پلی استیشن 4 همچین مشکلی را ندارد

  • حسین
    حسین | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من هنوز نخریدم وقتی رفتم تهران یه تحقیق حسابی میکنم بعد کنسول نسل 8 رو میخرم خیلی خوب میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی