ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: گناه نخستین

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Limbo

screen520x924

دنیای پس از مرگ تفاسیر متفاوتی در ادیان مختلف دارد که پرداختن به هر کدام از آن ها جذاب و در عین حال وهمناک است. استودیو PlayDead در بازی Limbo دنیایی آفرید به غایت سنگین و دلهره آور. لیمبو مدت ها پیش برای اکس باکس 360 عرضه شد و سپس به پلتفرم های دیگر آمد. دست آخر نوبت به اندروید رسید. لیمبو به صورت خلاصه دنیای پس از مرگ افرادی است که درگیر گناه های نخستین بوده اند و دست بر قضا این پسرک بیچاره هم در همین راه جان خود را از دست داده.

LIMBO

LIMBO

سازنده: Playdead قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS و پی سی حجم: 103 مگابایت زبان:

Jolly Jam

Untitled

بزرگ تر از Rovio هم داریم که نخواهد تقلید کند؟ حتی این استودیوی فنلاندی هم وارد فضای رقابتی شده و عنوانی تولید می کند که پیش از آن ده ها و شاید صدها توسعه دهنده دیگر به سراغ آن رفته اند اما یک تفاوتی در این میان وجود دارد. Rovio مطمئن است که این بازی را بهتر از Candy Crush Saga استودیو کینگ می سازد. چنین روحیه ای در میان بازی سازهای مشهور جهان هم وجود دارد. Jolly Jam شباهت بسیاری به کندی کراش دارد و قطعا بازی جذابی هم هست.

Jolly Jam

Jolly Jam

سازنده: Rovio Stars Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 94 مگابایت زبان:

Grand Theft Seagull

1223

دوست دارید یک مرغ بی شعور باشید؟ مرغی که از کودکان شکلات و آب نبات می دزدد و به همه جا گند می زند؟ هر چه سر راه اش قرار دارد را تخریب می کند و به دیگران ضربه می زند؟ البته نه در دنیای واقعی، هیچ کس دوست ندارد یک مرغ بی ملاحظه باشد اما شاید تجربه آن در قالب یک بازی ویدیویی شاید جذاب و دیدنی جلوه کند.

Grand Theft Seagull

Grand Theft Seagull

سازنده: Troll inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS و ویندوزفون حجم: 52.6 مگابایت زبان:

0h n0

13

پازل های عددی هر چند ماه یک بار با عرضه بازی جدیدی وارد سطح بعدی می شوند. 2048 و مشتقات آن را فراموش کنید، حالا نوبت به 0h n0 رسیده تا شما را ساعت ها سرگرم خود نگه دارد، آن هم به شیوه ای کاملا متفاوت. اعدادی که روی دایره های آبی رنگ نمایش داده می شود، نشانگر تعداد دایره های آبی رنگ دیگری است که اطراف مهره شماره دار دیده می شود. مهره های قرمز، حکم ایجاد مانع را دارند. نزدیک ترین عنوانی که می توان 0h n0 را به آن تشبیه کرد، Minesweeper ویندوز است.

0h n0

0h n0

سازنده: Q42 B.V قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: پی سی، اندروید، iOS و ویندوزفون حجم: 1.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی