ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تحلیلگر KGI: فروش آی پد، امسال 30 درصد کاهش می یابد

مینگ چی کو از موسسه تحقیقاتی KGI Securities که با اپل نیز در ارتباط است قبلا پیش بینی کرده بود که در سه ماهه چهارم سال 2014، فروش آی فون برابر با 73 میلیون دستگاه خواهد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

مینگ چی کو از موسسه تحقیقاتی KGI Securities که با اپل نیز در ارتباط است قبلا پیش بینی کرده بود که در سه ماهه چهارم سال 2014، فروش آی فون برابر با 73 میلیون دستگاه خواهد بود.

باید بگوییم که پیش بینی این تحلیلگر با واقعیت تفاوت چندانی نداشت چراکه طبق ادعای کمپانی سازنده، در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر سال 2014، در حدود 74.5 میلیون عدد از این تلفن هوشمند پرطرفدار از سراسر دنیا به فروش رفت.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حال، مینگ چی کو پیش بینی هایش را در مورد آی پد اعلام داشته و ظاهرا آنطور که او اعتقاد دارد، اوضاع برای تبلت اپل چندان هم خوب نخواهد بود.

مدت هاست که فروش این گجت به خاطر عرضه اسمارت فون هایی با نمایشگر بزرگ تر پایین آمده و نبود تقاضا برای بروز رسانی هایی مشابه به آنها که باعث بهبود فروش اسمارت فون ها می شوند، کو را بر آن داشته که کاهشی 30 درصدی را برای فروش این محصول در سال جدید پیش بینی نماید.

اگر حق با او باشد این میزان بالاترین افت فروش در تاریخ آی پد محسوب خواهد شد. این تحلیلگر پیش بینی کرده که اپل در نیمه نخست سال جدید، 18 میلیون دستگاه آی پد را به فروش برساند و به باور او رقم فروش کالای مورد بحث در سال جدید از 45 میلیون دستگاه فراتر نخواهد رفت.

گفتنی است که در سال گذشته میلادی اپل 63.4 میلیون آی پد را به فروش رساند و نامش را در صدر جدول پرفروش ترین تبلت های آن سال قرار داد.

کو اعتقاد دارد که علیرغم همه ارزیابی های مثبت در ارتباط با مدل های 12.9 اینچی آی پد پلاس و آی پد پرو، دو محصول یاد شده به این زودی ها تغییر محسوسی را در آمار فروش این شرکت به وجود نخواهند آورد.

او در صحبت های خود مدعی شد «نقشمدل 12.9 اینچی در افزایش فروش آی پد اندک خواهند بود و از سویی، تبلیغ خرده فروشان روی مدل های موجود نیز تأثیر زیادی بر این امر نخواهد داشت. تردیدی نیست که عرضه یک مدل 12.9 اینچی از آی پد باعث بهبود تجربه کاربران خواهد شد با این همه به نظر نمی آید که این مدل به این زودی ها نقش معنا داری را در افزایش فروشش ایفا نماید چراکه انتظار می رود تبلیغ این محصول دیرتر از زمان مورد انتظار انجام گرفته و در نتیجه وقت کافی برای ارسال آن به سراسر دنیا وجود نداشته باشد... به علاوه به خاطر فقدان اپلیکیشن های مبتکرانه، بهتر است که اپل یا خرده فروشان آن در مورد تبلیغ این محصول کمی محتاط عمل کنند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی